Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 18. 9h:17' EZ A 1080. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 1081. játékheted kezdete: okt. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: kf 560 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 7. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 8. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 9. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 10. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
ftv 134 591 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot az 591. szörnyet |
kf 1549 | kézbeveszed/felveszed az 1549. tárgyat |
kt 190 16 | elkészíted a 190. tárgyat (16 darabot) |
h 522 2 | használod az 522. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 33 | elmormolod a 169. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 112 26 | használod az 1602. tárgyat |
v 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
v 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
p 115 3 | használod a 115. pszi képességet |
ef 12 513 | energia fejlesztése 12 |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
220 | 221 | 222 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ea 841 2 | eladod a 841. tárgyat 2 |
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 641 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 101 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 1 164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 9, gyógyulás: 48, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy sárkányfog felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 789 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál testét. (7 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (8 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ent pásztorbottal többször eltalálod a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 134 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5133, sebződés: 61, gyógyulás: 411, összesen: +350 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 248 5 | használod a 248. tárgyat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal megvagdalod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Zinthurg pallossal kissé megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11 416 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 64, gyógyulás: 213, összesen: +149 ÉP}
(Továbbmész...) [223,115] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ro'galhal kísértet közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet bal lábát. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). A ro'galhal kísértet vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel gyengén megütöd a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 574 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1779, sebződés: 84, gyógyulás: 304, összesen: +220 ÉP}
(Továbbmész...) [222,114] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy harcos hárpia. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia jobb karját. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia testét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a harcos hárpia jobb oldalát. (8 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a harcos hárpia nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 19 madártollat. 13 269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1995, sebződés: 0, gyógyulás: 333, összesen: +333 ÉP}
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris testét. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris fejét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében tigris testét. (8 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Az ében tigris karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 172, gyógyulás: 140, összesen: -32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg bal oldalát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg egyik lábát. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A tüskés totemblarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg egyik lábát. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. 11 602 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 131, gyógyulás: 169, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [224,114] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg ikerbolyt. (ld. enc.) Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar remete. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 743 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+4 életpont). A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a varkaudar remete jobb vállát. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete testét. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A varkaudar remete a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 351, gyógyulás: 224, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [225,113] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Tissian sámánúr. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tissian sámánúr fejét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (70 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Tissian sámánúr testét. (7 támadással 703 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Tissian sámánúr szellemalakját. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. (-19 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 193 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször eltalálod a Tissian sámánúr testét. (4 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Tissian sámánúr testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tissian sámánúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bo'adhun tiara (ld. enc.). Elhajítod a vacak Friedurgonoma trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Tissian sámánúr trófeát. 18 939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2205, sebződés: 486, gyógyulás: 336, összesen: -150 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 729 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a leviathán lárva testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Zinthurg pallossal végigvagdosod a leviathán lárva jobb csápját. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. A leviathán lárva fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1524, sebződés: 341, gyógyulás: 197, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [227,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy harcos hárpia került az utadba. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Teriád pöröllyel többször eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a harcos hárpia testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 13 212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1935, sebződés: 0, gyógyulás: 317, összesen: +317 ÉP}
(Továbbmész...) [228,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült leviathán lárva. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 222 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a leviathán lárva ráncos bőrét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A leviathán lárva megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 376 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 153, gyógyulás: 103, összesen: -50 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet fejét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád pörölyt. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a ro'galhal kísértet bal karját. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A ro'galhal kísértet csapása csak a levegőt találja. A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 971 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 0, gyógyulás: 198, összesen: +198 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
kf 891 | kézbeveszed/felveszed a 891. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnyékfoltozó testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával gyengén megütögeted az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 100 életpontot sebezve.) Az árnyékfoltozó csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (5 támadástól 379 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Csápjaival az árnyékfoltozó lecsap a bal karodra. (5 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az árnyékfoltozó kinyúló csápkezeit. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az árnyékfoltozó testét. (7 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. Csápok csapnak le rád minden irányból! (5 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 1127, gyógyulás: 239, összesen: -888 ÉP}
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: kf 531 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
* 3. BP: kf 453 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 4. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 5. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 6. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 7. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 8. BP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 9. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
BO'ADHUN TIARA (744. TÁRGY) A bo'adhun sámánurak közül csak a leghatalmasabbak engedhették meg maguknak, hogy elzarándokolva a Pusztulás Kráterébe, megkovácsoltassák maguknak a szent bo'adhun tiarát a Teriadan káoszszellemekkel. A bo'adhun birodalom pusztulásával eltűntek azok, akik a káoszszellemeket engedelmességre tudták bírni, sírba vitték magukkal a tiara készítésének titkát. Ha manapság egy-egy előkerül ezekből a mesés relikviákból, csillagászati áron jelennek meg az árveréseken. De ezen nincs mit csodálkozni - az erő, ügyesség és egészség tulajdonságokhoz +3-at ad, a max. VP-dhez +50-et, ezenkívül védettségedet és teológiádat is megnöveli hattal. Hatalmánál fogva, a tiarát 35-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem is viselheti. |
RO'GALHAL CSUKLÓPÁNT (891. TÁRGY) Egy kopott bőr csuklópánt - ez is valami? Aztán, ahogy megfogod, megérzed a benne lüktető mágiát, és elképedve hátrálsz egy lépést. Egy olyan ősi varázstárgyat tartasz a kezedben, amelyet kizárólag a legmagasabb rangú ro'galhalok hordhattak! Viseletéhez neked is legalább 30. szintűnek kell lenned. A csuklópánt képességei lélegzetelállítóak, max. lehetséges ép-det 40-nel, védettségedet 2-vel, támadásodat 1-gyel növeli, de ami a lényeg, minden közelharc támadás sebzése, amit szörnyek okoznak neked, néggyel csökken. Emellett hab a tortán, hogy a csuklópántnak köszönhetően eggyel több karkötőt hordhatsz. A csuklópánt apró hátránya, hogy erődet kettővel, szerencsédet eggyel csökkenti, elhanyagolható apróság csupán. |
ÁRNYÉKFOLTOZÓ (932. SZÖRNY) Amikor a közelben meglapuló árnyak hirtelen megelevenednek, és egy sötét folt veti rád magát, biztos lehetsz benne, hogy egy árnyékfoltozót sodort utadba a véletlen. Ezek a meghatározhatatlan alakú lidércek messze elkerülik a fényt, mivel a napvilág képes teljesen szétoszlatni ködtestüket. Ezért aztán mindent elkövetnek, hogy a lakóhelyüket teljes sötétségbe burkolják. Folytonosan mélyítik, táplálják az árnyakat, mintha az a saját lényegük kiteljesedése volna. Jobb, ha vigyázol velük, mert nem közönséges szellemek! A hagyományos technikával kovácsolt fegyverek keresztülsiklanak rajtuk, és az őselemek közül is kizárólag a fény képes komolyabb kárt tenni bennük. (Azonnali halált okozó érintésük miatt nem árt rájuk az FT parancs.) |
Erő: | 89 (114) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 66 (73) | Támadás: | 79 (83) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 65 (70) | Védekezés: | 127 (136) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/31 év |
Egészség: | 71 (87) | Életpont: | 1083/1141 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (92) | Varázspont: | 2638/1000 | Pénz: | 19451 arany | Kép. pont: | 88 |
Tudatpont: | 28/2 | Pszi pont: | 279/5 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 27/15 (+10%) | ütőfegyverek: | 47/24 (+4%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 37/91 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -31.); mérg. vas dobónyíl (#190) (32 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
228,111 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/18 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 105/66 (+8%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 23/62 | 5. csapdakészítés: | 28/80 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 16/18 |
7. gyógyítás: | 61/6 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/26 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 178/6 (+98%) | 12. taumaturgia: | 98/97 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 3/3 | 14. versengés: | 21/55 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 20/93 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 28/88 (+75%) |
19. zárnyitás: | 17/38 | 20. vadászat: | 7/67 | 21. vitalitás: | 4/49 |
22. bányászat: | 33/96 | 23. testépítés: | 85/51 | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 15/40 (+10%) | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
4. max. életpont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), ezerszemű bestia (#288), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (109,5,1) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
papi aura (#377) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | vámpirizáció (#1) (984,0) |
áldomás II (#169) (987,33) | méregsemlegesítés (#14) | mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2016), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 48 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 632 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
5 | pszi kő (#248) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
2 | spiritusz (#170) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
24 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csésze (#841) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1473 | arany (#50) | 1 | bo'adhun tiara (#744) | 6 | csontkulcs (#74) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kavadu iszák (#25) | 2 | kitintüske (#879) | |||
8 | madártoll (#112) | 13 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | rogalhal csuklópánt (#891) | |||
3 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | |
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|