42. forduló, 44. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 25. 12h:01'
EZ A 588. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
589. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,4] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy orgyilkos trófea és egy süvítő rája trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon összeakadsz Susurri Ventussal. Raia eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy vasvértet, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy rőtmanó berzerker trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Bumerángot küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 2 bumeráng. Több lövedéke átfúrja a nyakadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+7 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+201 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

ftv 29 10 felt. tám/véd. varázslat a 29. varázslatot a 10. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

cir 9 vándorcirkusz látogatása 9
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 698 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Tétován érdeklődsz afelől, hogy mi is zajlik itt. Megtudod, hogy a leendő harcosok alapkiképzésén túl a képzett és tapasztalt harcosok gyakorlatozása és a harc misztériumaiba való beavatása is itt történik a Küzdelem Csarnokában és az ezt körülvevő, Harc Útjai nevű hatalmas labirintusrendszerben. Megtudod, hogy a tanulás ára attól függ, hogy mennyire vagy jó az adott fegyverrel. Ökölvívást is tanulhatsz, rendelkezésre áll néhány kiváló ökölharcos mester. [Amennyiben egy fegyver szakértelmed 1 és 5 között van, akkor azt itt fejlesztheted. 2. szintre 10 aranyért, 3. szintre 20 aranyért, stb., egészen 6. szintig, ahová a fejlesztés 50 arany. Egy látogatás alkalmával csak egy szintet fejleszthetsz. 6. szinttől kezdve már nem tudnak így tanítani, a következő szinthez szükséges tudást csak gyakorlással/harcban szerezheted meg.
Ha egy szakértelmed 19 vagy annál nagyobb, és már megkaptad azt az üzenetet, hogy "Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy fegyver szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél", akkor az a megtiszteltetés ér, hogy külön mester foglalkozik tudásod csiszolásával. Ilyenkor olyan titkokat és apró trükköket is megtanulhatsz, amelyeket magadtól már nem tudsz kitalálni ilyen magas szinten, és ezzel a fegyver szakértelmed eggyel megnő, folytathatod a fejlesztését. Egy mester személyre szabott tanítása ötször annyi aranyba kerül, ahányadik szintre fejlesztesz - tehát a 20. szintet 100 aranyért kapod meg.
Amikor a BE <épület> paranccsal belépsz, akkor 2. paraméterként meg kell adnod, hogy melyik szakértelmet akarod fejleszteni. 1: ökölvívás, 2: szúrófegyver, 3: vágófegyver, 4: ütőfegyver, 5: lőfegyver, 6: dobófegyver. A sikeres BE parancs ebben az esetben 50 TVP-be kerül (mivel itt hosszas tanítás is folyik) nem pedig 5 pontba, mint egyébként.] Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,4] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
95 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Látsz egy fény szentélyét. (ld. enc.) Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Van itt még egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [10 pontot használtál fel, van még 166.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd.
- Te is részt szeretnél venni városunk fejlesztésében? Nagyon helyes! - kezdi el mondandóját. - Amit itt körülöttünk látsz, azt mind mi, kalandozók építettük. A boltunkban olcsóbban vásárolhatsz, a varázslótoronyban olyan dolgokat tanulhatsz, mint sehol máshol. És még csak adót sem kell fizetned! Ha tudsz, gyere minél sűrűbben, mert azzal a többieknek is segítesz. De akár komolyabban is kiveheted részed az építkezésekből, ha érdekel - néz a szemedbe. - Az építkezések során rengeteg építőanyagra van szükségünk. Hálás lennék, ha te is hozzájárulnál pár szögletes kővel és bottal. Mondjuk 20-20 darab elég lenne, hogy befejezzük az éppen folyó építkezéseket. A környező vidéken könnyen begyűjtheted őket, csak vigyázz a vadtrollokkal és alpesi tehenekkel! - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,4] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A kereskedőnegyed tarka forgatagában megpillantasz egy szürke gránitból emelt épületet. Az egyetlen bejárat felett meglepő módon több cégér is hivalkodik, de ami a legszembetűnőbb számodra, villódzó varázsrúnák hirdetik: Kalandozóknak 25% árengedmény! (669. épület.)
Az út jobb oldalán egy fehér márványból felépített, büszke elf harcosok életnagyságú szobraival díszített épület áll. A karcsú bejárati oszlopok tartotta homlokzaton aranyozott betűkkel feliratot látsz: "Fairlight Bank". Alatta, apróbb betűkkel: "amely mindig közel áll Önhöz". Az ajtóhoz tisztára söpört lépcsősor vezet. A bejáratot ajtó nem zárja, csak egy kékesen vibráló mágikus erőtér. Mellette egy acélkolosszus őrködik mozdulatlanul. (697. épület.)
Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (755. épület.)
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kaktusztüskét. [22 pontot használtál fel, van még 139.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db,
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db,
evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db,
nap szimbólum (#141) 15 ap /db, szem szimbólum (#142) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 34 ap /db,
vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 123 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
rövid kard (#171) 34 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, pszi kő (#248) 750 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db,
bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, din formázó minta (#301) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, optiri agysisak (#315) 187 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db,
mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 12 ap /db, királyi korona (#338) 225 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db,
moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db, moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db,
moa burát (#384) 18 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, agyartőr (#420) 1125 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db,
gór formázó minta (#444) 37 ap /db, zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db, obszidián tüske (#481) 90 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, tükörpáncél (#519) 8400 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 6 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db, sárkányfog (#617) 30 ap /db,
törpe őskő (#633) 750 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db,
darázsfarok (#654) 21 ap /db, liumbe bimbó (#656) 22 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db,
troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db,
smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db,
kitintüske (#879) 6 ap /db, bahrot bőr (#938) 7 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
szélgömb (#1080) 45 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 24 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db,
ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db,
biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, draklen kulcs (#1377) 90 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, azuka vese (#1462) 13 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, griff nyakék (#1579) 180 ap /db, bátorság medálja (#1653) 225 ap /db,
ork sör (#1701) 24 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db, vaskard (#2084) 54 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, ametiszt medál (#275) 28 ap /db, arany karperec (#194) 26 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
ásó (#34) 5 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db, bakkura csizma (#96) 11 ap /db,
bordacsont (#16) 2 ap /db, borostyán függő (#162) 6 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, bronzpajzs (#89) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, csontszurony (#12) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 10 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db,
mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rézsisak (#72) 7 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sárga erőöv (#276) 40 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db,
szöges páncél (#65) 24 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vapár ág (#110) 10 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 327 1 megveszed a 327. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 85 1 megveszed a 85. tárgyat 1
Vásároltál 1 óndarabot. 3 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 82 1 megveszed a 82. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 104 3 megveszed a 104. tárgyat 3
Vásároltál 3 fémrudat. 36 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 128 10 megveszed a 128. tárgyat 10
Vásároltál 10 sallank karmot. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 15 2 megveszed a 15. tárgyat 2
Vásároltál 2 vadász tatu bőrt. 2 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 172 1 megveszed a 172. tárgyat 1
Vásároltál 1 téfea-agyat. 12 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ea 51 2 eladod az 51. tárgyat 2
Eladtál 2 bőrpáncélt. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[71,4] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pókvadász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [70,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tintacsiga. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy gyilkos sallank közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 104.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[69,7] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a khór darázs bal szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,7] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mutáns pók közeledik. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,7] Még mindig bozótos.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Natal Tyr-sog előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 4 10 elkészíted a 4. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 8 bot készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 8 botot. [64 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY)
A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod.

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah követője vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 12 Merészség: 6/5 Magasság: 115 cm
IQ: 11 (15) Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 10 (14) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 (21) Életpont: 265/248 Jellem: gonosz (10) Tul. pont: 9
Szerencse: 16 (21) Varázspont: 127/7 Pénz: 1534 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 182 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 556 TP-t kaptál. Jelenleg 28 133 TP-d van. A következő szinthez még 4 867 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, törpemammut, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 3 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -4.); kerek kő (#19) (5 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,62 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 8 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 3 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> ismeretlen (#10)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 115.00 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
71 arany (#50) 2 bőrpáncél (#51) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 8 bot (#4) 3 fémrúd (#104)
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 kaktusztüske (#114) 1 óndarab (#85)
1 orgyilkos tőr (#225) 16 sallank karom (#128) 1 téfea-agy (#172)
5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166) 2 vadász tatu bőr (#15)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75
3
4
5
6
7
8
(69,6) 41. jellempróba, Dornodon oltár, gyilkos sallankok (#85), kaffogó hebrencs (#88)
(69,7) khór darázs (#348)
(70,5) karmos tankány (#137), Raia oltár, tintacsiga (#74)
(70,7) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124), mutáns pók (#117)
(71,4) pókvadász (#59)
(71,7) művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(72,4) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,4) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,4) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.07.25 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
2016.07.25 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Örökkévalóság upgrade -> 2041)
2016.07.25 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 5.)
˙

Üzenet küldése a karakternek