Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 7. 12h:04' EZ A 1096. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD 1097. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal oldalát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. 1 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 17, gyógyulás: 9, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 60 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske jobb szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Szögletes kővel megpöccinted az aranyfecske testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ryuku kalapáccsal gyengén megütöd az aranyfecske testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 132, gyógyulás: 40, összesen: -92 ÉP}
* 9. KP: vv 165 188 178 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: vv 209 213 485 | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot a 485. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
a 1864 4346 1 | átadod az 1864. tárgyat a 4346. kalandozónak (1 darabot) |
kf 1864 | kézbeveszed/felveszed az 1864. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szögletes követ a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ryuku kalapáccsal megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
vps 400 | VP spórolása: 400 |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1847, sebződés: 10, gyógyulás: 89, összesen: +79 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
vps 180 0 0 | VP spórolása: 180 |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szögletes kővel iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ryuku kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 49 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az aranyfecske testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. Kritikus ütés! (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Szögletes kővel gyengén megütöd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku kalapáccsal súrolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 137, gyógyulás: 138, összesen: +1 ÉP}
kno 17 1 0 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 0 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-64 varázspont.) Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Oopssz, ez mellément! A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-58 varázspont.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a xirnox testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a xirnox fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a xirnox fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [69,84] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a piromenyét testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [70,84] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő testét. Kritikus ütés! (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
t 284 | támadod a 284. szörnyet |
v 84 284 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a molgan jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a molgan aszott fejét. (3 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a molgan jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A molgan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 21, gyógyulás: 61, összesen: +40 ÉP}
bb 500 | beraksz a bankba az 500. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a khór darázs szőrös torát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a khór darázs bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [72,84] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
be 664 | bemész a 664. épületbe |
vtn 161 | varázslat tanulás: a 161. varázslatot |
vtn 162 | varázslat tanulás: a 162. varázslatot |
vtn 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
vv 275 | elmormolod a 275. varázslatot |
v 163 132 46 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a ragyás burástya fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [130,46] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Storm formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (7 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2792, sebződés: 16, gyógyulás: 520, összesen: +504 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ekharion bébi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mutáns csont. 1 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vpf 120 | VP elővétele: 120 |
v 198 112 86 | elmormolod a 198. varázslatot |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
[112,86] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [114,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
im 0 2 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 50 559 | energia fejlesztése 50 |
kb 447 1 | kiveszel a bankból a 447. tárgyat (1 darabot) |
a 447 4630 1 | átadod a 447. tárgyat a 4630. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG) Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY) Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak. |
VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY) Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni. |
VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti. |
HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel. |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
EKNOZOL (540. TÁRGY) Az eknozol egy apró, rugalmas, barnásszürke anyag. Bár te igazándiból nem tudsz vele mit kezdeni, érzed, hogy erőteljes mágikus kisugárzása van. Ez az! Most már kezd rémleni valami azzal kapcsolatban, hogy mire is tudnád használni! Annak idején, a viharóriásokról volt egy mese, hogy egész életükben a legendás eknozolt kutatják, amelyből csodás varázstárgyakat tudnak készíteni. Ezek szerint keresned kellene egy viharóriás barlangot, és megpróbálni üzletet kötni az óriásokkal. De ez az eknozol annyira apró... valószínűleg legalább hármat érdemes belőle vinni, ha valamire jutni akarsz. Az eknozolt nem lehet eladni, eldobni stb. |
A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT) Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. Ha a karakter elérte a 800. fordulót, akkor ez a határ 1000-es szakértelemig tolódik ki, 1100. fordulótól 1500-asra, 1500. fordulótól pedig 2000-esre. 500-as szakértelem felett a fejlődés esélye elköltött VP-nként 4% az esély, 1000-es felett 3%, 1500-as felett pedig 2%. |
Erő: | 72 (91) | Szint: | 31 | Merészség: | 99/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (63) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (51) | Védekezés: | 85 (91) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 60/106 év |
Egészség: | 30 (53) | Életpont: | 1276/1913 | Jellem: | semleges (+8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (72) | Varázspont: | 1593/793 | Pénz: | 79753 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 55/8 | Pszi pont: | 517/451 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/88 | ütőfegyverek: | 48/34 (+2%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 37/19 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: teriád pöröly (#1283) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
114,86 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 114,86 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/95 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 116/93 (+22%) | 3. mászás: | 11/66 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 30/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/2 | 6. gyógyítás: | 63/56 |
7. titkosírás: | 7/50 | 8. felderítés: | 31/31 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 16/68 |
10. teológia: | 98/59 (+22%) | 11. taumaturgia: | 81/84 (+38%) | 12. szerencsejáték: | 8/77 |
13. versengés: | 25/13 (+5%) | 14. harcművészetek: | 13/40 | 15. zene: | 20/74 |
16. szörnyismeret: | 59/42 (+34%) | 17. pszi: | 75/2 (+97%) | 18. zárnyitás: | 2/74 |
19. vadászat: | 15/10 | 20. vitalitás: | 3/29 | 21. bányászat: | 49/89 (+4%) |
22. testépítés: | 15/21 | 23. úszás: | 15/9 | 24. főzés: | 22/66 |
25. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz a 4630. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 13 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242), lidércúr (#252), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9947,1) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
az elme hatalma (#123) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) |
próba elemzése (#485) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 516 (limit: 658), pontszámod: 19 835. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 105 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2310 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | tépett lobogó (#1864) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
521 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | ilkin érc (#232) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | |
85 | |
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|