Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 19. 9h:20' EZ A 590. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 591. játékheted kezdete: nov. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 956. tárgyat a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
vv 70 71 72 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
hh 1253 392 1534 | használod az 1253. tárgyat a 392. tárgyat az 1534. tárgyat |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok bal karját. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével megvágod a káoszbajnok testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6182 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 17, gyógyulás: 95, összesen: +78 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A smaragd drakón feléd harap, de sikertelenül. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 37, gyógyulás: 102, összesen: +65 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 109 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal vállát. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Sötétség Hercege fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], 37 arany, egy gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüstshuriken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 8400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 123, gyógyulás: 116, összesen: -7 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. {GYD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 242 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével felnyitod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy vas dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. {FM:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Nitmák pengével végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
bb 2 80 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot) |
le 837 | leveszed/lerakod a 837. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 297 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megpöccinted a zafír sárkány fejét. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 6 fekete gyöngy és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1446, sebződés: 628, gyógyulás: 241, összesen: -387 ÉP}
(Továbbmész...) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
kt 190 10 | elkészíted a 190. tárgyat (10 darabot) |
flh 41 190 | felt. lőfegyver haszn. 41 a 190. tárggyal |
ve 153 200 | megveszed a 153. tárgyat 200 |
ve 168 5 | megveszed a 168. tárgyat 5 |
ve 170 20 | megveszed a 170. tárgyat 20 |
bb 170 20 | beraksz a bankba a 170. tárgyat (20 darabot) |
ve 170 20 | megveszed a 170. tárgyat 20 |
ve 258 5 | megveszed a 258. tárgyat 5 |
bb 258 3 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (3 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 198 416 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
[416,14] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Észreveszel egy viharóriás barlangot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy.
be 612 | bemész a 612. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A viharóriás öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 50, gyógyulás: 110, összesen: +60 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel súrolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7383 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 110, gyógyulás: 111, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [414,12] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drótszőrű mópat került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 737 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-92 életpont.) Ököllel többször eltalálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-25 életpont.) A drótszőrű mópat sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A drótszőrű mópat feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 366 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-45 életpont.) Ököllel súrolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Agyarával a drótszőrű mópat felkarcolja a combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A drótszőrű mópat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. 16800 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1807, sebződés: 275, gyógyulás: 2, összesen: -273 ÉP}
(Továbbmész...) [414,11] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály csuklyáját. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. {GYD:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb karját. (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Ököllel csak érinted a lidérckirály testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 20, gyógyulás: 110, összesen: +90 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {GYD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály nyakát. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ököllel csak érinted a lidérckirály fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 20, gyógyulás: 108, összesen: +88 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 153 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Rém testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. {HD:} Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Rém testét. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ököllel többször eltalálod a Rém testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a Rém száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 40, gyógyulás: 130, összesen: +90 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rothadó lián testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 587 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-73 életpont.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-14 életpont.) A rothadó lián csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 81 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápol, de mindhiába. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a rothadó lián testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-58 életpont.) Ököllel gyengén megütögeted a rothadó lián tekergő szárát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-15 életpont.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 308, gyógyulás: 4, összesen: -304 ÉP}
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány nyakát. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Bronz taiderrel megdöfködöd a márvány sárkány testét. (3 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a márvány sárkány farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 125 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1187, sebződés: 325, gyógyulás: 75, összesen: -250 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a káoszbajnok tetovált testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A káoszbajnok fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a káoszbajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6182 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 0, gyógyulás: 99, összesen: +99 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón csontos pofáját. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ököllel súrolod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6426 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 55, gyógyulás: 86, összesen: +31 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 158 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (6 támadással 282 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ököllel megpöccinted a taalru herceg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A taalru herceg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru herceg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru herceg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru herceg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 9 arany, egy vasérc és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7560 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 14, gyógyulás: 74, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [413,10] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Felfedeztél egy mópat bolyt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chitarel.
(Továbbmész...) [413,9] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a roguena segít.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Nocsak, egyszercsak egy mihlanil fordul ki a földből!
m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2814 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály fejét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. {FM:} Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a lidérckirály testét. (5 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ököllel megpöccinted a lidérckirály testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7392 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 22, gyógyulás: 106, összesen: +84 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 170 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós jobb lábát. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Ököllel súrolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szarvaival a Thargodan légiós megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8475 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 20, gyógyulás: 110, összesen: +90 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (83 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 711 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-88 életpont.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Ököllel súrolod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-6 életpont.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Az ezerszemű bestia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 13650 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 373, gyógyulás: 160, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [413,7] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák.
(Továbbmész...) [414,8] Tovább kóborolsz a pusztán. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy csáp entitás. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-23000 TP.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csáp entitás testét. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a csáp entitás fejét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Csápjaival a csáp entitás csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-92 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csáp entitás testét. (6 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a csáp entitás jobb vállát. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Csápjaival a csáp entitás lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2471, sebződés: 606, gyógyulás: 391, összesen: -215 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 118 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. {FM:} Bronz taiderrel jól megszurkálod a smaragd sárkány fejét. (4 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ököllel meghorzsolod a smaragd sárkány jobb első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 34 arany, 8 fekete gyöngy, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1323, sebződés: 298, gyógyulás: 96, összesen: -202 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1297. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
CSÁP ENTITÁS (794. SZÖRNY) Bár rendkívül messzire ellátni a Sötét Föld kietlen területein keresztül, mégsem lehetsz biztos benne, hogy semmilyen veszélyes teremtmény sem tartózkodik a közeledben. A csáp entitás a talpad alatt húzódó földből, vagy a közeli kisebb-nagyobb sziklákból is képes "előmászni". Ahogy először megjelenik egy hosszú csáp, majd előbukkan egy hegyes, tűfogakkal tarkított borzalom feje, már a legszívesebben a menekülésen törnéd a fejed. Csakhogy a csáp entitás materializálódásának folyamata annyira lenyűgözően egyedi esemény, hogy mozdulni sem tudsz (még ha BA parancsod van, akkor sem tudnál elbújni). A bűvölet hatása csak akkor múlik el, amikor a csáp entitás már teljes valójában magasodik föléd, és gyors, ugyanakkor méltóságteli mozdulatokkal feléd indul, hogy a tested molekuláit beolvaszthassa a sajátjába. Sokak szerint nem is evilági teremtmények. Mások állítása szerint azok, mivel itt születtek a Thargodan mágusok kísérletezgetéseinek folyományaként. Egy dologban értenek csak egyet a csáp entitásról alkotott vélemények, mégpedig hogy ez a szörny sokkal veszélyesebb még a Sötét Föld sárkányainál is. |
Erő: | 58 (75) | Szint: | 46 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 58 (63) | Támadás: | 92 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 56 (63) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/57 év |
Egészség: | 57 (68) | Életpont: | 1531/1463 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 58 (75) | Varázspont: | 2329/1355 | Pénz: | 6648 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 24/6 | Pszi pont: | 194/198 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 36/76 (+8%) | szúrófegyverek: | 32/94 (+21%) |
vágófegyverek: | *29/100 | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/77 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/6 | 2. nyomkövetés: | 98/99 (+22%) | 3. mászás: | 34/68 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 37/24 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 30/66 | 6. gyógyítás: | 39/67 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 25/23 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 131/45 (+30%) | 11. taumaturgia: | 115/21 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 16/77 | 14. harcművészetek: | 40/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 51/88 | 17. pszi: | 22/37 (+5%) | 18. zárnyitás: | 7/34 |
19. vadászat: | 10/49 | 20. vitalitás: | 4/60 (+6%) | 21. bányászat: | 39/22 (+11%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 9/46 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), sullár (#101) (csak egyszer), Rém (#315) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 2) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 21 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 98 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
218 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
99 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 16 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | csalánvirág (#582) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 12 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 16 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | jégkristály (#593) | 7 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mihlanil (#539) | |||
1 | nehezék (#258) | 194 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | 45 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) |