422. forduló, 424. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 3. 12h:03'
EZ A 516. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD
517. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
Lulu King átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gigaféreg lárva (ld. enc.), a csupasz gigaféreg (ld. enc.), az Elenios avatárja (ld. enc.), a Sheran avatárja (ld. enc.), a Tharr avatárja (ld. enc.), a Fairlight avatárja (ld. enc.) és a bolyongó lidérc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) emberiség ékkövét (ld. enc.), illatos rózsaszált (ld. enc.), ostromlétrát (ld. enc.), Eldereth kristályt (ld. enc.), Eldereth szilánkot (ld. enc.), pásztorbotot (ld. enc.) és Chara-din ékkövét (ld. enc.). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+678 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+135 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 692. hetének nyerőszámai: 7, 2, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 123. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 569.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +62 max. életerő, +62 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 563.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 561.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 555.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]

* 5. KP: kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]

* 6. KP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 546.]

* 7. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

* 8. KP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 430 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 66, gyógyulás: 37, összesen: -29 ÉP}

* 9. KP: elmormolod a 238. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csalánvirág. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

kb 429 16 kiveszel a bankból a 429. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 kaktuszbogyót. [0 pontot használtál fel, van még 531.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 501.]

kre 232 1221 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (5 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 vámpírfogat. [-60 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 499.]

vv 139 224 73 elmormolod a 139. varázslatot a 224. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 497.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 497.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

t 283 159 761 támadod a 283. szörnyet a 159. szörnyet a 761. szörnyet
FT 283 parancs tárolva. FT 159 parancs törölve. FT 761 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

t 283 1 támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
T 283 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 71 120 123 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
[A parancs tárolásra került.]

kt 430 16 elkészíted a 430. tárgyat (16 darabot)
Legyártottál 16 bogyógránátot. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 412.]

bb 430 1561 641 beraksz a bankba a 430. tárgyat (1561 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 bogyógránátot. Beraksz a bank széfjébe 1 Krogan buzogányát. Beraksz a bank széfjébe 1 bronz taidert. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 112 71 189 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
207 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 412.]
Beizzik a turbómágia. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 410.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 123 120 73 elmormolod a 123. varázslatot a 120. varázslatot a 73. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 400.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Továbbmész a város utcáján. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 376.]

ve 248 20 megveszed a 248. tárgyat 20
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 20 pszi követ. 15000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

ve 124 10 megveszed a 124. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 rókafarkat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrjáratozó katona testét. (8 támadással 488 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 124 életpontot sebeztél. 114 életpontot gyógyultál. Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A 6 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1109, sebződés: 57, gyógyulás: 114, összesen: +57 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [185,62] Folytatod sétádat a házak közt.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 358.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

hh 1096 248 1096 használod az 1096. tárgyat a 248. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Kősisakos Bergin boltjának raktáraiban még 2 vas fejpántot találhat az élelmes vásárló." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 354.]
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-62 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 348.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen nyugatra 168, délre 114 mérföldre húzódik egy eldugott labirintus. Legalább ezer éve ott van már." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 344.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Innen keletre 54, délre 159 mérföldre van egy szopógödör. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 340.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 336.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +4 pszi pont. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 332.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Keresd a Notermanthi báró nyomait, mert a legyőzött példányoknál ha Fortuna is úgy akarja gyémántkoponyát találhatsz." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 328.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 81, északra 150 mérföldre nappal sok quwarg királynő mászkál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 324.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +25 életerő. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 320.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Vadássz földsárkányt, hiszen az esetek iciripiciri hányadában smaragdkövet találsz nála!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 316.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva a vadászat vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 312.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Mosolygó arca az angyali lét gondtalanságát tükrözi. Kísértetkezeit kinyújtja feléd, majd két füledre helyezi. Cirógató hullámok söpörnek végig agyadban, ahogy mágikus energiáid feltöltődnek. (+1322 varázspont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 308.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 erő forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 304.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Elárulom, hogy a tűzfőnix számára az a legfájdalmasabb, amikor a csillogó testét támadják." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 300.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Egy nyílt titok: a medvebőr öv értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 296.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5211 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 292.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +22 életerő. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 288.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hogy miért ne fuss el a ryuku csapásvezető elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány az esetek iciripiciri hányadában egy ryuku sisak." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 284.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 támadás forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 280.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 2 sólyomcsőr többletet jelez. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 276.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Azért szeretik a kalandozók a bíborarany tőrt, mert viselése ügyességet növel." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 272.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+4 pszi pont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 268.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +19 életerő. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 264.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Innen nyugatra 63, délre 87 mérföldre egy sérült woorgard várja, hogy az idő begyógyítsa a sebeit." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 260.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Azért szeretik a kalandozók az örökkéval. zafírját, mert viselése intelligenciát növel." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 256.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Azért szeretik a kalandozók a Fairlight nyakláncát, mert viselése szerencsét növel." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 252.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Mit tegyél, ha a quwarg ősmágust sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a rücskös torát, az a legérzékenyebb pontja." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 248.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Ha utad során meglátsz egy nukleáris cickányt, feltétlenül támadj rá! Ugyanis mindig pirkitet találhatsz nála." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 244.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Létezik egy tárgy, ami a Káoszkígyó nevet kapta. Ez egy szúrófegyver, ami 118 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 5 kilót nyom." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 240.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 vas dobónyilat. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 236.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "A következő varázslat, amit megtanulsz a pajzszúzás legyen! Ez a papi támadó varázslatok egyike." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 232.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A többség már tudja, hogy a dal.kristálylándzsa aprócska hátránya, hogy viselése szerencsét csökkent." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 228.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen nyugatra 99, délre 165 mérföldre van egy quwarg boly. Legalább ezer éve ott van már." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 224.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "A következő varázslat, amit megtanulsz a felsőbb relikvia legyen! Ez a varázslatok egyike." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 220.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a fekete griffet, elárulom. Csak a pikkelyes szárnyát kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 216.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 212.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ha újat tanulni támad kedved, az áldomást tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 208.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a papi aurát is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 204.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Hallottál már arról, milyen sokat ér az önanalízis II? Egyedülálló eszköz ez a pszi képességek sorában." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 200.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,59] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 409 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nyu-shuriken, egy mutáns csont és egy bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 424 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Szent Kulacs és egy varkaudar páncél [varkaudar páncél ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy ekharion bébi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 417 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).
[54 pontot használtál fel, van még 146.]

v 198 163 63 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), Dornodon oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, varkaudar varázsló (#271)

[163,63] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Itt csata lesz.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
[-100 varázspont.] [26 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 115.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 110.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 105.]

* 2. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 95.]

* 4. BP: támadod a 283. szörnyet
FT 283 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 448 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az aranyfecske jobb oldalát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 69, gyógyulás: 115, összesen: +46 ÉP}

* 5. BP: energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 172 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 35.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-62 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 15, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +41 max. varázspont, +12 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 35 pontod maradt, ebből a következő körre 35 pontot vihetsz át. Kapsz még 564 pontot. A következő körben tehát 599 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

ELENIOS AVATÁRJA (383. LÉNY)
Amikor egy elbűvölő szépségű Elenios avatár megjelenik a szemünk előtt, el sem tudjuk képzelni, hogy e kecses lény bárkinek is ártani tudna. Pedig tudhatnánk, hiszen e lény kezét nem fogta senki, és nagy valószínűséggel áldozatra kész rabszolgák sem sorakoztak a háta mögött, amíg végigvergődött a halhatatlanságig vezető veszélyes és rendkívül hosszú úton. Márpedig ez eddig csupán néhány kiválasztottnak - a legjobbaknak - sikerült. Ennek ellenére, vagy talán pont ezekre az időkre emlékezve, ha egy hívő társa bajba kerülne Ghalla gonoszoktól hemzsegő világában, ő hajlandó a segítségére sietni, és hidd el, tökéletesen el is fogja látni a fenyegetés likvidálását célzó feladatát. Ha szükséges, ehhez csupán egyetlen pillantásával több évnyi öregedést okoz ellenségeinek (emiatt csak FT paranccsal támadhatod meg - már ha vagy annyira elvetemült...)

SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY)
Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket.

THARR AVATÁRJA (385. LÉNY)
Ahol Tharr pompás páncélokba öltöztetett, fényesre élesített kardot szorongató avatárja megjelenik, a közeljövőben olyan harc fog kibontakozni, melyet még egy árnyat adó bokor biztonságot jelentő mélyéről figyelemmel kísérni is életveszélyes. Hát még annak a csatapartnernek lenni, aki miatt Tharr avatárját erre a síkra idézték - ezt a halálnemet senki nem kívánhatja magának.

FAIRLIGHT AVATÁRJA (386. LÉNY)
Egyes híresztelések szerint sokan léteznek, akik Fairlightot tartják a leggyengébbnek, legtehetetlenebbnek a Ghalla népe által követett istenek közül. Na, valószínűleg pont egy ilyen pletykafészek miatt idézték Fairlight avatárját e létsíkra, hogy kiköszörülje az istenének hírnevén esett csorbát... Többnyire elég két-három parádés villámcsapás, ami a nagyhangú áldozatból pörköltet csinál, ahhoz, hogy földrésznyi tömegek másítsák meg hibásan elhamarkodott véleményüket. Na vajon maradt még valaki, aki nyíltan Fairlight ellenségének vallja magát?

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

AZ EMBERISÉG ÉKKÖVE (1267. TÁRGY)
Az Emberiség Ékköve egy páratlanul érdekes drágakő. A szivárvány minden színében pompázik, hirdetve hatalmát és elpusztíthatatlanságát. Komoly varázshatalommal bír, de igazi erejét keveseknek adatik meg kihasználni. Amennyiben csak egy enciklopédiát kapsz róla valamelyik ismerősödtől, kezdheted sajnálni önmagad, mert valami gyönyörű dolog kimarad az életedből. Ha azonban azon kevesek közé tartozol, akik közvetlen közelről is megcsodálhatják ezt a tárgyat, tudd meg, igazi kiváltságos vagy. Az ékkő ritkaságáról még a gnóm tudósok véleménye is megosztott, mert egyesek szerint ilyen nem létezik, mások viszont a körömszakadtáig állítják, hogy bár igen ritka, de néhány példány a mai napig fellelhető belőle. Az óidők meséi szerint az Emberiség Ékköve valaha az ősi népek igaz barátságát volt hivatott szolgálni. Ez a mágikus erejű jelkép tartotta össze a barátokat, a szövetségeseket, egységes erejük által szinte legyőzhetetlenekké téve őket. Segítségével az igaz barátok távolságtól függetlenül tudtak egymásnak segíteni, egymással kommunikálni. Hogy a legendából mi igaz, és mi a kitaláció, talán soha nem tudjuk meg, de ha valaha is birtokodba kerül egy ilyen drágakő, ne feledd: Kiváltságos lettél, és valahol valaki mostantól bármikor készen áll, hogy szükségedben megsegítsen. Egyet azonban jól jegyezz meg! IGAZ barátod csak EGY lehet! (Az Emberiség Ékköve a Humán Páholy KT tárgya. Az ékkövet a Humán Páholy tagjai hozhatják létre. Ekkor egyszerre két kalandozónál anyagiasul ez a párosan is páratlan drágakő. Az egyik a parancs kiadójánál, a második pedig azt általa megadott "legjobb barátnál". Az ékkő elpusztíthatatlan, KF-elned nem kell, elég, ha a zsákodban tartod. Működése gyakorlatilag megegyezik a jegygyűrűvel, ha találkozol valakivel, a házassághoz hasonlóan látni fogja, kinek a legjobb barátja vagy. Ha mindketten tagjai vagytok valamelyik Közös Tudatnak, küldhettek egymásnak információt és cserélhettek tárgyakat. A súlyosabb dolgok után ugyanúgy tudatpontot kell felhasználni, mintha egy tudattársadnak küldenéd. Igaz barátja csak egy van az embernek, tehát dönts bölcsen, s megfontoltan. A barátság finom szálainak önkényes megbontása igen fájdalmas mentális sokkot okoz. (-10 max. ÉP.) Ezt egyébként végszükség esetén az ékkő eldobásával teheted meg, ám jól vigyázz: Az igaz barát ritka kincs. Ezután fél éven (húsz fordulón) keresztül biztosan nem találsz új barátra.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY)
Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erődöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sűrű erdőben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lő ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van.

ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY)
Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit!

ELDERETH SZILÁNK (512. TÁRGY)
Az idők kezdetétől, a virágzó őself kultúra, a silverina birodalom idejéből való mesés relikvia az Eldereth kristály. Több ezer év után már az is csoda, hogy néhány szilánk megmaradt belőle. Ha meg akarod kísérelni a lehetetlent, újra összerakni az Eldereth kristályt, a varázstárgy készítés varázslaton kívül harminc Eldereth szilánkra és három galachmitra van szükséged. A procedúra során, amely 30 TVP-t igényel, a galachmitokat porrá zúzod, és az így keletkezett mágikus ragasztóanyaggal illeszted össze a szilánkokat, ősi mágia megidézése közben.

PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

CHARA-DIN ÉKKÖVE (517. TÁRGY)
Egy fekete, mágikus kristály, amely minden fényt elnyel. Használójára mélységesen sötét erővel támad, megpróbálja elméjét uralma alá vonni. Chara-din ékkövét csak azok merik kezükbe venni, akik elhatározták, hogy életük hátralevő részében az ősi istent fogják szolgálni - ezt a tárgy ugyanis elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj Chara-dinnal.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 423. fordulód.

Erő: 43 (46) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 50 (54) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 43 (47) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 42/43 év
Egészség: 44 (50) Életpont: 637/630 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 55 (66) Varázspont: 1671/1257 Pénz: 17171 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 270/95 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 96
Eddig összesen 4179 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30533 TP-t kaptál. Jelenleg 7022902 TP-d van. A következő szinthez még 477098 TP szükséges. Trófeáid: talriai behemót, Notermanthi báró, kisebb quwarg isten. A 423. fordulódban 37555 arany került a bankszámládra. 37555 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 5 szúrófegyverek: 36
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 30

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 112 3. lopás: 2
4. mászás: 21 5. csapdakészítés: 7 6. csapdaészlelés: 6
7. gyógyítás: 170 8. titkosírás: 14 9. felderítés: 29
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 69 (+1) 12. taumaturgia: 123
13. szerencsejáték: 6 14. versengés: 20 15. zene: 11
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 37 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 7 20. bányászat: 38 21. úszás: 9
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120) az elme hatalma (#123)
tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14809 arany (#50) 2 amniosz (#203) 1 bronz taider (#641)
1 csillezsályalevél (#1253) 5 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 Krogan buzogánya (#1561)
1 tükör (#43) 48 ugh méreg (#166) 2 vashegyű lándzsa (#182)
2 vassisak (#160) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 csalánvirág (#582) 1 gyöngymangó (#135)
1 mutáns csont (#331) 1 nyu-shuriken (#157) 28 pirkit (#153)
19 pszi kő (#248) 9 rókafarok (#124) 2 sólyomcsőr (#1223)
5 spiritusz (#170) 1 Szent Kulacs (#285) 5 vámpírfog (#1221)
2 vas dobónyíl (#189) 14 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,63) áeratikus hasnyákok (#243), grok-képződmény (#149), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent liget (#439), 33. jellempróba, bundás csirmáz (#93), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek