41. forduló, 43. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 2. 9h:11'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,5] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. Bőre babarózsaszín. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Inez. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Inez, amikor összefutottatok, adott neked egy sárga erőövet (ld. enc.). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tno 1 3 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ek 116 65 1 t. energia kisütése: 116 65 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 11 11 16 mozogsz 11 11 16
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a varkaudar bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Összefutsz Inezzel. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy autentikus vámpír trófea, egy élőholt mágus trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nagyot húz a varkaudar kölyök farka a lábadra! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 115.]

lm 16 17 17 mozogsz 16 17 17
Egyhelyben toporogsz.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [17. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 50 50 42 mozogsz 50 50 42
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [48. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [49. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Ismeretlen fegyvert szorongat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork sámán az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az ork sámán fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bal vállát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egy széles, magas terembe érsz. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! (ld. enc.) Valamilyen fegyver van nála. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [80 pontot használtál fel, van még 25.]

lm 42 53 53 mozogsz 42 53 53
Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [53. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. (ld. enc.) Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 52. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [25 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 55 55 57 mozogsz 55 55 57
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 57 72 72 mozogsz 57 72 72
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyűjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY)
Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak.

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 42. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 12 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 35 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 21 Életpont: 182/136 Jellem: gonosz (9) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 (13) Varázspont: 14/9 Pénz: 63 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 18/17
Eddig összesen 305 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 990 TP-t kaptál. Jelenleg 29 457 TP-d van. A következő szinthez még 3 543 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, ork sámán, xirnox.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 3/8 ütőfegyverek: 19/40 (+30%)
lőfegyverek: 9/93 (+45%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (7 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 52. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/60 2. nyomkövetés: 7/21 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 3/45 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 22/63
7. titkosírás: 2/16 8. felderítés: 2/4 9. teológia: 1/8
10. zene: 1/14 11. szörnyismeret: 1/0 12. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 57 (limit: 1295), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5810.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 141 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 64.08 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 kerek kő (#19) 7 ubuk tüske (#131)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 drótszőr (#37) 1 sámán erszény (#650) 1 varkaudar csont (#1113)
6 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
4
5
6
(46,5) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), Inez (2054. kalandozó), ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek