Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 22. 9h:04' EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD 1187. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 504 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 169 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot |
* 7. KP: vv 157 0 0 | elmormolod a 157. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 119 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 829 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
vv 71 72 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 157. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
v 169 8 | elmormolod a 169. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 151 8 281 | hulladék: 151 8 281 |
fkt 205 10 | felt. készítesz a 205. tárgyat (10 darabot) |
ftv 10 | felt. tám/véd. varázslat a 10. varázslatot |
t 252 388 | támadod a 252. szörnyet a 388. szörnyet |
hu 445 196 | hulladék: 445 196 |
flh 998 1557 | felt. lőfegyver haszn. 998 az 1557. tárggyal |
h 248 2 | használod a 248. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 216 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya élőholt csontjait. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod az animált hókutya jobb oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 76 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 704 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [178,30] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 54 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a csontgólem bal lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csontgólem testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}
(Továbbmész...) [177,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 110 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az élőholt hadúr jobb karját. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 623 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 20 életpontot vesztettél. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csápos otagi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 573 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 125 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr bal első lábát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [175,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kék orchidea felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester nyakát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a noth szellem bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a noth szellem testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a noth szellem nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a drakolich testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drakolich, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a smaragd drakón testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón bal első lábát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón bal első lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis ryuku gólem trófeát, és diadalmasan beszerzel egy smaragd drakón trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}
(Továbbmész...) [176,27] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mammut zombi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mammut zombi fagyott bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 78 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [177,27] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 35 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a mammut zombi bal vállát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a mammut zombi nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-8 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 78 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 173, gyógyulás: 0, összesen: -173 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a szánalmas pondró jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 234, gyógyulás: 0, összesen: -234 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csontgólem nyakát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 4.]
im 0 3 | imádkozol |
bpb 6 | bef. parancs berakása: 6 |
gy 30 | gyógyítás 4 pontért |
szk 394 | keresed a 394. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés -5 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! VI. Borax király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
Erő: | 48 (63) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 48 (68) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/176 év |
Egészség: | 42 (62) | Életpont: | 699/206 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (64) | Varázspont: | 1304/88 | Pénz: | 3479 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/121 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/75 | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | *34/100 (+11%) |
vágófegyverek: | 23/99 (+12%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 29/38 (+1%) |
dobófegyverek: | 27/19 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (140%) << mithril kard (#575) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,27 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/39 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 117/39 (+12%) | 3. mászás: | 17/97 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 30/44 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/28 | 6. gyógyítás: | 58/53 (+102%) |
7. titkosírás: | 19/87 | 8. felderítés: | 31/39 | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 61/18 (+7%) | 11. taumaturgia: | 61/91 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 3/76 |
13. versengés: | 19/63 | 14. zene: | 171/41 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 39/25 (+22%) |
16. pszi: | *21/100 (+39%) | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 55/5 (+4%) |
19. vitalitás: | 1/11 (+111%) | 20. bányászat: | 34/42 (+8%) | 21. úszás: | 17/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), lidércúr (#252) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 22 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 148.71 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 4 | ekharion dárda (#1557) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kék orchidea (#68) | 5 | madártoll (#112) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 16 | pirkit (#153) | 2 | pszi kő (#248) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
5 | rézdarab (#70) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
2 | titanitdukát (#1480) | 5 | vashegyű nyíl (#176) |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | |
26 | |
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|