Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 27. 12h:13' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4812 SZÁMLA : XXXX |
ve 1 10 | megveszed az 1. tárgyat 10 |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
ve 142 | megveszed a 142. tárgyat |
be 755 | bemész a 755. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az útonálló bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 684 | bemész a 684. épületbe |
be 685 | bemész a 685. épületbe |
be 696 | bemész a 696. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 769 | bemész a 769. épületbe |
m 7 6 8 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer bal első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [71,12] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [71,11] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 0.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a technokolin kemény csáprágóját. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
v 201 | elmormolod a 201. varázslatot |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a szőrlajhár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [73,13] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 0.]
be 709 | bemész a 709. épületbe |
be 771 | bemész a 771. épületbe |
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
PSZI KŐ (248. TÁRGY) Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád. - Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY) Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY) A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY) A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY) Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylő szellőket maga köré gyűjteni, és a bennük lévő energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellőszerűvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érő köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elől is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig... |
Erő: | 18 (19) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 193 cm |
IQ: | 22 (23) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 (12) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (14) | Életpont: | 263/197 | Jellem: | gonosz (35) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (22) | Varázspont: | 105/14 | Pénz: | 475 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/1 | Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5/62 (+6%) | szúrófegyverek: | 11/87 (+23%) | vágófegyverek: | 2/15 |
ütőfegyverek: | 5/44 (+12%) | lőfegyverek: | 12/76 (+16%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); kerek kő (#19) (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -); |
73,58 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 163 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/79 | 2. nyomkövetés: | 9/40 (+30%) | 3. lopás: | 1/77 |
4. mászás: | 2/51 | 5. csapdakészítés: | 12/1 (+26%) | 6. gyógyítás: | 12/50 |
7. titkosírás: | 1/54 | 8. felderítés: | 2/91 | 9. teológia: | 6/43 (+46%) |
10. versengés: | 1/17 (+9%) | 11. szörnyismeret: | 2/7 (+10%) | 12. pszi: | 1/30 (+130%) |
13. zárnyitás: | 4/97 | 14. vadászat: | 4/9 | 15. bányászat: | 1/80 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
démontetű (#15), sünmedve (#33), surranó kígyó (#30), drótszőrű pincsi (#22), kőszáli disznó (#34), bakkura (#52) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (teljesítve) |
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1301 TU szükséges.) |
Összsúly: 78.59 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
405 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | |||
5 | szögletes kő (#17) | 1 | pszi kő (#248) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | deus ex machina (#1) | 3 | fabontó (#106) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | szem szimbólum (#142) | 20 | víz (#27) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | |
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|