Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 14. 12h:08' EZ A 1194. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 1195. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 505 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
ve 333 48 | megveszed a 333. tárgyat 48 |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 2 505 | energia fejlesztése 2 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
ef 4 506 | energia fejlesztése 4 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ősdentor fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 95 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [174,24] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis herceg. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 97 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya jobb lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az animált hókutya testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 82 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 4 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus törékeny testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 52 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-55 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus bal lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [175,23] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester nyakát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 363 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A velociraptor feléd harap, de sikertelenül. A velociraptor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 63 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor nyakát. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya jobb lábát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya jobb karját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az animált hókutya testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 4 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lidércúr jobb oldalát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidércúr fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A lidércúr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [177,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy roguena. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a roguena testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a roguena bal első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 1 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [178,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr köpenyét. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem jobb oldalát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 21 arany, egy nagy bronzkulcs, 2 vasérc és egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [180,24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-2 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt ősmágus bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 944, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
szk 792 | keresed a 792. szörnyet |
ef 27 527 | energia fejlesztése 27 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 98 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
Erő: | 50 (65) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 64 (67) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 50 (70) | Védekezés: | 95 (101) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/172 év |
Egészség: | 45 (65) | Életpont: | 712/351 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1336/38 | Pénz: | 2014 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 33/27 | Pszi pont: | 236/54 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 36/50 (+19%) |
vágófegyverek: | 24/61 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | 29/63 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/17 (+17%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
180,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/59 (+28%) | 2. nyomkövetés: | 119/5 (+46%) | 3. mászás: | 18/47 |
4. csapdakészítés: | 31/6 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/34 | 6. gyógyítás: | 59/27 (+5%) |
7. titkosírás: | 19/99 | 8. felderítés: | 31/92 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/67 |
10. teológia: | 62/40 (+19%) | 11. taumaturgia: | 63/89 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 |
13. versengés: | 19/63 | 14. zene: | 175/81 (+78%) | 15. szörnyismeret: | 40/59 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 56/22 (+32%) |
19. vitalitás: | 4/97 | 20. bányászat: | 34/73 | 21. úszás: | 18/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 66 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 179.51 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 20 | ragasztó (#83) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vasérc (#152) |
173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|