TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. okt. 1. 9h:14'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX
|
SVERKER KARLSSON KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,51] koordinátán. A versengés tornyában táboroztál
Táborozásod 1. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy vörös, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó nő. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Fleur de Lis. Tharr követője. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar felderítő trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ököllel Fleur de Lis halálos csapásokat osztva péppé veri a jobb válladat. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Fleur de Lis kissé megkarcolja a fejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 197, gyógyulás: 0, összesen: -197 ÉP}
Nem bírtál az ellenfeleddel, így ő vette át a helyedet. 23520 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz. Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+197 életerő.)
A táborozás 1. napján találkozol egy aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios hittérítője. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy mithril pajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jihnaya. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont).
Kapsz 1% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+104 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 216.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]
* 2. KP: |
elmormolod az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 211.]
* 3. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [+6% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]
* 4. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 201.]
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork bérgyilász. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. [+6% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász fejét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. Elhajítod a vacak quwarg felderítő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ork bérgyilász trófeát. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 17 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel eltalálod a vortexmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1421 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 422 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [30 pontot használtál fel, van még 171.]
vtn 50 |
varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 136.]
m 5 3 2 |
mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre |
[92,53] Folytatod sétádat a házak közt.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Egy nagy, barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betűkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDŐMONDÁS, GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (575. épület.)
(Továbbmész...) [93,54] Még mindig a városban vagy. Quwarg szagot érzel! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [94,54] Továbbmész a város utcáján.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Romani ite domum! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! " [30 pontot használtál fel, van még 106.]
m 8 8 7 |
mozogsz északra, északra, északnyugatra |
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [94,52] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Quwarg szagot érzel! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg szabotőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-9 védelem) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 3 fűszertartó annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 7 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Quirov trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg szabotőr trófeát. 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "
(Továbbmész...) [93,51] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy A versengés tornyát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Quwarg szagot érzel! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találkozol Xyn Wannal . Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy érző szívű dromedár.
Így szólsz: " " Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Kristályszem Erilával . Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire...
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Találkozol Mehanidas Trakkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant hadúr trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Gumi Rudival. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy örök. csillagkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpe kovács trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasállata egy sullár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Azt mondod: " " Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[30 pontot használtál fel, van még 76.]
gy 40 |
gyógyítás 40 pontért |
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 36.]
szk 131 |
keresed a 131. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Eléd ugrik egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő. Fekete a bőre. Büszkén kiáltja, az ő neve High Density. Leah személyes testőrként szolgáló avatárja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy varkaudar pusztító trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy királyi lovag trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 7 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 283 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-16 támadás). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}
Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 43268 tapasztalati pontot kaptál.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [5 pontot használtál fel, van még 31.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+270 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 31.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Kihívást intéz feléd egy vörös, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó nő. Bőre mélykék színű. Azt mondja: Csak hogy tudd, ki volt a gyilkosod: A nevem Fleur de Lis. Tharr követője. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Nem találtad el! Ököllel Fleur de Lis gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. (4 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Fleur de Lis kissé megkarcolja a testedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 202, gyógyulás: 0, összesen: -202 ÉP}
Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Vesztes félként kénytelen vagy távozni a toronyból. 23755 tapasztalati pontot kaptál.
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [5 pontot használtál fel, van még 26.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+202 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 26.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
A bátraké a szerencse - gondolod, miközben belépsz a torony bejáratán. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy vörös, hosszú hajú, égszínkék szemű árnymanó nő. Bőre mélykék színű. Hogy tudd, ki végzett veled, megmondja a nevét: Fleur de Lis. Tharr követője. Egy bozontfonatot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. [+6% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ezt a támadást elhibáztad! Ököllel Fleur de Lis halálos csapásokat osztva péppé veri a bal válladat. A Kobraharapás trükkjét láthattad tőle. (5 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Fleur de Lis kicsit megvágja a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo] {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 243, gyógyulás: 0, összesen: -243 ÉP}
Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Nem sikerült ellenfeled helyét elfoglalnod a toronyban. 23755 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+243 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 21.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
Izgatottan lépsz be a toronyba. Egy teljesen üres, jellegtelen szobába kerülsz. Sehol senki. Hát ez unalmas táborozás lesz! [0 pontot használtál fel, van még 21.]
be 1681 |
bemész az 1681. épületbe |
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 21.]
ef 12 501 |
energia fejlesztése 12 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 243. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 34 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 7, 17.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
KARAKTERLAP
Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.
Erő: |
19 (31) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/6 |
Magasság: |
152 cm |
IQ: |
19 (24) |
Támadás: |
36 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
51 kg |
Ügyesség: |
15 (20) |
Védekezés: |
21 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
27/27 év |
Egészség: |
17 (22) |
Életpont: |
341/173 |
Jellem: |
semleges (-5) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
14 (22) |
Varázspont: |
308/106 |
Pénz: |
1704 arany |
Kép. pont: |
17 |
Tudatpont: |
39/2 |
Pszi pont: |
49/26 |
|
|
EFejl: |
11 |
Eddig összesen 199 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
95 340 TP-t kaptál. Jelenleg
503 725 TP-d van. A következő szinthez még
96 275 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg szabotőr,
ork bérgyilász,
quwarg harcos. A 41. fordulódban 1886 arany került a bankszámládra. 1904 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
13/86 (+38%) |
szúrófegyverek: |
7/2 (+20%) |
vágófegyverek: |
2/55 |
lőfegyverek: |
14/85 (+44%) |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -6.); nyílvessző (#108) (7 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); nyílvessző (#108) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,51 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 99,80 |
Legfeljebb 35 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 11 időszaki: 11 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
1/59 |
2. nyomkövetés: |
1/44 |
3. mászás: |
5/21 |
4. csapdakészítés: |
8/24 (+22%) |
5. csapdaészlelés: |
1/4 |
6. gyógyítás: |
6/67 (+46%) |
7. felderítés: |
1/0 |
8. teológia: |
4/24 (+29%) |
9. taumaturgia: |
9/90 (+48%) |
10. versengés: |
2/76 (+18%) |
11. harcművészetek: |
13/56 |
12. zene: |
1/9 |
13. szörnyismeret: |
1/79 (+20%) |
14. pszi: |
8/99 (+9%) |
15. zárnyitás: |
1/0 |
16. vadászat: |
2/39 |
17. bányászat: |
3/9 |
18. csapatmunka: |
1/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 66% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
8. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
HŐSTETTEID |
Eddig 15 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 350). |
Eddig 3 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 70). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
a barátság melege (155) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
magiometer (314) |
erősebb quwargszag (319) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1186 TU szükséges.) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
50 |
|
|
|
|
|
51 |
|
|
|
|
|
52 |
|
|
|
|
|
53 |
|
|
|
|
|
54 |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
|
|
|
(92,53) jósda (#575)
(93,51) A versengés tornya (#1681), élőholt quwarg (#202), Xyn Wan (1501. kalandozó), Kristályszem Erila (1683. kalandozó), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Gumi Rudi (5008. kalandozó), High Density (1949. kalandozó), Fleur de Lis (2010. kalandozó)
(93,52) ork bérgyilász (#781), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, vortexmágus (#418)
(93,54) quwarg felderítő (#299), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,52) az 51. labirintus bejárata, quwarg szabotőr (#301)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
(94,54) erődítmény (#488), oltár