Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 18. 15h:02' EZ A 473. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 474. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
m 2 | mozogsz keletre |
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
186 | 187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
|
31 | |
|
|
|
32 | |
|
|
|
[364,61] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Felfedeztél egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hira Lal lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tollaskígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 66 szúró, 66 vágó, 66 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó lapos fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tollaskígyó nyakát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nagyot húz a tollaskígyó farka a lábadra! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tollaskígyó fejét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tollaskígyó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 398, gyógyulás: 62, összesen: -336 ÉP}
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,61] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy amniosz-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hira Lal formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Találsz egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [365,61] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kaqxar vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy méregféreg. {támadása: 66.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [367,61] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy ősvortex van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elbújsz egy kisebb domb mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat mópat fatty. (ld. enc.) {max. életpontja: 1900-1999.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [368,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kiütéses negátor. {max. életpontja: 631-720.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kiütéses negátor bal lábát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kiütéses negátor testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kiütéses negátor bal lábát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kiütéses negátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a kiütéses negátor meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 36 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 279, gyógyulás: 29, összesen: -250 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [370,63] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arbedark előtt.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+25.}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 615, sebződés: 72, gyógyulás: 120, összesen: +48 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a smaragd drakón testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Előremozdulva, a smaragd drakón kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 129, gyógyulás: 110, összesen: -19 ÉP}
v 198 363 4 | elmormolod a 198. varázslatot |
363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[363,4] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy smirglibokrot. Találsz egy rát-fát. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia angyala. {max. életpontja: 778-854.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
kut 60 | kutatsz 28 pontért |
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 47 511 | energia fejlesztése 47 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
TIESTICHLAQ (968. SZÖRNY) Ha egy szikla mögött színpompás tollazatot, esetleg egy szál éjfekete tollat vélsz felfedezni és mindemellett halk sziszegés is megüti a füled, jobban teszed, ha előkészíted varázskomponenseid és fegyvereid (de még jobb, ha elszaladsz), mert Tiestichlaq, a tollaskígyók legöregebbike úgy döntött, te leszel a vacsorája. A Thargodanok szerint az óriáshüllő már több mint ezer éves is elmúlt, holott a tollaskígyók élete "mindössze" évszázadokban mérhető. Senki nem tudja, hogyan lehetséges ez, de egyes elméletek szerint Tiestichlaq egyedi tollazata lehet a megoldás kulcsa. Bővebbet csak ő tudna mondani. Amennyiben meg szeretnél vele küzdeni, tudd meg, akik eddig kihívták, mind a gyomrában végezték, vagy esetleg hamuvá égtek. |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 63 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 115/147 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 477/481 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (41) | Varázspont: | 1393/1393 | Pénz: | 2239 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 82/8 | Pszi pont: | 157/509 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 31/4 (+4%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 27/39 (+4%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
363,4 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 985 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/69 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 86/35 (+25%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 19/21 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 34/14 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 42/22 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 33/75 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 42/8 (+8%) | 12. taumaturgia: | 69/88 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 16/55 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 45/15 | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 22/26 (+2%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 25/91 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 37/45 (+20%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 11/77 |
25. főzés: | 26/92 (+11%) | 26. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (927,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 24 | mutáns csont (#331) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
92 | arany (#50) | 3 | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | arkog kő (#632) | |||
6 | csalánvirág (#582) | 10 | ében toboz (#578) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pular kristály (#239) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) |
362 | 363 | 364 | |
3 | |
|
|
4 | |
|
|
5 | |
|
|