423. forduló, 425. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 29. 9h:00'
EZ A 576. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD
577. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Éjvadász bundáját (1500 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+122 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+97 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ősdentor nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 583.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy szemmelverés varázslat. Felkészülsz a szemmelverésre. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 583.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 401.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 533 309 223 hulladék: 533 309 223
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tűzúr csizmáját. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

flh 23 176 felt. lőfegyver haszn. 23 a 176. tárggyal
FLH 23 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

flh 24 176 felt. lőfegyver haszn. 24 a 176. tárggyal
Ok, FLH 24 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ffk 140 140 140 felt.fv.kozkázata: 140 140 140
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 140 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 140 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 301 135 152 hulladék: 301 135 152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngymangót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

p 113 4279 használod a 113. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő II pszi képességet. A keresett kalandozó sajnos nincs 60 mező sugarú körben. [-10 pszi pont.] [3 pontot használtál fel, van még 393.]

bb 71 166 152 beraksz a bankba a 71. tárgyat (166 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rézpáncélt. Beraksz a bank széfjébe 9 ugh mérget. Beraksz a bank széfjébe 59 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
Leveszed a teriadan karkötőt, majd a csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

jlk 1417 jelszó kimondása 1417
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza bal első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza nyakát. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a massza jobb első lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő, egy arany karperec, 6 arany és egy kristálygömb. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa burát! Van itt még valami! Egy fantasztikus moa obszidián! Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 378.]

kf 844 kézbeveszed/felveszed a 844. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod a teriadan karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[179,58] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy ősquwarg, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [180,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 1x 1d10+1.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a bundás csirmáz jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-25 életpont.) Cápafoggal teljesen átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [181,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy templomot. Raia hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy szárnyas gömböc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {egyik sebzési módja: 2x 4d4.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm! {támadása: 14.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók! {max. életpontja: 81-88.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az óriáspók testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 3 gyöngymangó. Elrakod őket.
[65 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[182,61] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [182,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (8 támadással 750 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Á a vaskulcs. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 2 fémrúd, 2 csontkulcs, 1 raptor szablya, 1 téfea-agy, 5 vashegyű nyíl.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[182,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Daemon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [183,64] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 23.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb vállát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-24 életpont.) {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [183,65] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra. {támadása: 26.}

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal karját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz jön feléd. {támadása: 6.}

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró intéz feléd kihívást. {védettsége: 50 szúró, 44 vágó, 20 ütő ellen.}

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgoró testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kitines ollójával az orgoró bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. vas dobónyíl, egy rézpáncél és egy mutáns csont. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [50 pontot használtál fel, van még 229.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[184,66] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült tyrannoszaurusz rex került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 521-540.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [185,67] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Találsz egy quwarg bolyt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Maitreya Mahagatta.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 197 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 180.]

szk 765 282 163 keresed a 765. szörnyet a 282. szörnyet a 163. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ep 146 125 építed a 146. tárgyat 125 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már félig készen van az oltár. 125 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 19488 tapasztalati pontot kaptál. [125 pontot használtál fel, van még 55.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 198 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr bal oldalát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1402 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 13.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 25, 14.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Izmozol kicsit a malomkővel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 565 pontot. A következő körben tehát 565 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJVADÁSZ BUNDÁJA (850. TÁRGY)
Ha legyőzöd Éjvadászt, hozzájuthatsz ébenfekete tigrisbundájához, melynek simasága a legdrágább selymekét is felülmúlja. Sajnos ez a bőrfelület eléggé sérülékeny, így nehéz ép bundához jutni, de egy kapzsi kereskedő minden bizonnyal óriási összegeket fizetne kitartásodért.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 424. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 36 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 81 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 83 (90) Menekülés: 42 % Életkor: 36/37 év
Egészség: 33 (48) Életpont: 728/662 Jellem: jó (777) Tul. pont: 18
Szerencse: 45 (54) Varázspont: 894/102 Pénz: 9401 arany Kép. pont: 51
Tudatpont: 89/51 Pszi pont: 218/211 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4557 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 77 964 TP-t kaptál. Jelenleg 6 214 627 TP-d van. A következő szinthez még 285 373 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 18826 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 37/82 (+6%) szúrófegyverek: 26/94 (+1%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 30/75 (+5%)
dobófegyverek: 24/47

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 87/47 (+32%) 3. mászás: 17/84 (+14%)
4. csapdakészítés: 30/58 (+5%) 5. csapdaészlelés: 18/6 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/38 (+10%) 8. felderítés: 21/68 (+2%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/23 (+3%) 11. taumaturgia: 24/4 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 13/45 (+14%) 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 52/44 (+34%) 17. pszi: *30/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/55 (+1%)
22. úszás: 9/84 23. főzés: 19/69 (+9%) 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szemmelverés (#137) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 492 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 838 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833) $1 orgyilkos tőr ($225)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
21 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 29 * mérgezett vasnyíl (#187)
21 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) $1 ezüstshuriken ($327) 1 malomkő (#1205)
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) $1 mérg. vas dobónyíl ($190) $8 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 kis vaspajzs ($159)
Páncélok
$1 rézpáncél ($71) 1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$2 bőrsisak ($57) 1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599)
1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) $1 kígyóbőr kesztyű ($49) 1 mászókarom (#78)
1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835) 1 Raia csataszoknyája (#1537)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * bűzölgő csizma (#898) $1 tűzúr csizmája ($533)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $1 borostyán függő ($162) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 * hókereszt (#843) $1 obszidián függő ($195) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
2 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$2 arany karperec ($194) $1 arany papi karkötő ($309) $1 ezüst karkötő ($158)
1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229) 5 ónix masszavadító (#438)
$1 réz papi karkötő ($307) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
20 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) $1 smaragd védőgyűrű ($223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
18 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 90]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
39 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 753]
8 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 80]
1 uzbány csőr (#169) [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3]
4 vizestömlő (#3) [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
50 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 14 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
2 bunthar zsák (#734) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 destabilizátor (#1275)
14 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 6 ezüst kulcs (#184)
2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 isteni kehely (#1760) 43 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 11 kristályfolyadék (#449)
$1 kristálygömb ($265) 25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágusok itala (#1610) 6 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508)
1 nagy aranykulcs (#246) 10 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 2 óelf varázskő (#2002) 1 pszi kő (#248)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 187 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 15 titanitdukát (#1480)
1 tubarkő (#700) 2 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 álompor ($396) 1 berzerker tüske (#713) 4 csigakagyló (#1131)
$1 din formázó minta ($301) 1 Éjvadász bundája (#850) 1 etra hályog (#712)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) $1 fpi formázó minta ($419)
30 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) $42 gyöngymangó ($135)
1 jég dragnit (#1745) $1 karbin plazma ($199) $1 kék orchidea ($68)
$1 lidércesszencia ($1074) 1 lótuszvirág (#447) 105 madártoll (#112)
$1 mandibulapenge ($125) 21 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
$2 mocsári penke ($148) 3 mutáns csont (#331) 7 pirkit (#153)
29 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 5 púderkő (#119)
$10 pular kristály ($239) $21 quwarg tojás ($360) 1 rókafarok (#124)
4 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) $1 tyrex csont ($280)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 184.84 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (33 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorbőr cipő (#662) 10 csillezsályalevél (#1253)
3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
$8 mandibulakasza ($127) 1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85)
42 ragasztó (#83) $140 rézdarab ($70) $2 rézpáncél ($71)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku nadrág (#691) 7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328)
1 tükörpáncél (#519) 855 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169)
5 vadászkés (#1264) 41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181)
$59 vasérc ($152) $6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176)
$16 vassisak ($160) 10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varázskő (#305) 59 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranytű (#272)
1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 3 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
1 kis vaspajzs (#159) 1 kristálygömb (#265) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
1 mutáns csont (#331) 1 obszidián függő (#195) 4 quwarg tojás (#360)
2 spiritusz (#170) 73 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

178 179 180 181 182 183 184 185 186
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(179,58) 36. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodon (#227)
(180,59) grok-képződmény (#149), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93), kputtyintó csalán (#247), tüskés harci gromakok (#156)
(181,60) márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), óriáspók (#303)
(182,61) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár
(182,62) kristálypalota (#401), tavacska, Tharr oltár, vortexmágus (#418)
(182,63) művészi porolit (#720), Leah oltár, 48. jellempróba
(183,64) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156)
(183,65) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), oltár
(184,66) Dornodon oltár, tyrannoszaurusz rex (#160), ősdentor (#282)
(185,67) quwarg boly (#359), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek