Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 5. 9h:18' EZ A 517. JÁTÉKHETED, 425. FORDULÓD 518. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | alakváltás 13 |
* 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 112 71 189 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
t 283 1 | támadod a 283. szörnyet |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 124 1221 5 | kreálsz a 124. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot) |
lm 100 100 55 | mozogsz 100 100 55 |
lm 100 100 55 | mozogsz 100 100 55 |
lm 100 100 55 | mozogsz 100 100 55 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
vv 224 109 11 | elmormolod a 224. varázslatot a 109. varázslatot a 11. varázslatot |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák egyik csápját. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 197, gyógyulás: 244, összesen: +47 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 428 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 432 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy vas dobónyíl. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 426 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vark. kardtáncos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 355, gyógyulás: 204, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 420 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 411 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 391 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 390 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 414 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 417 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [201,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 406 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 428 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 439 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csataremák fejét. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. 136 életpontot gyógyultál. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. 129 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 253, gyógyulás: 265, összesen: +12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 140 életpontot sebeztél. 140 életpontot gyógyultál. A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 140, összesen: +140 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos ragyás arcát. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 170, gyógyulás: 111, összesen: -59 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 423 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 414 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 402 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A varázslat kudarcot vallott. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb vállát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona kivillanó vállát. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel meghorzsolod a varkaudar katona bal oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 6688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1320, sebződés: 257, gyógyulás: 256, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [200,111] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 2, gyógyulás: 126, összesen: +124 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 25, gyógyulás: 65, összesen: +40 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 417 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 4232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 238 578 2 | elmormolod a 238. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 10 |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 38 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 54 (58) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 43 (47) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/43 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 637/581 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (66) | Varázspont: | 1677/82 | Pénz: | 14239 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 270/119 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 102 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 30 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 112 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 22 (+1) | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 171 (+1) | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 29 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 69 | 12. taumaturgia: | 124 (+1) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 11 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | * 37 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 38 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | az elme hatalma (#123) | nagyobb agypajzs (#120) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 6 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
254 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | remák szív (#264) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 3 | ugh méreg (#166) | 5 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 23 | víz (#27) |