Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 16. 12h:13' EZ A 473. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 474. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vps 800 0 0 | VP spórolása: 800 |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vpf 800 | VP elővétele: 800 |
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
373 | 374 | 375 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[364,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[188,31] Dombos vidékre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ongóliant bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 81, gyógyulás: 81, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 148 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus testét. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus bal lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 160 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vortexmágus bal lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 160 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 6 078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 468, gyógyulás: 135, összesen: -333 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával eltalálod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 58, gyógyulás: 25, összesen: -33 ÉP}
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[183,31] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy csapat őrjáratozó katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 60.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 82 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona nyakát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 3 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 235, gyógyulás: 192, összesen: -43 ÉP}
ve 331 24 | megveszed a 331. tárgyat 24 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 fekete gyöngy. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 46, gyógyulás: 49, összesen: +3 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 11 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (8 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 6 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 257, gyógyulás: 195, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Agyartőrrel megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 84, gyógyulás: 85, összesen: +1 ÉP}
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
187 | 188 | 189 | |
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
[364,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy jégelementál. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégelementál jobb oldalát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a jégelementál bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 78, gyógyulás: 78, összesen: +0 ÉP}
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,61] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy tollaskígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+10.} Itt csata lesz.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tollaskígyó testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A tollaskígyó farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tollaskígyó testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a tollaskígyó testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A tollaskígyó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 348, gyógyulás: 53, összesen: -295 ÉP}
ef 51 531 | energia fejlesztése 51 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY) Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
Erő: | 40 (48) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 28 (45) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 63 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 115/147 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 476/407 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (41) | Varázspont: | 1391/293 | Pénz: | 1838 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 82/0 | Pszi pont: | 157/479 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/14 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 30/69 (+20%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 27/20 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
364,61 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 401 985 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/97 | 2. nyomkövetés: | 84/40 (+10%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 19/5 | 5. csapdakészítés: | 33/72 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 29/43 |
7. gyógyítás: | 42/22 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 33/58 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 41/57 (+23%) | 12. taumaturgia: | 68/80 (+48%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 16/46 (+18%) | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 44/94 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 22/16 (+4%) |
19. zárnyitás: | 23/14 | 20. vadászat: | 23/80 | 21. vitalitás: | 1/74 |
22. bányászat: | 37/21 (+8%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 11/77 |
25. főzés: | 26/59 | 26. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (953,0) | Pörhemór köre (#205) (95,30,4) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) |
éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 25 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 1 | gólem talizmán (#811) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 13 | kaja (#2) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
72 | arany (#50) | 3 | csalánvirág (#582) | 5 | ében toboz (#578) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | kaktusztüske (#114) | 19 | mutáns csont (#331) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 37 | víz (#27) |
363 | 364 | 365 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|