Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. dec. 16. 9h:18' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 427. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: dec. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2826 ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
at 1353 16 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 16 |
in 2956 243 420 | leírod a 2956. kalandozónak a 243. szörnyet a 420. tárgyat |
in 2956 233 261 | leírod a 2956. kalandozónak a 233. szörnyet a 261. tárgyat |
in 2956 204 480 | leírod a 2956. kalandozónak a 204. szörnyet a 480. tárgyat |
in 2956 236 468 | leírod a 2956. kalandozónak a 236. szörnyet a 468. tárgyat |
in 2956 208 472 | leírod a 2956. kalandozónak a 208. szörnyet a 472. tárgyat |
in 2956 179 478 | leírod a 2956. kalandozónak a 179. szörnyet a 478. tárgyat |
in 2956 216 350 | leírod a 2956. kalandozónak a 216. szörnyet a 350. tárgyat |
in 2956 219 283 | leírod a 2956. kalandozónak a 219. szörnyet a 283. tárgyat |
in 2956 21 374 | leírod a 2956. kalandozónak a 21. szörnyet a 374. tárgyat |
in 2956 41 192 | leírod a 2956. kalandozónak a 41. szörnyet a 192. tárgyat |
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
184 | 185 | 186 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
ve 1 20 | megveszed az 1. tárgyat 20 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 205 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű, egy gyöngymangó és egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Továbbmész...) [185,59] Továbbmész a város utcáján.
a 1 1353 20 | átadod az 1. tárgyat az 1353. kalandozónak (20 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír bal vállát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronotapír testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a kronotapír testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [183,57] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 151-166.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a magger testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magger testét. (3 támadással 284 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a magger testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [182,56] Még mindig füves síkságon vagy.
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [180,54] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó fejét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [179,53] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy óriás liánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét.
v 181 188 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[188,105] Épületek tűnnek fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Dornodon híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és 7 spiritusz. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
Erő: | 58 (84) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 81 (84) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 37 (51) | Védekezés: | 83 (90) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/38 év |
Egészség: | 34 (49) | Életpont: | 726/596 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 45 (54) | Varázspont: | 894/730 | Pénz: | 9009 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 89/63 | Pszi pont: | 224/214 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 37/93 (+1%) | szúrófegyverek: | 27/2 (+2%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 30/93 (+5%) |
dobófegyverek: | 24/48 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,53 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 | 2. nyomkövetés: | 87/99 (+28%) | 3. mászás: | 17/89 |
4. csapdakészítés: | 30/73 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 18/11 | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 9/38 | 8. felderítés: | 22/6 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 11/51 |
10. teológia: | 31/31 | 11. taumaturgia: | 24/16 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 5/64 |
13. versengés: | 13/59 | 14. harcművészetek: | 40/13 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 52/74 | 17. pszi: | *31/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 | 20. vitalitás: | 1/96 | 21. bányászat: | 36/55 |
22. úszás: | 9/84 | 23. főzés: | 19/78 (+9%) | 24. csapatmunka: | 6/17 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 554 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 679 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | cápafog (#833) | 1 | szívkereső (#423) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
$1 | * | hosszú íj ($111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
21 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 49 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
23 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 1 | malomkő (#1205) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | rubin koszorú (#1599) | 1 | ryuku sisak (#688) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | 1 | Raia csataszoknyája (#1537) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bűzölgő csizma (#898) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $1 | borostyán függő ($162) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
1 | * | hókereszt (#843) | 2 | * | ryuku függő (#1322) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok | ||||||||
2 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | mihlanil medál (#823) | ||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | vortex talizmán (#812) | ||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 3 | obszidián karkötő (#229) | 5 | ónix masszavadító (#438) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | $2 | ezüst gyűrű ($180) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 9 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
18 | fűszertartó (#210) | [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 87] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
39 | sullár hólyag (#168) | [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 752] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 37 csepp ragasztó (#83), fér még: 23] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
48 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 15 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 3 | bájital (#261) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | bunthar zsák (#734) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | |||
5 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 14 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 7 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
12 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | isteni kehely (#1760) | |||
47 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 11 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágusok itala (#1610) | 5 | + | manakristály (#500) | ||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 11 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | pszi kő (#248) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | + | Sheran cserepe (#1271) | ||
4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | 193 | szent jogar (#150) | |||
1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 4 | csigakagyló (#1131) | 1 | Éjvadász bundája (#850) | |||
1 | etra hályog (#712) | 2 | fémrúd (#104) | 10 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 30 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 1 | lótuszvirág (#447) | 111 | madártoll (#112) | |||
21 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | $2 | mocsári penke ($148) | |||
7 | pirkit (#153) | 29 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
5 | púderkő (#119) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (1366) |
Összsúly: 154.63 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 10 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | $8 | mandibulakasza ($127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | $73 | óndarab ($85) | $140 | rézdarab ($70) | $2 | rézpáncél ($71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 22 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 855 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | $13 | vasalt bunkó ($181) | $59 | vasérc ($152) | $6 | vashegyű lándzsa ($182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | $16 | vassisak ($160) | 10 | vasvért (#164) | 5 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1152 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | optiri agysisak (#315) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rézgolyó (#343) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 3 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) |
178 | 179 | 180 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|