41. forduló, 43. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 17. 12h:07'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,12] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 9 TU-t.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy mutáns pók nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 5 22 1 felt. lőfegyver haszn. 5 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 5 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

flh 8 22 felt. lőfegyver haszn. 8 a 22. tárggyal
Ok, FLH 8 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 51 kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat
Magadra öltöd a bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kt 22 30 elkészíted a 22. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 tüskét. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

fkt 133 100 1 felt. készítesz a 133. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[31,13] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mutáns pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedéked átfúrja a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal karját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 74 életpontot! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,13] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty beleharap a kezedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 72 életpontot! Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzas Ámlin előtt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Van itt egy szürke kastély (551. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [12 pontot használtál fel, van még 124.]

go 49 gonoszkodsz: 49
Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[31,12] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [31,11] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy goldugar került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a goldugar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [31,10] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[30,9] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,8] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a topránypolip puha testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézsisakot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sakál került az utadba. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a sakál jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a sakál jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sakál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [29,7] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Látsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ef 3 501 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 40.]

kt 22 50 elkészíted a 22. tárgyat (50 darabot)
Sajnos csak 40 tüske készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 40 tüskét. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

SAKÁL (28. SZÖRNY)
A síkságok dögevői, ez a csapatban mászkáló ragadozó nem jelent túl nagy veszélyt egy jól felfegyverzett, tapasztalt kalandozó számára (amilyen, ugye, Te is vagy). Ezt sajnos a sakál nem tudja, ezért gyakran megtámad humanoidokat is. Reménykedjünk, hogy be tudod láttatni vele a tévedését.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

Erő: 19 Szint: 13 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 173/112 Jellem: gonosz (10) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 48/0 Pénz: 9 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/11
Eddig összesen 265 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 209 TP-t kaptál. Jelenleg 39 521 TP-d van. A következő szinthez még 8 479 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, karmos tankány, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 17/74 (+26%) lőfegyverek: 13/15 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
68,64 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/76 2. nyomkövetés: 12/29 (+27%) 3. mászás: 3/72 (-193%)
4. csapdakészítés: 2/23 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 2/43 9. teológia: 1/62 (+9%)
10. taumaturgia: 7/38 (+5%) 11. versengés: 1/51 12. szörnyismeret: 1/97 (+20%)
13. zárnyitás: 7/8 14. vadászat: 1/68 15. bányászat: 8/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 752 TU szükséges.)

Összsúly: 53.07 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 madártoll (#112) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 aurach fog (#657)
1 bőrpáncél (#51) 1 csuklyavirág (#133) 1 drótszőr (#37)
1 rézsisak (#72) 62 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32 33
6
7
8
9
10
11
12
13
14
(29,7) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(29,8) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86), sakál (#28)
(30,9) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 22. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északi aurach (#350)
(31,10) vadtroll (#70), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(31,11) goldugar (#65), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156)
(31,12) vaskohó (#155), Tharr oltár, mélységi grittang (#103)
(31,13) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, mutáns pók (#117), nektoraf (#355)
(32,13) szeppent rákfatty (#186), szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek