Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 19. 9h:11' EZ A 473. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 474. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai jobb vállát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 14 arany és egy pular kristály. 2 814 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 178, gyógyulás: 27, összesen: -151 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 63, gyógyulás: 100, összesen: +37 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áldott okerón jobb középső lábát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az áldott okerón testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az áldott okerón jobb középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 1 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 24, gyógyulás: 132, összesen: +108 ÉP}
(Továbbmész...) [365,6] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy elemi rin. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az elemi rin testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az elemi rin testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az elemi rin vakítófényű bőrét. (6 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az elemi rin testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az elemi rin testét. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 178, gyógyulás: 131, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy taalru herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg nyakát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a taalru herceg fejét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-67 varázspont.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 122, gyógyulás: 165, összesen: +43 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a márvány drakón jobb első lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {KCC:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a márvány drakón bal oldalát. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A márvány drakón fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 205, gyógyulás: 101, összesen: -104 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 44, gyógyulás: 96, összesen: +52 ÉP}
Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (64 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: karbin plazma, huhogó bibe, 40 tinta, 4 kaja. Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón jobb első lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {KCC:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a márvány drakón csontos pofáját. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a márvány drakón testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a márvány drakón fejét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 185, gyógyulás: 94, összesen: -91 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (76 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz jobb lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 188, gyógyulás: 75, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Thargodan mágus. {max. életpontja: 801-880.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a káoszbajnok bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a káoszbajnok testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 182, gyógyulás: 123, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [369,10] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy viharóriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 15d10+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a viharóriás bal lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 58 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel megbököd a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 318, gyógyulás: 189, összesen: -129 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [370,12] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gejzírt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy mópat boly van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [368,14] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy életsziklát. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy életsziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 47 511 | energia fejlesztése 47 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
MIHLANIL CSIZMA (602. TÁRGY) A mihlanilból készült csizma nem túl kényelmes, ámde hihetetlenül ellenálló. Elkészítéséhez hat mihlanil rög, hat csepp kátrány és egy Hro formázó minta szükséges. Ezenkívül persze elengedhetetlen, hogy felkeress egy lávatavat, ahol elég meleg van a mihlanil formázásához. A mihlanil csizma elkészítése 50 TVP-be kerül, de megéri: a védettségedet 6-tal növeli, és a max. életpontod is megnő 10-zel. Sajnos, az elkészítéséhez minimum 18-as bányászat szükséges, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
SÁRKÁNYBARLANG (620. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban. A barlangbejárat előtt óriás csontok hevernek. Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Az égre pillantva, egy óriási szárnyas alakot látsz, amely a barlang felé repül. Gyorsan elbújsz egy szikla mögé. A fantasztikus teremtmény egy csillogó pikkelyű, mesés teremtmény, egy sárkány! Félelmetes állkapcsaiban egy mópat gigász rángatódzik. A sárkány egy fejmozdulattal átharapja a gigász torkát, mire az megszűnik mozogni. Tudod, hogy életed csak egy hajszálon múlik, remegve lapulsz a szikla mögött. A sárkány a barlang előtt lakomázik, majd, még hatalmas húskupacot hátrahagyva, visszavonul a barlangjába. Menekülsz innét, mert nem akarsz magad is sárkányeledellé válni. Ha később esetleg vissza akarsz térni, és belopakodni a sárkány barlangjába, add ki a BE 620 parancsot, 30 TVP árán. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 63 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 115/147 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 478/464 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (41) | Varázspont: | 1400/930 | Pénz: | 2482 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 82/24 | Pszi pont: | 157/520 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 31/18 (+14%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 27/46 (+7%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
368,14 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 985 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/81 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 86/65 (+30%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 19/43 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 34/23 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 42/22 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 34/19 (+44%) |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 42/14 (+6%) | 12. taumaturgia: | 70/8 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 16/55 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 45/19 (+4%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 22/28 (+2%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 25/91 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 37/62 (+17%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 11/77 |
25. főzés: | 27/3 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (916,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | |||
40 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
243 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | arkog kő (#632) | |||
1 | bunkó (#5) | 6 | csalánvirág (#582) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
10 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 14 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | nehezék (#258) | 3 | pular kristály (#239) | 7 | víz (#27) |
362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | |
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|