418. forduló, 420. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. nov. 4. 9h:15'
EZ A 572. JÁTÉKHETED, 419. FORDULÓD
573. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [156,55] koordinátán.
Arisztotelész, amikor összefutottatok, adott neked egy szent jogart és egy szent jogart. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+114 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1049. hetének nyerőszámai: 28, 10, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku csapásvezető fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 787.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy erőpajzs I varázslat! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 787.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 772.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26 pontért
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 590.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 580.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 570.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 560.]

kb 90 126 88 kiveszel a bankból a 90. tárgyat (126 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 bronzpáncélt. Kiveszel a bank széfjéből 1 bronzpengét. Kiveszel a bank széfjéből 6 bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

kb 221 270 216 kiveszel a bankból a 221. tárgyat (270 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 24 dobóhálót. Kiveszel a bank széfjéből 2 gromak páncélt. Kiveszel a bank széfjéből 2 ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

155 156 157
54
55
56

[143,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 3 borostyán függőt 18 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 5 quwarg tojást 10 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 1 vas dobónyilat 10 aranyért, 2 ketrecet 152 aranyért, 2 gromak páncélt 60 aranyért, 24 dobóhálót 192 aranyért, 6 bronzsisakot 54 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 3 bronzpáncélt 96 aranyért.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 41 1 megveszed a 41. tárgyat 1
Vásároltál 1 grákóbőrt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 205 9 megveszed a 205. tárgyat 9
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 687 1 megveszed a 687. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 231 6 megveszed a 231. tárgyat 6
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 280 1 megveszed a 280. tárgyat 1
Vásároltál 1 tyrex csontot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

ve 148 2 megveszed a 148. tárgyat 2
Vásároltál 2 mocsári penkét. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[156,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 520 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A 9 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz jön feléd. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz támad rád. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 81-96.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl és egy arany karperec. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Találsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy ryuku csapásvezető hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [157,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. {támadása: 23.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 125 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-15 életpont.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr! {támadása: 18.}

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 5 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [158,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 241-260.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a norpadolótika testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal eltalálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom! {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy légirozmár! {támadása: 7.}

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [101 pontot használtál fel, van még 449.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[159,56] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {max. életpontja: 317-361.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc bal oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bűbájlidérc jobb oldalát. (2 támadással 202 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 5238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.


(Továbbmész...) [160,55] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették.


(Továbbmész...) [161,54] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 74 szúró, 74 vágó, 74 ütő ellen.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó hosszú csőrét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 245, gyógyulás: 29, összesen: -216 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 1468 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a gyöngymangó. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 7 szopókő, 4 bunkó, 6 aurach fog, 27 smirglilevél, 3 téfea-agy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

[51 pontot használtál fel, van még 398.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[162,53] Az erdőt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [163,52] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.


(Továbbmész...) [164,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ki az, aki dolgozik, amikor játszik,
És játszik, amikor dolgozik? [A TF létrehozóján kívül]
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 372.]

m 1 mozogsz északkeletre
[165,50] Még mindig bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 365.]

szk 765 282 351 keresed a 765. szörnyet a 282. szörnyet a 351. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Állnia kell, míg mások ülnek, négy lába van, mégsem tud elfutni.
[5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 207 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr! {védettsége: 12 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.}

Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1321 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 318.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 279.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 30, 8.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 560 pontot. A következő körben tehát 760 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 419. fordulód.

Erő: 58 (84) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 80 (83) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (51) Védekezés: 85 (92) Menekülés: 42 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 33 (48) Életpont: 718/645 Jellem: jó (777) Tul. pont: 15
Szerencse: 44 (53) Varázspont: 870/11 Pénz: 10428 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 89/63 Pszi pont: 218/95 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4483 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 936 TP-t kaptál. Jelenleg 5 877 255 TP-d van. A következő szinthez még 122 745 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, pikkelyes ptog. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 18421 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 11 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 37/61 (+1%) szúrófegyverek: 26/81 (+2%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 30/52 (+5%)
dobófegyverek: 24/47

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
165,50 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 86/7 (+9%) 3. mászás: 17/45 (+11%)
4. csapdakészítés: 30/29 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/0 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 9/17 8. felderítés: 21/49 (+14%) 9. szörnyidomítás: 11/51
10. teológia: 31/0 11. taumaturgia: 24/4 (+4%) 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 12/91 (+24%) 14. harcművészetek: 40/13 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 51/22 (+20%) 17. pszi: 30/32 (+22%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/34
22. úszás: 9/84 23. főzés: 19/20 (+10%) 24. csapatmunka: 6/17

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417) vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191)
vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243) tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 350 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1030 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111)
Lövedékek
21 bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 29 * mérgezett vasnyíl (#187)
26 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 malomkő (#1205) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
$4 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835)
Csizmák
1 * bűzölgő csizma (#898) 1 tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) 1 * hókereszt (#843) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
1 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 * mihlanil medál (#823)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 arany karperec ($194) 1 * Luthius karkötője (#527) 3 obszidián karkötő (#229)
5 ónix masszavadító (#438) 1 * teriadan karkötő (#844)
Gyűrűk
20 * angyalok gyűrűje (#529) 2 * bo'adhun gyűrű (#743) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Löttyök és porok, tartóstul
19 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 95]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
39 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 767]
7 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 70]
1 uzbány csőr (#169) [benne 9 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3]
4 vizestömlő (#3) [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 47]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
50 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 12 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
2 bunthar zsák (#734) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 destabilizátor (#1275)
13 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 6 ezüst kulcs (#184)
2 ezüstszelence (#1602) 1 fáklya (#36) 1 feneketlen bugyor (#570)
1 fülemüle síp (#1576) 2 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604)
1 isteni kehely (#1760) 28 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 12 kristályfolyadék (#449)
25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágusok itala (#1610)
7 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
9 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 óelf varázskő (#2002) 1 pszi kő (#248) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sáfránykő (#979) 1 + Sheran cserepe (#1271) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 184 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 15 titanitdukát (#1480)
1 tubarkő (#700) 1 varázskorsó (#1546) 1 vaskulcs (#183)
1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 álompor ($396) 1 berzerker tüske (#713) 4 csigakagyló (#1131)
1 din formázó minta (#301) 1 etra hályog (#712) 2 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 fpi formázó minta (#419) 30 galachmit (#310)
1 grákóbőr (#41) 39 gyöngymangó (#135) 1 jég dragnit (#1745)
$1 lidércesszencia ($1074) 1 lótuszvirág (#447) 105 madártoll (#112)
20 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 2 mocsári penke (#148)
2 mutáns csont (#331) 7 pirkit (#153) 29 polip szívóka (#391)
1 próbakő (#1664) 5 púderkő (#119) $9 quwarg tojás ($360)
1 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128) 2 smaragdkő (#678)
1 szulfagor agyar (#677) 1 tyrex csont (#280) 64 vasérc (#152)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 168.45 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (32 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorbőr cipő (#662) 10 csillezsályalevél (#1253)
3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110) 2 liumbe bimbó (#656)
$8 mandibulakasza ($127) 1 muzsikus füles (#1657) $73 óndarab ($85)
42 ragasztó (#83) $140 rézdarab ($70) $1 rézpáncél ($71)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
1 ryuku nadrág (#691) 7 sáfránypor (#211) 144 spiritusz (#170)
$12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702) 22 Thargodan esszencia (#328)
1 tükörpáncél (#519) 846 ugh méreg (#166) 69 uzbány csőr (#169)
5 vadászkés (#1264) 41 varkaudar pálinka (#1137) $13 vasalt bunkó ($181)
$6 vashegyű lándzsa ($182) 97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160)
10 vasvért (#164) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 3 borostyán függő (#162) 1 bumeráng (#249)
1 ezüstshuriken (#327) 4 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 obszidián függő (#195) 1 rézdarab (#70) 1 shinai gömb (#348)
1 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
687 arany (#50) 1 grákóbőr (#41) 1 lidércesszencia (#1074)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mocsári penke (#148) 4 quwarg tojás (#360)
6 spiritusz (#170) 1 tyrex csont (#280) 9 ugh méreg (#166)
3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(156,55) qwarg rohamosztagos (#242), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(157,56) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(158,56) norpadolótika (#226), grok-képződmény (#149), Leah oltár, 49. jellempróba, drasmólyom (#60), légirozmár (#94)
(159,56) bűbájlidérc (#761)
(160,55) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(161,54) halálhozó (#419)
(162,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, 21. jellempróba
(163,52) 42. jellempróba, Dornodon oltár
(164,51) phua-kúp (#372), oltár
(165,50) phua-kúp (#372), 23. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek