Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 23. 9h:19' EZ A 58. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 59. játékheted kezdete: máj. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek banditát fogod támadni.
[bandita:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a bandita jobb karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.)
{CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a bandita bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) [bandita:] Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bandita jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) [bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [bandita:] A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak útonállót választod. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a khór darázs fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a khór darázs a hátadon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
d 84 3 | eldobod a 84. tárgyat (3 darabot) |
d 2 11 | eldobod a 2. tárgyat (11 darabot) |
vi 4 3 30 | viselkedésed: 4 3 30 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 20 133 | elmormolod a 20. varázslatot |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
flh 2 19 1 | felt. lőfegyver haszn. 2 a 19. tárggyal (1 darabot) |
fkt 19 20 | felt. készítesz a 19. tárgyat (20 darabot) |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a halálmadár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a halálmadár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc nyakát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [79,7] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tetemember testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tetemember jobb vállát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a tetemember nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [78,6] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges kőkorszaki szaki trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [78,4] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [77,3] A sík vidék mocsarassá válik. Ezt a mocsarat sokan Maad szívének tartják, a mágia és boszorkányság eleven termőtalajának. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy umor-pióca. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az umor-pióca testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval megpöccinted a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [77,1] A sík vidék mocsarassá válik. Észreveszel egy nekrofunt. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
szk 96 | keresed a 96. szörnyet |
hu 170 84 11 | hulladék: 170 84 11 |
hu 24 30 41 | hulladék: 24 30 41 |
hu 199 236 102 | hulladék: 199 236 102 |
hu 194 128 26 | hulladék: 194 128 26 |
* 1. BP: ef 2 501 0 | energia fejlesztése 2 |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY) A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 13 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 171/112 | Jellem: | jó (36) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 160/45 | Pénz: | 236 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 18/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 19/83 (+31%) | lőfegyverek: | 15/90 (+42%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (9 -10.); tüske (#22) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
77,78 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/61 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 6/23 (+70%) | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 4/20 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/43 | 6. gyógyítás: | 10/8 |
7. titkosírás: | 1/42 | 8. felderítés: | 1/52 | 9. teológia: | 3/31 (+19%) |
10. taumaturgia: | 7/41 (+6%) | 11. zene: | 1/43 | 12. szörnyismeret: | 2/43 (+33%) |
13. zárnyitás: | 5/51 | 14. vadászat: | 2/10 | 15. bányászat: | 4/63 (+45%) |
16. főzés: | 4/10 (+22%) | 17. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 16 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sírlidérc (#172) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), Túlélők (#9172), pszi elementál (#221), láplidérc (#352) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (153) | bűvölés (#20) (152) | tulajdonságpajzs (#26) | bűvölés (#20) (133) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 34, 41, 42, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 28 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 935 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 42.31 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | evaporőr háj (#105) | 12 | kaja (#2) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 9 | kerek kő (#19) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | vizestömlő (#3) |
75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|