Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 11. 9h:12' EZ A 1193. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 1194. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 49 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal megkarcolod a szánalmas pondró testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (Nincs mibe rakni 5 pondróvért.) 4 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 505 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a kacagó szépia testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kacagó szépia. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a drakolich testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [175,18] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy magger. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lidércúr bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidércúr testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A lidércúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-1 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír bal vállát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel megdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy természet haragja. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [173,20] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tyrannoszaurusz rex került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia egyik csápját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 363 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (41 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 kaját. 2 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [174,22] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csontgólem nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a csontgólem fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 157, gyógyulás: 0, összesen: -157 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a magger jobb lábát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a magger testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [175,23] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriásféreg testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 2 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a Tguarkhan testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a velociraptor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lidércúr köpenyét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [174,25] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat q. rohamosztagos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr bal lábát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az élőholt hadúr bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmaival az élőholt hadúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [174,26] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lidércúr bal lábát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a lidércúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
172 | 173 | 174 | 175 | 176 | |
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Találsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pusztulás sírjait. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
f 281 | kísérletezel a 281. tárggyal |
kt 482 | elkészíted a 482. tárgyat |
szk 972 | keresed a 972. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 12 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY) Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
Erő: | 50 (65) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 64 (67) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 50 (70) | Védekezés: | 95 (101) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/171 év |
Egészség: | 45 (65) | Életpont: | 712/677 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1339/51 | Pénz: | 2029 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/113 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 36/31 (+21%) |
vágófegyverek: | 24/55 (+8%) | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | 29/62 (+2%) |
dobófegyverek: | *27/100 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 174,26 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/31 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 118/59 (+10%) | 3. mászás: | 18/47 |
4. csapdakészítés: | 30/99 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/34 | 6. gyógyítás: | 59/22 |
7. titkosírás: | 19/99 | 8. felderítés: | 31/87 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 20/67 (+5%) |
10. teológia: | 62/21 (+4%) | 11. taumaturgia: | 63/80 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 |
13. versengés: | 19/63 | 14. zene: | 175/3 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 40/59 (+37%) |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 55/90 (+20%) |
19. vitalitás: | 4/97 | 20. bányászat: | 34/73 | 21. úszás: | 18/84 (+36%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 173.88 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
152 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 26 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | pondróvér (#1232) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | raptor szablya (#482) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) |
142 | 143 | 144 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|