424. forduló, 426. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. dec. 2. 9h:12'
EZ A 576. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD
577. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 szárnyas hernyót (24 arany kikiáltási áron), 8 vas dobónyilat (79 arany kikiáltási áron), 3 mutáns csontot (31 arany kikiáltási áron), 29 ragasztót (49 arany kikiáltási áron), 42 ragasztót (64 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az Olimpián kaptál 12 tudatpontot, és 100000 tapasztalati pontot.
Arisztotelész, amikor összefutottatok, adott neked 3 szent jogart. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1053. hetének nyerőszámai: 18, 16, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. 1538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 593.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy láth. észlelése varázs hatalmát. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 411.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 406.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 376.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[185,68] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy tűzfőnix orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [14 pontot használtál fel, van még 362.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187
66
67
68
69
70
(185,67) ryuku futárbérenc (#765)
(185,68) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(186,69) gumifa (#38), művészi porolit (#720)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 2 arany karperecet 52 aranyért, 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 din formázó mintát 25 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 fpi formázó mintát 25 aranyért, 42 gyöngymangót 84 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kis vaspajzsot 23 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 1 mandibulapengét 3 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 10 pular kristályt 80 aranyért, 21 quwarg tojást 42 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 smaragd védőgyűrűt 100 aranyért, 1 tűzúr csizmáját 555 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért.
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 352.]

ve 74 2 megveszed a 74. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

ve 281 1 megveszed a 281. tárgyat 1
Vásároltál 1 raptor karmot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

ve 172 1 megveszed a 172. tárgyat 1
Vásároltál 1 téfea-agyat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

ve 104 3 megveszed a 104. tárgyat 3
Vásároltál 3 fémrudat. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

fkt 482 1 felt. készítesz a 482. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 raptor szablyát. [Rahn ékkő:] 3896 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 327.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy gumifát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [187,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vezérfarkas közeledik. (ld. enc.) {támadása: 60.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vezérfarkas testét. (4 támadással 500 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 115, gyógyulás: 25, összesen: -90 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy átokmurgattyú. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az átokmurgattyú jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a raptor szablyát, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 91-100.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal oldalát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy ezüstshuriken és egy pular kristály. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 161, gyógyulás: 5, összesen: -156 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy csontpálca, egy mérg. vas dobónyíl, 8 arany, egy ugh méreg és egy rézgolyó. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szánalmas pondró. {támadása: 60.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 678 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a szánalmas pondró testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 98, gyógyulás: 20, összesen: -78 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 257.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 3 17 7 mozogsz 3 17 7
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [7. PONT. --> 3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 182.]

lm 4 26 18 mozogsz 4 26 18
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [4. PONT. --> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nanda. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nanda jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nanda nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a nanda testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [25. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragyás burástya. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [18. PONT. --> 4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [50 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 5 31 36 mozogsz 5 31 36
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [5. PONT. --> 28. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Mész tovább, előre. [30. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [31. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [35. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] [30 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 32 38 42 mozogsz 32 38 42
Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [37. PONTRA.] Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] [15 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 33 40 42 mozogsz 33 40 42
Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] [15 pontot használtál fel, van még 72.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 47, gyógyulás: 2, összesen: -45 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 71 aranyat. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+11 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 30.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 1, 26.
Kimerített a gyorsvágta. (-2 életerő.) Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 566 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY)
Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 425. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 81 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 83 (90) Menekülés: 42 % Életkor: 36/37 év
Egészség: 34 (49) Életpont: 727/699 Jellem: jó (777) Tul. pont: 18
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 894/7 Pénz: 10653 arany Kép. pont: 50
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 224/15 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4569 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 490 TP-t kaptál. Jelenleg 6 351 117 TP-d van. A következő szinthez még 148 883 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 18907 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 37/89 (+7%) szúrófegyverek: 26/96 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 30/84 (+9%)
dobófegyverek: 24/47

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,71 mezőn táborozol, a 76. labirintusban, 1. szinten, 30. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 87/63 (+16%) 3. mászás: 17/84
4. csapdakészítés: 30/63 (+5%) 5. csapdaészlelés: 18/6 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/38 8. felderítés: 21/97 (+29%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/25 (+2%) 11. taumaturgia: 24/8 (+4%) 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 13/45 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 52/74 (+30%) 17. pszi: *31/100 (+100%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/55
22. úszás: 9/84 23. főzés: 19/69 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 518 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 792 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833)
Vágófegyverek
1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
21 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 29 * mérgezett vasnyíl (#187)
$1 rézgolyó ($343) 21 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) $1 ezüstshuriken ($327) 1 malomkő (#1205)
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $1 mérg. vas dobónyíl ($190)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
1 * bűzölgő csizma (#898)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * hókereszt (#843)
$1 obszidián függő ($195) 2 * ryuku függő (#1322) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
2 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229) 5 ónix masszavadító (#438)
1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
20 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) $1 ezüst gyűrű ($180)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
18 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 90]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
39 sullár hólyag (#168) [bennük 15 csepp spiritusz (#170), fér még: 765]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 11]
3 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 29]
Eszközök, használati tárgyak
49 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 3 bájital (#261) 1 bőrkantár (#1125)
1 bronzkulcs (#76) 2 bunthar zsák (#734) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
1 destabilizátor (#1275) 14 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
6 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36)
1 feneketlen bugyor (#570) 1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313)
1 Holtak Akarata (#1604) 1 isteni kehely (#1760) 43 kaja (#2)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
11 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágusok itala (#1610) 6 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508)
1 nagy aranykulcs (#246) 11 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002) 1 pszi kő (#248)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 190 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 15 titanitdukát (#1480)
1 tubarkő (#700) 2 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 álompor ($396) 1 berzerker tüske (#713) 4 csigakagyló (#1131)
1 Éjvadász bundája (#850) 1 etra hályog (#712) 2 fémrúd (#104)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 30 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) $1 gyöngymangó ($135) 1 jég dragnit (#1745)
1 lótuszvirág (#447) 105 madártoll (#112) 21 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 7 pirkit (#153) 29 polip szívóka (#391)
1 próbakő (#1664) 5 púderkő (#119) $1 pular kristály ($239)
1 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) 1 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 150.73 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorbőr cipő (#662) 10 csillezsályalevél (#1253)
3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
$8 mandibulakasza ($127) 1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85)
$140 rézdarab ($70) $2 rézpáncél ($71) 1 ryuku csizma (#692)
1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691)
7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65)
1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519)
855 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264)
41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181) $59 vasérc ($152)
$6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160)
10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 2 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309)
1 bakkura csizma (#96) 1 borostyán függő (#162) 2 bőrsisak (#57)
1 din formázó minta (#301) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fpi formázó minta (#419)
41 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kristálygömb (#265)
1 lidércesszencia (#1074) 1 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)
1 orgyilkos tőr (#225) 9 pular kristály (#239) 21 quwarg tojás (#360)
1 réz papi karkötő (#307) 1 rézpáncél (#71) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
12 spiritusz (#170) 1 tűzúr csizmája (#533) 1 tyrex csont (#280)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1327 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 bájital (#261)
1 csontpálca (#329) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 fémrúd (#104)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 raptor szablya (#482) 1 rézgolyó (#343)
1 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187 188
68
69
70
71
72
(186,69) gumifa (#38), művészi porolit (#720)
(187,70) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vezérfarkas (#748)
(187,71) átokmurgattyúk (#225), a 76. labirintus bejárata, pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Chara-din rúnaköve, szánalmas pondró (#792), nanda (#224), ragyás burástya (#111), quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek