42. forduló, 44. forduló, Anton Andemon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 20. 9h:10'
EZ A 247. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
248. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5548
SZÁMLA : XXXX

ANTON ANDEMON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,54] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a sullár bal első lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a sullár farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

d 2 6 eldobod a 2. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 mozogsz délkeletre
[63,55] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy óriás sáska. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás sáska bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az óriás sáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az acéldarázs potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az acéldarázs torát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 163.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,56] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fabontó szójer. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 fabontót. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,57] Még mindig az erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy trikornis közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,58] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy spagulár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr híve. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy mélységi grittang trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rhys Mort. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[36 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[67,58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíborgörény került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a bíborgörény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bíborgörény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 23 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,58] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gorombilla testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel végigmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 63 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csodabogár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csodabogár bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A csodabogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [69,58] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gorombilla összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lapockacsontot. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 75.]

m 2 mozogsz keletre
[70,58] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Darlan. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pókvadász közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a pókvadász testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 63.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

ef 5 501 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Anton Andemon, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 5/4 Magasság: 144 cm
IQ: 21 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 11 Menekülés: 35 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 Életpont: 151/144 Jellem: jó (12) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 0/0 Pénz: 78 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 6/1 Pszi pont: 48/18
Eddig összesen 269 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 073 TP-t kaptál. Jelenleg 9 669 TP-d van. A következő szinthez még 2 331 TP szükséges. Trófeáid: süvítő rája, sóhajtó dorony, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 15/83 (+36%) dobófegyverek: 13/11 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
70,58 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 149 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/64 2. nyomkövetés: 5/97 (+56%) 3. mászás: 3/37 (+16%)
4. csapdaészlelés: 2/50 5. gyógyítás: 11/55 6. titkosírás: 2/91
7. felderítés: 2/2 8. szerencsejáték: 1/11 9. versengés: 1/19
10. zene: 1/35 11. szörnyismeret: 4/81 (+37%) 12. pszi: 8/41 (+9%)
13. zárnyitás: 5/4 14. vadászat: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 22 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 73 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 66.13 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 ezüst karkötő (#158) 3 fabontó (#106)
2 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
53
54
55
56
57
58
59
(62,54) sullár (#101)
(63,55) grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, óriás sáskák (#27), acéldarázs (#140), bundás csirmáz (#93)
(64,56) fabontó szójer (#71), Elenios rúnaköve
(65,57) trikornis (#104)
(66,58) mélységi grittangok (#103), 36. jellempróba, vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), spagulár (#82), Rhys Mort (2789. kalandozó)
(67,58) Sheran oltár, bíborgörény (#84)
(68,58) barátság szent tüze (#484), gorombillák (#38), csodabogár (#755)
(69,58) gorombillák (#38)
(70,58) Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)

Üzenet küldése a karakternek