Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 6. 9h:51' EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 1244. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 5. KP: vv 224 182 165 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot |
* 6. KP: kf 229 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ve 951 | megveszed a 951. tárgyat |
kf 951 | kézbeveszed/felveszed a 951. tárgyat |
ee 108 351 468 | eladod a 108. tárgyat a 351. tárgyat a 468. tárgyat |
ee 1548 1536 2520 | eladod az 1548. tárgyat az 1536. tárgyat a 2520. tárgyat |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem bal oldalát. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragdgólem testét. (7 támadással 210 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Egy tockost nyomat Neked a smaragdgólem! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {GYD:} Dal.kristálylándzsával megdöfködöd a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 49 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. A smaragdgólem behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 237, gyógyulás: 48, összesen: -189 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Yurk, a profi testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc egyik csápját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc testét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal vállát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske bal szárnyát. (8 támadással 522 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 100 aranyat. 5 888 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 78, gyógyulás: 6, összesen: -72 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sötét ölész testét. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sötét ölész testét. (7 támadással 215 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 41 életpontot sebeztél. A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) {GYD:} Mágusölővel megvagdalod a sötét ölész ködös testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sötét ölész ködös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 219, gyógyulás: 45, összesen: -174 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap izmos testét. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 111 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. {GYD:} Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar che-pap nyakát. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 100 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar che-pap izmos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (8 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 465, gyógyulás: 52, összesen: -413 ÉP}
m 8 7 8 | mozogsz északra, északnyugatra, északra |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ekharion bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 32 életpontot sebeztél. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 34 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [172,37] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy kristálypalota van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 12 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [172,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
jlk 5111 | jelszó kimondása 5111 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza farkát. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a massza öklelő szarvai elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A massza feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) {GYD:} Mágusölővel súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [174,35] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bűbájlidérc testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [175,35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
im 0 2 | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja bal karját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [177,33] A sík vidéket bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. Kritikus ütés! (6 támadással 368 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [178,32] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erdei rém. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Mivel védelem sav ellen van rajtad.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erdei rém testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 54 életpontot sebeztél. {KCC:} Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {GYD:} Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod az erdei rém testét. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. {KCC:} Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 5 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1175, sebződés: 263, gyógyulás: 0, összesen: -263 ÉP}
bb 280 135 2 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (135 darabot) |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
ef 6 534 | energia fejlesztése 6 |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 4. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya jobb karját. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
* 5. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: vv 83 3 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
Erő: | 61 (98) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 45 (58) | Támadás: | 71 (76) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 50 (60) | Védekezés: | 123 (133) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/174 év |
Egészség: | 45 (58) | Életpont: | 1207/982 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 53 (90) | Varázspont: | 2156/186 | Pénz: | 24956 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 92/16 | Pszi pont: | 330/88 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | 38/49 (+8%) | szúrófegyverek: | 42/63 |
vágófegyverek: | 38/36 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | *42/100 (+3%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 12. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/74 | 2. nyomkövetés: | 99/15 (+6%) | 3. lopás: | 12/34 |
4. mászás: | 24/19 | 5. csapdakészítés: | 41/68 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 34/59 |
7. gyógyítás: | 70/83 | 8. titkosírás: | 21/72 (+12%) | 9. felderítés: | 38/15 |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 68/89 (+32%) | 12. taumaturgia: | 112/0 |
13. szerencsejáték: | 11/93 | 14. versengés: | 29/51 (+10%) | 15. harcművészetek: | 23/85 (+12%) |
16. zene: | 19/3 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 53/12 (+56%) | 18. pszi: | 33/58 (+8%) |
19. zárnyitás: | 15/21 | 20. vadászat: | 32/45 (+12%) | 21. vitalitás: | 1/35 |
22. bányászat: | 38/58 (+5%) | 23. úszás: | 2/18 | 24. főzés: | 17/26 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem (#165) | láthatatlanság (#76) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 82, 84, 89, 93, 99, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 30, 34, 41, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 402, az összesen kapott pontszám: 84585. (összesen ölhető: 1464 ) |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 144 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 546 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranypikkely (#415) | 8 | Blounther gyűrűje (#1548) | |||
1 | Dantor amulettje (#468) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
81 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 21 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6090 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 8 | ragasztó (#83) | 86 | víz (#27) |
171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|