Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 24. 12h:05' EZ A 1187. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD 1188. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 504 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
* 7. KP: v 169 8 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szánalmas pondró jobb oldalát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4 313 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
fog 216 219 | elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal |
fkt 17 5 1 | felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot) |
fvh 20 | felt. varázslat haszn. 20 |
tv 141 37 40 | támadó/véd. varázslat a 141. varázslatot a 37. varázslatot a 40. varázslatot |
tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 15 205 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
177 | 178 | 179 | |
26 | |
|
|
27 | |
|
|
28 | |
|
|
[183,31] Lakott területre érkeztél.
fkt 562 20 1 | felt. készítesz az 562. tárgyat (20 darabot) |
flh 997 562 | felt. lőfegyver haszn. 997 az 562. tárggyal |
ve 363 8 | megveszed a 363. tárgyat 8 |
ve 153 60 | megveszed a 153. tárgyat 60 |
ea 83 160 | eladod a 83. tárgyat 160 |
ea 166 70 | eladod a 166. tárgyat 70 |
ea 184 10 | eladod a 184. tárgyat 10 |
ea 185 3 | eladod a 185. tárgyat 3 |
ea 272 20 | eladod a 272. tárgyat 20 |
ea 186 6 | eladod a 186. tárgyat 6 |
ea 148 15 | eladod a 148. tárgyat 15 |
ea 282 7 | eladod a 282. tárgyat 7 |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 84 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 79 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb vállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és egy fokhagyma. 2 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel megdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 gyöngymangó. 2 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 113 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi fagyott bőrét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 83 életpontot vesztettél. A mammut zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ősquwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas mammut zombi trófeát. 6 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel többször eltalálod az animált hókutya testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 72 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [179,26] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ekharion dárda. Lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg szellem bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolyongó lidérc testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a bolyongó lidérc fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Öregedtél 1 évet. A bolyongó lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 264 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ekharion dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ekharion dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-12 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ekharion dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a taalru fejét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [181,25] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint FéNYeS NaP. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem nyakát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a csontgólem gigászi testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal vállát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidércúr jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 53 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [182,24] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás -5 pontért |
IKNEGURIN (541. TÁRGY) Az iknegurin egészen apró, kékesfehéren csillogó, tökéletesen sima felületű gyöngy. Az ékszerkészítők számára különleges értéket képvisel, főként mivel beszerzése nagyon nehézkes: csak a Sötét Földön lehet hozzájutni, igen körülményes módon. Talán mondani sem kell - az iknegurint minden kalandozó féltett kincsként őrzi, semmi pénzért nem adná el vagy át másnak. |
QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY) "Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is. Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges. |
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY) A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne. |
Erő: | 48 (63) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 48 (68) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/177 év |
Egészség: | 42 (62) | Életpont: | 699/394 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (64) | Varázspont: | 1308/611 | Pénz: | 1722 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/78 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/75 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 35/10 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/2 (+3%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 29/42 (+4%) |
dobófegyverek: | 27/23 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
182,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/63 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 117/57 (+18%) | 3. mászás: | 17/97 |
4. csapdakészítés: | 30/51 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/28 | 6. gyógyítás: | 59/3 (+50%) |
7. titkosírás: | 19/87 | 8. felderítés: | 31/44 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 61/33 (+15%) | 11. taumaturgia: | 62/30 (+39%) | 12. szerencsejáték: | 3/76 |
13. versengés: | 19/63 | 14. zene: | 171/78 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 39/25 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 55/5 |
19. vitalitás: | 1/23 (+12%) | 20. bányászat: | 34/42 | 21. úszás: | 17/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 12, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 142.52 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1757 | arany (#50) | 20 | aranytű (#272) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | ekharion dárda (#1557) | 8 | ezüst kulcs (#184) | 7 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | jégszív (#282) | 7 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 15 | mocsári penke (#148) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
6 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | quwarg tojás (#360) | 160 | ragasztó (#83) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | trófea nyaklánc (#196) | 70 | ugh méreg (#166) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 7 | bűvös shuriken (#562) | 8 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | Fekete Kehely (#283) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | iknegurin (#541) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kazmár gyökér (#205) | 50 | pirkit (#153) | 5 | pondróvér (#1232) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | xirnox szív (#213) |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | |
23 | |
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|