Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 6. 12h:01' EZ A 1193. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 1194. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 505 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
kf 1482 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 4 1 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 19 3 | képesség-növelés 19 |
kno 12 1 | képesség-növelés 12 |
hu 71 405 1480 | hulladék: 71 405 1480 |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
174 | 175 | 176 | |
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[183,31] Épületek tűnnek fel.
ea 70 16 | eladod a 70. tárgyat 16 |
ee 416 404 313 | eladod a 416. tárgyat a 404. tárgyat a 313. tárgyat |
ve 429 5 | megveszed a 429. tárgyat 5 |
ve 482 1 | megveszed a 482. tárgyat 1 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 gyenge méreg. 2 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Blounther apó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Blounther apó testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és egy xirnox szív. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a királyi őrjáratos bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 14 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (14 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a királyi őrjáratos jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a királyi őrjáratos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a királyi őrjáratos bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 9 királyi őrjáratos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (9 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Bronz taiderrel megdöfködöd a királyi őrjáratos jobb vállát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a királyi őrjáratos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1085, sebződés: 528, gyógyulás: 0, összesen: -528 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[175,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy természet haragja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal karját. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 101 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya farkát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya bal oldalát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kicsit megvágod az animált hókutya farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [176,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy ryuku csapásvezető. Amikor elhal a zaj, előmászol.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Félrehajolsz, de a velociraptor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 3 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy kazmár gyökér tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [176,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Továbbmész...) [175,14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy természet haragja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 46 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr jobb lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel jól megszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy természet haragja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zombi mester testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az animált hókutya jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. Az animált hókutya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 4 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [173,16] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 479 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
szk 792 | keresed a 792. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
Erő: | 50 (65) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 64 (67) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 50 (70) | Védekezés: | 95 (101) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/171 év |
Egészség: | 45 (65) | Életpont: | 712/660 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (68) | Varázspont: | 1344/90 | Pénz: | 1877 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/122 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/9 (+10%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 36/10 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/47 (+9%) | ütőfegyverek: | 20/40 | lőfegyverek: | 29/60 (+1%) |
dobófegyverek: | 27/91 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << Fókuszpenge (#639) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
173,16 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/95 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 118/49 (+16%) | 3. mászás: | 18/47 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 30/92 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/34 | 6. gyógyítás: | 59/22 (+19%) |
7. titkosírás: | 19/99 | 8. felderítés: | 31/78 | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 62/17 (+17%) | 11. taumaturgia: | 63/68 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 4/86 (+110%) |
13. versengés: | 19/63 | 14. zene: | 174/66 (+78%) | 15. szörnyismeret: | 40/22 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 55/70 (+32%) |
19. vitalitás: | 4/97 (+300%) | 20. bányászat: | 34/73 | 21. úszás: | 18/48 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 130 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 169.50 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 13 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
20 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 5 | rájabőr (#404) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | |||
16 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
3 | tünde nyíl (#554) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | |||
5 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | keg gomba (#1615) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 20 | ragasztó (#83) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 3 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|