428. forduló, 430. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 26. 11h:28'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: jan. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,43] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+107 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 797.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! [0 pontot használtál fel, van még 797.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 797.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 246 438 leírod a 2956. kalandozónak a 246. szörnyet a 438. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 224 337 leírod a 2956. kalandozónak a 224. szörnyet a 337. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) piranha zsákvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 250 321 leírod a 2956. kalandozónak a 250. szörnyet a 321. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy noth szellem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) plazmacsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 171 215 leírod a 2956. kalandozónak a 171. szörnyet a 215. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriásféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) praglonc hártyát. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 238 316 leírod a 2956. kalandozónak a 238. szörnyet a 316. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Orkhan Thai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 255 360 leírod a 2956. kalandozónak a 255. szörnyet a 360. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 253 426 leírod a 2956. kalandozónak a 253. szörnyet a 426. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pordémon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Raia pallosát. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 182 292 leírod a 2956. kalandozónak a 182. szörnyet a 292. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pöfögő kregon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkánypikkelyt. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 214 286 leírod a 2956. kalandozónak a 214. szörnyet a 286. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg nagymester. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Sheran főzetét. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

in 2956 248 241 leírod a 2956. kalandozónak a 248. szörnyet a 241. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg parafenomén. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 797.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 615.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 610.]

fkt 735 1 felt. készítesz a 735. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 mágikus hátizsákot. 270 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[184,42] Tovább barangolsz a fák között.


(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {egyik sebzési módja: 1x 2d3+54.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 10185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1033, sebződés: 251, gyógyulás: 31, összesen: -220 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a nagy vaskulcs. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 6 ovimon-bogyó, 2 mocsári penke, 3 tüskecsapda, 2 tyrex csont, 2 bot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [183,41] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy földsárkány formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,40] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[41 pontot használtál fel, van még 564.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[181,39] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [181,38] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. {max. életpontja: 146-165.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő. 2118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {támadása: 42.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3042 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 91-100.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi támad rád. {támadása: 48.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 251 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő, egy kristálygömb és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy harci kalapács és egy arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,37] Még mindig füves síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 91-100.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 10 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg támad rád. {támadása: 30.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az Orkhan Thai nyakát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy gyöngymangó és egy ezüst papi karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 143, gyógyulás: 4, összesen: -139 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid kard, egy mérg. vas dobónyíl és 2 rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [119 pontot használtál fel, van még 445.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[179,36] Még mindig füves síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 14-16.}

Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz nyakát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a csontváz bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy bakkura csizma. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó jön feléd. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd. {max. életpontja: 81-90.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi jön feléd. {max. életpontja: 9-10.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: A következő kincseket találtad: 5 ubuk tüske. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember támad rád. {max. életpontja: 39-48.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a tetemember testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra támad rád. {védettsége: 31 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.}

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra testét. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szöges páncél, egy bronzhegyű lándzsa és egy bronzpenge. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [181,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {max. életpontja: 35-38.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy drasmólyom! {támadása: 7.}

Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ezüst karkötőt. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt tigris közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris nyakát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt tigris jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 tigroszlán fogat. 2167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

[85 pontot használtál fel, van még 360.]

m 8 mozogsz északra
[181,33] Még mindig bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elena lábát masszírozza. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [7 pontot használtál fel, van még 353.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Világoszöld a gatya, benne szőrös uborka.
[5 pontot használtál fel, van még 348.]

szk 765 778 351 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 44, gyógyulás: 1, összesen: -43 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1402 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 13.
Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 570 pontot. A következő körben tehát 770 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 429. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 81 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 83 (90) Menekülés: 42 % Életkor: 36/37 év
Egészség: 35 (50) Életpont: 726/698 Jellem: jó (777) Tul. pont: 18
Szerencse: 45 (52) Varázspont: 894/660 Pénz: 9079 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 230/129 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4635 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47 206 TP-t kaptál. Jelenleg 6 489 171 TP-d van. A következő szinthez még 10 829 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 426. fordulódban 18970 arany került a bankszámládra. 19254 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 37/99 (+3%) szúrófegyverek: 27/8 (+4%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *30/100 (+3%)
dobófegyverek: 24/48

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,33 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 88/15 (+4%) 3. mászás: 17/96 (+2%)
4. csapdakészítés: 30/83 (+5%) 5. csapdaészlelés: 18/11 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/38 8. felderítés: 22/20 (+9%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/33 (+2%) 11. taumaturgia: 24/16 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 13/73 (+14%) 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 52/92 (+18%) 17. pszi: *32/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/55
22. úszás: 9/84 23. főzés: 19/96 (+9%) 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 606 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 549 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 bronzhegyű lándzsa ($87) 1 * cápafog (#833)
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 szívkereső (#423) $2 varkaudar lándzsa ($224)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
21 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 49 * mérgezett vasnyíl (#187)
$2 rézgolyó ($343) $5 ubuk tüske ($131) 23 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$1 mérg. vas dobónyíl ($190)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * bűzölgő csizma (#898)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $3 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 * hókereszt (#843) $1 igazgy. fülbevaló ($197) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
3 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 ezüst karkötő ($158) $2 ezüst papi karkötő ($308) 1 * Luthius karkötője (#527)
3 obszidián karkötő (#229) 5 ónix masszavadító (#438) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
19 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) $4 ezüst gyűrű ($180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 9 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
19 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 92]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
39 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 780]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27]
3 zöld üveg (#82) [bennük 45 csepp ragasztó (#83), fér még: 15]
Eszközök, használati tárgyak
48 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 5 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 14 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
7 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 1 fülemüle síp (#1576) 12 gyógykenőcs (#313)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 isteni kehely (#1760) 52 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
11 kristályfolyadék (#449) $1 kristálygömb ($265) 25 krónika (#1725)
1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 mágusok itala (#1610)
5 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
12 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 óelf varázskő (#2002) 1 pszi kő (#248) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 + Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
195 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 15 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700)
3 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 csigakagyló (#1131) 1 Éjvadász bundája (#850) 4 fabontó (#106)
$2 fekete gyöngy ($99) 2 fémrúd (#104) 10 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 30 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
$1 gyöngymangó ($135) 1 jég dragnit (#1745) $1 karbin plazma ($199)
1 lótuszvirág (#447) 117 madártoll (#112) 21 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) $2 mocsári penke ($148) 7 pirkit (#153)
29 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 5 púderkő (#119)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) $1 szvó-ektoplazma ($151) 1 téfea-agy (#172)
10 Thargodan esszencia (#328) $8 tigroszlán fog ($63) $1 vasérc ($152)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 172.26 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 239 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorbőr cipő (#662) 10 csillezsályalevél (#1253)
3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
$8 mandibulakasza ($127) 1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85)
$140 rézdarab ($70) $2 rézpáncél ($71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691)
7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65)
1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519)
855 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264)
41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181) $59 vasérc ($152)
$6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160)
10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 berzerker tüske (#713) 2 bunthar zsák (#734) 1 etra hályog (#712)
1 nagy vaskulcs (#186) 28 spiritusz (#170) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 2 borostyán függő (#162)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst papi karkötő (#308) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 harci kalapács (#174) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 5 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 6 madártoll (#112) 1 mágikus hátizsák (#735)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 2 rézgolyó (#343)
1 rövid kard (#171) 1 szent jogar (#150) 1 szöges páncél (#65)
1 szvó-ektoplazma (#151) 7 Thargodan esszencia (#328) 8 tigroszlán fog (#63)
5 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
(179,36) csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Raia oltár
(180,35) zombi (#49), tetemember (#123), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), Raia oltár
(180,37) Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534)
(181,33) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(181,34) grok-képződmény (#149), 26. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), légirozmár (#94), drasmólyom (#60), élőholt tigris (#766)
(181,38) ryuku csapásvezető (#778), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), Dornodon oltár
(182,40) 40. jellempróba
(183,41) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), oltár
(184,42) halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek