Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 29. 12h:38' EZ A 1082. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD 1083. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: kf 560 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 7. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 8. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 9. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
kf 1373 560 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 36 | elmormolod a 169. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 26 | használod az 1602. tárgyat |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 28 520 | energia fejlesztése 28 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő torát. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 794 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ent pásztorbottal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 132 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 5176, sebződés: 58, gyógyulás: 496, összesen: +438 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a púpos zsokarg jobb oldalát. (4 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a púpos zsokarg jobb lábát. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 8 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1135, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az animált korall porózus testét. (7 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az animált korall testét. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Az animált korall csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az animált korall testét. (5 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 102 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az animált korall testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Véres nyál csordul ki az animált korall száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 179 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2159, sebződés: 24, gyógyulás: 374, összesen: +350 ÉP}
t 451 | támadod a 451. szörnyet |
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a pengekarú nitmák vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyers zafír (ld. enc.). 13 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 24, gyógyulás: 98, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [228,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy natharion gólem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a natharion gólem testét. (7 támadással 853 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a natharion gólem sziklakemény testét. (8 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (3 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 97 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a natharion gólem jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 233 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2474, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [229,47] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vastagbőrű mutak. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak bal vállát. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Zinthurg pallossal megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz a vastagbőrű mutak rúgása elől. A vastagbőrű mutak feléd szúr agyarával, de nem talál. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
v 198 243 21 | elmormolod a 198. varázslatot |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | |
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
[243,21] Még mindig füves síkságon vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy chaktra vadászeb. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a chaktra vadászeb, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 904 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1730, sebződés: 28, gyógyulás: 22, összesen: -6 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyaló halál nyakát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyaló halál testét. (7 támadással 854 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) A szárnyaló halál a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szárnyaló halál farkával a kezedre csap. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 260, gyógyulás: 57, összesen: -203 ÉP}
(Továbbmész...) [245,22] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy homogén artikula. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a homogén artikula bal oldalát. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a homogén artikula gyapjas testét. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Nyelvét a homogén artikula feléd löki, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal többször eltalálod a homogén artikula gyapjas testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a homogén artikula testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. (ld. enc.) 13 227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 23, gyógyulás: 187, összesen: +164 ÉP}
(Továbbmész...) [246,23] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy szárnyaló halál. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyaló halál rugyanos testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 800 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a szárnyaló halál testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) A szárnyaló halál a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával a kezedre csap. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szárnyaló halál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1776, sebződés: 270, gyógyulás: 59, összesen: -211 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál farkát. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyaló halál fejét. (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szárnyaló halál farkát. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a szárnyaló halál kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szárnyaló halál farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1787, sebződés: 239, gyógyulás: 52, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [248,25] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tarajos mandrag lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tarajos mandrag potrohát. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a tarajos mandrag potrohát. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ent pásztorbottal néhányszor súrolod a tarajos mandrag potrohát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a tarajos mandrag testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A tarajos mandrag csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A tarajos mandrag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 035 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 50, gyógyulás: 270, összesen: +220 ÉP}
(Továbbmész...) [249,25] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy homogén artikula. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a homogén artikula testét. (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a homogén artikula bal középső lábát. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A homogén artikula feléd csap csőrével, de sikertelenül. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a homogén artikula gyapjas testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 132 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a homogén artikula bal középső lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A homogén artikula feléd csap csőrével, de sikertelenül. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 13 227 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1775, sebződés: 0, gyógyulás: 195, összesen: +195 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szárnyaló halál rugyanos testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a szárnyaló halál bőrszárnyát. (7 támadással 785 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a szárnyaló halál testét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szárnyaló halál melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 291 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1983, sebződés: 187, gyógyulás: 43, összesen: -144 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | |
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák bal oldalát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a csataremák egyik csápját. (7 támadással 818 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a csataremák testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 79, gyógyulás: 160, összesen: +81 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 15, gyógyulás: 51, összesen: +36 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 611 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka. 3 527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 98, gyógyulás: 78, összesen: -20 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a borzalmas varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 7, gyógyulás: 21, összesen: +14 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák bal oldalát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a csataremák testét. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csataremák testét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1542, sebződés: 169, gyógyulás: 114, összesen: -55 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 14, gyógyulás: 35, összesen: +21 ÉP}
Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits farkát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 16, gyógyulás: 45, összesen: +29 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őshonos sziklozug fejét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az őshonos sziklozug jobb első lábát. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod az őshonos sziklozug testét. (8 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az őshonos sziklozug megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az őshonos sziklozug farkával melletted a levegőbe suhint. Ent pásztorbottal néhányszor súrolod az őshonos sziklozug nyakát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 113 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Az őshonos sziklozug feléd harap, de sikertelenül. Az őshonos sziklozug melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1876, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 3. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 4. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 5. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 6. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 7. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 8. BP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 9. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
NYERS ZAFÍR (752. TÁRGY) Ebből a pompás zafírdarabból egy képzett ékszerész drága és gyönyörű ékszert készíthetne - gondolod először, de aztán megérzed a mágia bizsergését. Talán valaki tudatosan hagyta meg így, nyers alakban ezt a gyönyörű követ? |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
CHAKTRA VADÁSZEB (459. SZÖRNY) A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak. |
SZÁRNYALÓ HALÁL (456. SZÖRNY) Óriási, denevérszerű teremtményei Leahnak, minden nap új lakókat toboroznak az Árnyvilágnak. Kiáltásuk megállítja a szívet (ezért csak FT-vel fogod megtámadni), harapásuk nyomán megalvad a vér a testedben. Természetesen, a vámpirizációra immúnisak, és csakis mágikus fegyverrel sebezhetőek. A Fény követőinek kötelessége, hogy megtisztítsák tőlük Ghalla földjét! |
HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY) Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod! |
ARTIKULA BÉLHÓLYAG (927. TÁRGY) Ha legyőzöl egy homogén artikulát, és valamilyen éles szerszámmal bemetszed a jobb hátsó lába közelében a testét fedő gyapjas bőrt, az állat testébe nyúlva kiemelheted ezt a meglepően tiszta, gömbforma komponenst. Minden bizonnyal csak az moshatná le elkámpicsorodott arcodról a rárajzolódott undort, ha kiderülne: valami fontos dologra lehet az artikula bélhólyagot használni. |
TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY) Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat. |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
Erő: | 89 (112) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (71) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (85) | Életpont: | 1112/1756 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (90) | Varázspont: | 2705/107 | Pénz: | 23359 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 32/4 | Pszi pont: | 279/95 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 27/89 (+11%) | ütőfegyverek: | 47/84 (+14%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/14 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); mérg. vas dobónyíl (#190) (32 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
250,25 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/18 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 106/52 | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/21 | 5. csapdakészítés: | 29/27 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/29 |
7. gyógyítás: | 61/79 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/31 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 183/83 (+116%) | 12. taumaturgia: | 108/52 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 21/69 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 20/93 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | *28/100 |
19. zárnyitás: | 17/46 | 20. vadászat: | 7/67 | 21. vitalitás: | 4/49 |
22. bányászat: | 34/12 (+11%) | 23. testépítés: | 85/80 | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 15/92 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 47 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290), púpos zsokarg (#451) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (103,6,1) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) |
szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (977,0) | áldomás II (#169) (992,36) | mágikus ütés (#147) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2093), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 63 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
26 | madártoll (#112) | 7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | tükör (#43) | 9 | ugh méreg (#166) | 22 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1124 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
2 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | nyers zafír (#752) | 26 | ragasztó (#83) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
249 | 250 | 251 | |
24 | |
|
|
25 | |
|
|
26 | |
|
|