420. forduló, 422. forduló, Camel a Calandor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 12. 9h:06'
EZ A 1189. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD
1190. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #3025
SZÁMLA : XXXX

CAMEL A CALANDOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,19] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Fókuszpengét (500 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 óriásölőt.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+283 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gólem nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem bal vállát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 569.]

* 1. KP: vv 58 443 224 elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 568.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+17 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 566.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: ef 4 505 0 energia fejlesztése 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 518.]

* 4. KP: vv 182 19 165 elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: vv 12 13 26 elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 6. KP: vv 71 72 157 elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 500.]

* 7. KP: v 169 8 0 elmormolod a 169. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 495.]

* 8. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+78 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy Raia szent lovagja.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb karját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 46 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 465.]

flh 998 562 felt. lőfegyver haszn. 998 az 562. tárggyal
Ok, FLH 998 562 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

h 341 528 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 500 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

ff 641 639 felt. fegyverváltás: 641 639
Felt. fegyverváltás: << bronz taider << Fókuszpenge. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

v 15 429 3 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új kaktuszbogyó. [-21 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 450.]

v 22 313 5 elmormolod a 22. varázslatot
A fenébe! Felsültél. Úgy tűnik, mágikus úton létrehozott tárgyat nem lehet unkreálni. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[182,19] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed az ongóliant bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 36 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3 223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 097 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy animált hókutya.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 216 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya fejét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 885 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Találsz nála 3 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP]
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 27 (limit: 275), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2710.
Felfedeztél egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [182,20] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1 430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lidércúr.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr testét. Kritikus ütés! (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a lidércúr köpenyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A lidércúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 6 spirituszt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 29 (limit: 275), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2920.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 389.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 359.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 329.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 mozogsz nyugatra
[181,20] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 289.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 269.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy pular kristály! Felmarkolod. [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 249.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüstshuriken! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 229.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [20 pontot használtál fel, van még 209.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[180,20] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Raia szent lovagja nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 szent jogart [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [179,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Soha abba nem hagyod,
Magad mégsem fárasztod.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 148.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza förtelmes hasát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a massza testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a massza bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. A massza farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[179,18] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Találsz egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy lidércúr áll veled szemben.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr testét. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a lidércúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Thargodan esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 31 (limit: 275), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3130.
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [178,17] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő jobb első lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy zombi mester áll veled szemben.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester testét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy mammut zombi.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a mammut zombi fagyott bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mammut zombi jobb hátsó lábát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mammut zombi fagyott bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel megdöfködöd a mammut zombi jobb hátsó lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Észreveszel egy tűzbokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [177,16] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy Mnebolath!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 bíbor erőövet [bíbor erőöv ládikóba-> (183,31)-> 60 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [99 pontot használtál fel, van még 19.]

m 1 mozogsz északkeletre
[178,15] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy mammut zombi száll szembe veled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mammut zombi fagyott bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel többször eltalálod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mammut zombi jobb oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 80 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mammut zombi bal hátsó lábát. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mammut zombi fagyott bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 413, gyógyulás: 0, összesen: -413 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+518 életerő). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 394 keresed a 394. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gólemet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: e 20 0 0 élelemszerzés -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 3. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: v 62 0 0 elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: v 15 429 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a szellő szilmill. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a hordóagyú mameluk. Egy kaját nyel le a roguena. 3 kaját fal föl az ezoterikus mardel. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 562 pontot. A következő körben tehát 561 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY)
Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre.

KARAKTERLAP

Camel a Calandor, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Sheran áldozópapja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 421. fordulód.

Erő: 48 (63) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 47 (57) Támadás: 63 (66) Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 48 (68) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 167/182 év
Egészség: 42 (62) Életpont: 699/699 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 42 (64) Varázspont: 1303/51 Pénz: 2005 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 32/0 Pszi pont: 236/122 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 28
Eddig összesen 3150 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38 067 TP-t kaptál. Jelenleg 3 820 569 TP-d van. A következő szinthez még 179 431 TP szükséges. Trófeáid: mammut zombi, őrjáratozó katona, smaragd drakón.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/91 (+16%) ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 35/49 (+21%)
vágófegyverek: 24/19 (+7%) ütőfegyverek: 20/36 lőfegyverek: 29/55 (+4%)
dobófegyverek: 27/42 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << Fókuszpenge (#639) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
178,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1226 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/75 (+12%) 2. nyomkövetés: 117/63 3. mászás: 18/14 (+8%)
4. csapdakészítés: 30/64 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/28 6. gyógyítás: 59/3
7. titkosírás: 19/99 (+12%) 8. felderítés: 31/47 (+3%) 9. szörnyidomítás: 20/62
10. teológia: 61/62 (+10%) 11. taumaturgia: 62/83 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/76
13. versengés: 19/63 14. zene: 172/52 (+37%) 15. szörnyismeret: 39/58 (+33%)
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 7/24 18. vadászat: 55/5
19. vitalitás: 1/35 20. bányászat: 34/55 (+7%) 21. úszás: 18/24 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 18 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 75 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 4 darabot )
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 130 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tűzmágia (#157)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> szintszívó lények (#9097) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> nyuhaj karbin (#110) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fürgülés (#92) >> woorgard (#231)
varázsvédelem II (#108) >> nanda (#224) varázsvédelem II (#108) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem II (#108) >> szintszívó lények (#9097)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.)

Összsúly: 162.14 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyöngymangó (#135)
10 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305)
1 óriásölő (#528)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
798 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 8 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 4 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
2 kaktuszbogyó (#429) 1 kazmár gyökér (#205) 3 madártoll (#112)
7 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70) 1 spiritusz (#170)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 3 vashegyű nyíl (#176) 38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184
14
15
16
17
18
19
20
21
(177,16) kristálypalota (#401), oltár, átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261)
(178,15) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 41. jellempróba, Dornodon oltár, mammut zombi (#654)
(178,17) quwarg királynők (#153), zombi mester (#251), mammut zombi (#654), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(179,18) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, woorgard (#231), lidércúr (#252), zombi mester (#251)
(179,19) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)
(180,20) Raia szent lovagja (#239), grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba, drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(181,20) manaelementál (#290), tavacska, oltár, művészi porolit (#720), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)
(182,19) ongóliant (#159), zombi mester (#251), animált hókutya (#651), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(182,20) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252)
(183,19) ryuku gólem (#394), Raia szent lovagja (#239)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Kiégett Földek egyik város mezőjére (513, 48) felkerült egy vaskohó.

Üzenet küldése a karakternek