Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. máj. 31. 9h:18' EZ A 429. JÁTÉKHETED, 418. FORDULÓD 430. játékheted kezdete: jún. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
ek 7 4 3 | t. energia kisütése: 7 4 3 |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 361 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (71 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ezerszemű bestia bal csápját. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 46 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Vitalitásod védelmez. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pszi kő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 17867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1076, sebződés: 347, gyógyulás: 167, összesen: -180 ÉP}
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 471 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 103 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány farkát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (106 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a zafír sárkány nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 20904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 466, gyógyulás: 258, összesen: -208 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 338 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (60 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg fejét. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a méregféreg ízelt testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Pestisaurád 7 sebzést okoz. A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 13544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1197, sebződés: 122, gyógyulás: 221, összesen: +99 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 431 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát óriási talpát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát bokáját. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 66 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az ősöreg góliát testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. 18554 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 142, gyógyulás: 229, összesen: +87 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 279 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 43 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a viharóriás villámló testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 9663 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 996, sebződés: 136, gyógyulás: 165, összesen: +29 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 232 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók nyolcszemű fejét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók nyolcszemű fejét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Banyapók testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 5 sebzést okoz. A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 8014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 14, gyógyulás: 124, összesen: +110 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Kyorg tőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 22, gyógyulás: 114, összesen: +92 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 97, gyógyulás: 106, összesen: +9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 345 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Notermanthi báró testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 45 sebzést okozott.) Pestisaurád 7 sebzést okoz. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 86 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 129, gyógyulás: 138, összesen: +9 ÉP}
v 198 368 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[368,9] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Night Buster, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében hadúr!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 249 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr jobb oldalát. (6 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ében hadúr fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8861 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 70, gyógyulás: 128, összesen: +58 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón jobb szárnyát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 15 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 88, gyógyulás: 105, összesen: +17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 366 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Notermanthi báró fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 74 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 121, gyógyulás: 18, összesen: -103 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 422 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (23 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány testét. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a márvány sárkány jobb első lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (29 életpontot sebezve.) A márvány sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Mágikus Koponya, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 20904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 418, gyógyulás: 105, összesen: -313 ÉP}
(Továbbmész...) [366,7] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy ében halálhajcsár. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár fejét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megbököd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (27 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír drakón bal első lábát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír drakón testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 110, gyógyulás: 99, összesen: -11 ÉP}
h 697 500 | használod a 697. tárgyat |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 585 17 | megveszed az 585. tárgyat 17 |
m 2 5 4 | mozogsz keletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [365,8] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ebor előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy életsziklát. Északra egy Chara-din monolitja van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében halálhajcsár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 587, sebződés: 22, gyógyulás: 9, összesen: -13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősquwarg testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 48, gyógyulás: 109, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [365,9] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy pordémon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy morgud hagymatövet. Látsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy életsziklát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [367,11] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 96 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
THARGODAN KORONA (543. TÁRGY) A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos... |
ÉDESMOHA (1478. NÖVÉNY) Van egy ősi mondás, amivel a ryukuk a behízelgő modorú, ravasz embereket illetik. Azt mondják rá: "sikamlós, mint az édesmoha". Nos, ez a sziklákon foltokban szétterülő, telepes növény bizonnyal kiérdemelte ezt a jelzőt, mert magába gyűjtve az esőt, és a harmatot, számottevő nedvességet képes tárolni magában. Hogy ez miért fontos? Csak lépj rá óvatlanul, jól megpúpozott zsákkal a hátadon, és megtudod! Az édesmohából a KT 1479 paranccsal 1 TVP-ért szedhetsz le egy keveset (egy csomóról max. 3-at). |
DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY) Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania. |
Erő: | 53 (67) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 53 (71) | Támadás: | 60 (63) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 53 (76) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/96 év |
Egészség: | 53 (68) | Életpont: | 1028/871 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 65 (86) | Varázspont: | 1894/378 | Pénz: | 8608 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 179/289 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 40/85 (+14%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/21 | dobófegyverek: | 35/79 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/61 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 76/23 (+32%) | 3. lopás: | 63/87 (-275%) |
4. mászás: | 17/65 (+22%) | 5. csapdakészítés: | 26/93 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 65/27 (-297%) |
7. gyógyítás: | 92/72 | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/64 |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 131/5 (+62%) | 12. taumaturgia: | 75/1 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 54/38 | 14. versengés: | 27/14 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 36/8 | 17. pszi: | 22/21 (+1%) | 18. zárnyitás: | 24/47 (-300%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/82 (+2%) | 21. bányászat: | 30/78 (+12%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 16 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | tinta (#101) | 6 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1134 | arany (#50) | 1 | csalánvirág (#582) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
20 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | mópat token (#585) | |||
4 | nehezék (#258) | 2 | pszi kő (#248) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | 16 | ugh méreg (#166) |