Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 22. 9h:20' EZ A 515. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 516. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 123. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kreálsz a 124. tárggyal az 1128. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | alakváltás 13 |
* 7. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 62, gyógyulás: 104, összesen: +42 ÉP}
* 8. KP: | támadod a 283. szörnyet |
* 9. KP: | elmormolod a 238. varázslatot |
kre 129 1221 4 | kreálsz a 129. tárggyal az 1221. tárgyat (4 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 96 189 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[189,106] Lakott területre érkeztél.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 1 5 4 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délre |
Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 134, gyógyulás: 2, összesen: -132 ÉP}
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. 123 életpontot gyógyultál. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 123, összesen: +123 ÉP}
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 412 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona jobb karját. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 6688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1260, sebződés: 208, gyógyulás: 103, összesen: -105 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 386 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 440 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 404 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 432 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 450 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Találsz egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar vajákos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos jobb vállát. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 49 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. 138 életpontot gyógyultál. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 446, gyógyulás: 259, összesen: -187 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 421 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 11 arany, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 121, összesen: +121 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 384 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos nyakát. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 158, gyógyulás: 6, összesen: -152 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A terep vált: bozótos területen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 481 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 122 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1171, sebződés: 10, gyógyulás: 200, összesen: +190 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 246 életpontot sebeztél. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [202,115] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 124 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 18, gyógyulás: 12, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
(Továbbmész...) [202,117] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 22 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 36, gyógyulás: 117, összesen: +81 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar jobb vállát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 16, gyógyulás: 23, összesen: +7 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 35, gyógyulás: 39, összesen: +4 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 13, gyógyulás: 16, összesen: +3 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+108 pszi pont.) Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 25, gyógyulás: 13, összesen: -12 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a nőstény varkaudar bal karját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos jobb lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 308, gyógyulás: 145, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [203,117] A terep változik: ismét síkságon vagy. Látsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. 130 életpontot gyógyultál. Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 130, összesen: +130 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 116, összesen: +116 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 227 életpontot sebezve.) A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a ryuku gólem nyakát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 151 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az adamantit gólem testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az adamantit gólem fejét. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 126 életpontot gyógyultál. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az adamantit gólem bal lábát. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Az adamantit gólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 74 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1224, sebződés: 620, gyógyulás: 247, összesen: -373 ÉP}
v 198 169 73 | elmormolod a 198. varázslatot |
[169,73] Kisebb hegyek emelkednek itt.
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 388 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske jobb lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 127 életpontot gyógyultál. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 70, gyógyulás: 127, összesen: +57 ÉP}
* 3. BP: | támadod a 283. szörnyet |
* 4. BP: | energia fejlesztése 10 |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
Erő: | 43 (46) | Szint: | 37 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 50 (54) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 43 (47) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/43 év |
Egészség: | 44 (50) | Életpont: | 625/456 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (66) | Varázspont: | 1630/8 | Pénz: | 31507 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 258/382 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 90 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 30 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 112 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 21 | 5. csapdakészítés: | 7 | 6. csapdaészlelés: | 6 |
7. gyógyítás: | 170 (+1) | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 3 | 11. teológia: | 68 | 12. taumaturgia: | 123 (+1) |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 11 (+1) |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | * 36 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 | 20. bányászat: | 38 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
ongóliant (#159), halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) |
esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | sallank nyíl (#129) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
360 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 19 | kaja (#2) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
6 | spiritusz (#170) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vámpírfog (#1221) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vasérc (#152) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vassisak (#160) |