Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 24. 12h:17' EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 42. FORDULÓD 1147. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
kb 979 1 | kiveszel a bankból a 979. tárgyat (1 darabot) |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 108 176 249 | hulladék: 108 176 249 |
hu 65 57 88 | hulladék: 65 57 88 |
hu 160 49 96 | hulladék: 160 49 96 |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
101 | 102 | 103 | |
100 | |
|
|
101 | |
|
|
102 | |
|
|
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 267 8 | megveszed a 267. tárgyat 8 |
ve 133 10 | megveszed a 133. tárgyat 10 |
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kicsit megvágod a khór darázs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 526 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 40 életpontot sebeztél. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Rövid karddal megvagdalod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar látógömb (ld. enc.). 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [104,103] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Öregsámán Krough. (ld. enc.) {támadása: 28.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az Öregsámán Krough, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal végigvagdosod az Öregsámán Krough testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [105,104] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fémbontó szójer. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal néhányszor megcsapod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Rövid karddal megvagdalod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 6 8 | elkészíted a 6. tárgyat (8 darabot) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal végigvágod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [107,105] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy kétfejű troll. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal végigvagdosod a kétfejű troll testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kétfejű troll bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [108,105] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
m 2 | mozogsz keletre |
kt 29 23 | elkészíted a 29. tárgyat (23 darabot) |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 1 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért |
FÜLEMÜLE AGYAR (267. TÁRGY) Lemészároltál egy szerencsétlen, ártatlan, magatehetetlen kardfogú fülemülét? Helyes. Nem volt az annyira ártatlan. A hosszú kardfogakért jó pénzt kaphatsz a városokban, de esetleg másra is jó... |
VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY) A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség. |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 15 (23) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 14 (22) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 425/320 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 26 (36) | Varázspont: | 270/39 | Pénz: | 30869 arany | Kép. pont: | 6 |
Pszi pont: | 12/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 9 (+1) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
109,105 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 8 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 3 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 1 |
10. taumaturgia: | 16 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 7 | 14. szörnyismeret: | 4 | 15. pszi: | 2 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
6. regeneráció: 4 | 10. vp regeneráció: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | 4 | drótszőr (#37) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vassisak (#160) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 8 | fülemüle agyar (#267) | |||
8 | kőkés (#6) | 2 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 23 | smirglilevél (#29) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|