Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 27. 9h:08' EZ A 1082. JÁTÉKHETED, 428. FORDULÓD 1083. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: kf 560 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 7. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 8. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 9. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 169 999 36 | elmormolod a 169. varázslatot |
ba 288 | nem támadod a 288. szörnyet |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
hu 859 142 | hulladék: 859 142 |
fno 4 1 | fejl. pont elköltés 4 1 |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
le 817 | leveszed/lerakod a 817. tárgyat |
kf 608 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat |
ba 418 | nem támadod a 418. szörnyet |
t 290 1 | támadod a 290. szörnyet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 26 | használod az 1602. tárgyat |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
p 115 2 | használod a 115. pszi képességet |
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 546 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 131 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 7, gyógyulás: 49, összesen: +42 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 828 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (8 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ent pásztorbottal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 823 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+165 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3167, sebződés: 6, gyógyulás: 490, összesen: +484 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
t 432 | támadod a 432. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a krathan csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A krathan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 259 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1717, sebződés: 88, gyógyulás: 231, összesen: +143 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Baalgarmon szolgája testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Baalgarmon szolgája jobb karját. (7 támadással 827 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Baalgarmon szolgája testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). A Baalgarmon szolgája karma a fejed mellett suhan el! A Baalgarmon szolgája feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 219 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 88, gyógyulás: 279, összesen: +191 ÉP}
(Továbbmész...) [224,15] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lidérctűz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 40 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Oopssz, ez mellément! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 86 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 94 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 97 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 536, gyógyulás: 0, összesen: -536 ÉP}
(Továbbmész...) [224,14] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy ősi rúnatorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pengekarú nitmák. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (7 támadással 185 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák testét. (7 támadással 816 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a pengekarú nitmák testét. (3 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 149 életpontot sebeztél. A pengekarú nitmák vágása nem talált el. A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 668 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 0, gyógyulás: 215, összesen: +215 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor furcsa alakját. (4 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor furcsa alakját. (8 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Zinthurg pallossal súrolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával súrolod az elemi pulzátor jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 226 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 18, gyógyulás: 215, összesen: +197 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő egyik csápját. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő fejét. (7 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1747, sebződés: 0, gyógyulás: 241, összesen: +241 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan hadúr testét. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan hadúr fejét. (7 támadással 832 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a tleikan hadúr jobb oldalát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1711, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor nyakát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal megvagdalod az elemi pulzátor testét. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Zinthurg pallossal épp hogy megvágod az elemi pulzátor jobb vállát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával súrolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi hatás! Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 342 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1512, sebződés: 15, gyógyulás: 40, összesen: +25 ÉP}
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
223 | 224 | 225 | |
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
17 | |
|
|
18 | |
|
|
[227,51] Továbbra is síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb karját. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz jobb oldalát. (7 támadással 801 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 36 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 492 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1713, sebződés: 96, gyógyulás: 38, összesen: -58 ÉP}
bb 260 99 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb vállát. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 835 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz jobb oldalát. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 573 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 93, gyógyulás: 93, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla bal lábát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a veszett gorilla jobb lábát. (7 támadással 842 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a veszett gorilla csapzott bundáját. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A veszett gorilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A veszett gorilla megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ent pásztorbottal csak érinted a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a veszett gorilla csapzott bundáját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. A veszett gorilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A veszett gorilla feléd harap, de sikertelenül. A veszett gorilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2324, sebződés: 24, gyógyulás: 76, összesen: +52 ÉP}
(Továbbmész...) [229,49] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy megsebesített vastagbőrű mutak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak nyakát. (4 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lábával meglök a vastagbőrű mutak. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Összetipor lábával. 86 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A vastagbőrű mutak feléd rúg, de nem talál el. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 109, gyógyulás: 89, összesen: -20 ÉP}
A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal alaposan megvágod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 850 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 809 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a csontváz hadúr testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a csontváz hadúr nyakát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 138 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 93, gyógyulás: 23, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [230,48] Még mindig füves síkságon vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő elemi pulzátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal megvagdalod az elemi pulzátor jobb lábát. (4 támadással 372 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 507 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Zinthurg pallossal végigvagdosod az elemi pulzátor testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 117, gyógyulás: 21, összesen: -96 ÉP}
m 6 5 8 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra |
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaelementál jobb lábát. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a sziklaelementál testét. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a sziklaelementál fejét. (8 támadással 291 életpontot sebezve.) A sziklaelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál nyakát. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 175 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a sziklaelementál sziklakemény testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 139 életpontot sebeztél. A sziklaelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A sziklaelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 705 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2077, sebződés: 251, gyógyulás: 51, összesen: -200 ÉP}
(Továbbmész...) [228,49] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy krathan csontváz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz bal karját. (7 támadással 844 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 69 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 36 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 429 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1810, sebződés: 176, gyógyulás: 17, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [228,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos zsokarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg jobb oldalát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A púpos zsokarg meglök agyarával. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 506 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | |
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 497 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A lény összetapos! 71 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal súrolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A lény összetapos! 78 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 7 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 504, gyógyulás: 63, összesen: -441 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét ölész ködös testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ölész jobb karját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 131 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A sötét ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő egykezes súlyzó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 65 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. 7 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 82, gyógyulás: 5, összesen: -77 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal oldalát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 64 életpontot vesztettél. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. 7 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 78, gyógyulás: 3, összesen: -75 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 3. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 4. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 5. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 6. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 7. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 8. BP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 9. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 89 (112) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (71) | Támadás: | 74 (79) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (68) | Védekezés: | 132 (142) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/31 év |
Egészség: | 71 (85) | Életpont: | 1111/878 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 77 (90) | Varázspont: | 2705/60 | Pénz: | 22235 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 279/10 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 27/78 (+18%) | ütőfegyverek: | 47/70 (+6%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/10 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ent pásztorbot (#1384) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); mérg. vas dobónyíl (#190) (32 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
228,48 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/18 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 106/52 (+40%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/21 (+25%) | 5. csapdakészítés: | 29/17 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/29 |
7. gyógyítás: | 61/79 (+57%) | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/31 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 182/67 (+95%) | 12. taumaturgia: | 108/20 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 21/69 (+5%) | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 20/93 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | *28/100 |
19. zárnyitás: | 17/46 | 20. vadászat: | 7/67 | 21. vitalitás: | 4/49 |
22. bányászat: | 34/1 (+2%) | 23. testépítés: | 85/80 | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 15/81 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 34 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (103,6,1) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2079), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 91 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 169 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 15 | kaja (#2) | |||
19 | madártoll (#112) | 4 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
6 | ugh méreg (#166) | 3 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1543 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ében toboz (#578) | 252 | víz (#27) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
227 | 228 | 229 | |
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|