Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 21. 9h:22' EZ A 570. JÁTÉKHETED, 417. FORDULÓD 571. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy energiapajzs varázslatot.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 130 életpontot vesztettél.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.)
A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halottidéző foszló testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Te 22 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a halottidéző foszló testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A halottidéző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás!
Véres nyál csordul ki a halottidéző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4618 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 130, gyógyulás: 22, összesen: -108 ÉP}
Nikimanó védekezésképp villámgyorsan felhúz egy fizikai pajzs II varázst. Aldhyr mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs II körülötte.
Nikimanó távolról isteni átok II varázslatot lő a másikra. Az ellenfél szerencséje és védekezése csökken. Nikimanó egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél elernyed. Szinte nem is látod az ellenfelet társadtól, így támadóvarázslatot sem tudsz rá lőni.
Nikimanó a közelharc előtt még megereszt a nerub fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 csonttű. Pár lövedéke átjárja a bolyongó lidérc jobb oldalát. (3 támadással 397 életpontot sebezve.) Ilyen pozícióból nem tudsz távfegyvert használni, még a végén hátba találnád társadat. Véres nyál csordul ki a bolyongó lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 837 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Aldhyr kutassa át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 397, összes sebződés: 0}
Nikimanó a biztonság kedvéért felrak egy fizikai pajzs II varázst. Nikimanó egy fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Rhandall Corynian hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormol. Aldhyr egy fizikai pajzs II védekező rúna felrakásával nyit. Aldhyr néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötte. Octavianus II felhúz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat!
Nikimanó mormol, majd ujjaiból kirepül egy isteni átok II varázslat. Az ellenfél szerencséje és védekezése csökken. Nikimanó mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az ellenfél elernyed. Rhandall Corynian néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Tharr haragja. 116 életpontot sebzett. Távolról savhurrikán varázslatot lő felétek a másik. [Nikimanó:] [Rhandall Corynian:] 28 életpontot vesztett. 22 életpontot vesztettél. [Aldhyr:] 5 életpontot vesztett.
[Franky Lee Johnson:] 12 életpontot vesztett. [Octavianus II:] 22 életpontot vesztett.
Nikimanó megveti a lábát, és a nerub fúvócsővel az ellenfélre lő. Elrepül 11 csonttű. Lövedékeivel perforálja az élőholt szertart.m. fejét. (11 támadással 1387 életpontot sebezve.) Rhandall Corynian vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálja az élőholt szertart.m. bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt szertart.m. jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1605 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Octavianus II kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP, összes sebzés: 1585, összes sebződés: 89}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
at 1353 15 | TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 15 pontért |
at 2956 12 | TU-t adsz át a 2956. kalandozónak 12 pontért |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
hu 71 127 70 | hulladék: 71 127 70 |
h 1640 | használod az 1640. tárgyat |
h 1640 | használod az 1640. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb oldalát. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó fejét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 41 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 248, gyógyulás: 29, összesen: -219 ÉP}
ve 898 1 | megveszed a 898. tárgyat 1 |
ve 661 2 | megveszed a 661. tárgyat 2 |
ve 688 1 | megveszed a 688. tárgyat 1 |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [159,54] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [158,55] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 púderkő. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-23 életpont.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [156,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz jön feléd. {max. életpontja: 101-120.}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a sírlidérc fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [155,55] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy márványtornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Steven McCar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}
A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [153,53] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [152,53] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod az orgoró testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az orgoró megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 282 163 765 | keresed a 282. szörnyet a 163. szörnyet a 765. szörnyet |
f 328 | kísérletezel a 328. tárggyal |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 247 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL) Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd. |
THARGODAN KUFÁR (335. SZÖRNY) Hatalmas, fekete szörnyetegek, vörösen izzó szemüket résnyire összehúzva szemlélik a vásárlót, próbálják kitalálni, vajon hogyan verhetnék át. Igen, bármennyire hihetetlen, a Sötét Földön is létezik kereskedelem, és a Thargodanok közül a legaljasabbak, legocsmányabbak folytatják. A befolyt pénzért lelkeket és rabszolgákat vásárolnak gonosz varázslóktól, akik mind az anyagi síkra, mind az ő földjükre bejáratosak. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
KÜKLOPSZ (337. SZÖRNY) A küklopszok egyszemű óriások, amelyek a Sötét Föld hegyei között élnek. Ellenfeleikre óriási sziklákat dobálnak, a legtöbb lény már ettől kimúlik. De ha nem, a küklopsz hamar kiosztja áldozatát szekér méretű tenyereivel. A küklopsz ellen talán a szúrófegyver a legjobb, amit beledöfsz felemelt talpába. A legkevésbé hatékony nyilvánvalóan az ütőfegyver. A küklopszokból semmi értelmes dolgot nem lehet kinyerni, lévén nem érdeklik őket a kincsek. |
ALBINÓ KÜKLOPSZ (338. SZÖRNY) A magashegységben néha összeakadhatsz a havas tájhoz tökéletesen alkalmazkodott, az átlag küklopszoknál és jóval nagyobbra nőtt szőrös albinó küklopszokkal. Amikor a fehér arcon virító piros szem rád néz, rögtön a hideg futkos a hátadon, aztán már repül is feléd a gigantikus jégtömb. Vigyázz, az albinó küklopsz igen jól tud célozni! |
LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY) Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában. |
ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY) Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit! |
DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY) Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték? |
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként. |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY) A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
MEGTANULHATÓ VARÁZSLATOK Eléggé sokat tudsz már ahhoz a többszemélyes kalandozásról, hogy sejthesd, léteznek varázslatok a meglévőkön kívül is, melyek pont az ilyesféle kalandokban lehetnek segítségedre. Csak hát ha nem érdeklődsz konkrétan ezek iránt a varázslótornyokban, soha nem jut eszükbe maguktól ilyesmit tanítani neked. Most, hogy ezzel tisztában vagy, a többszemélyes kalandokról is eleget tudsz, hogy tudd, mit kérj, ideje felkeresned a varázslattanító épületeket, és megtanulni az eddig rejtett varázslatokat. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
BŰZÖLGŐ CSIZMA (898. TÁRGY) Ritka nagy rondaság ez a lábbeli, gondolod, mikor először megpillantod. Amikor azonban letörlöd a rászáradt sárréteget, bársonytapintású, ügyesen kidolgozott csizmára bukkansz. Egyetlen gond van vele: orrfacsaró bűzt áraszt magából. Talán idővel elmúlik, ha megtartom, gondolod, ugyanis megtartani igenis érdemes a tulajdonságai miatt: védettségedet 4-gyel növeli, miközben a harc során leadott támadásaiddal 4-gyel többet tudsz sebezni. A használatához min. 35. szint szükséges. |
RYUKU SISAK (688. TÁRGY) Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
CSALÁNKOKTÉL (605. TÁRGY) A csalánkoktél egy mágikus főzet, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel elfogyasztóját: egészen kör végéig minden ütésedre +4 sebzést kapsz, ha Thargodannal harcolsz! Persze, az elkészítése sem túlzottan egyszerű: mindenekelőtt szükséges hozzá 5 csepp víz, egy csepp kátrány (brr...), egy csalánvirág, egy Thargodan esszencia (BRRR!) és persze a varázsitalfőzés varázslat. A főzet elkészítése 7 TVP-be kerül. Felhajtásához add ki a H 604 parancsot, de vigyázz, égetni fogja a torkodat (-30 életpont)! A csalánkoktél elkészítése annyira körülményes, hogy egyetlen kalandozó sem hajlandó másnak odaajándékozni. Nem érdemes egyszerre több koktélt elfogyasztani, a hatásuk ugyanis nem adódik össze. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 58 (84) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 80 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 37 (51) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 32 (47) | Életpont: | 718/689 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 44 (53) | Varázspont: | 870/135 | Pénz: | 11765 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 89/62 | Pszi pont: | 218/34 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 37/53 (+3%) | szúrófegyverek: | 26/72 (+4%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 30/41 (+4%) |
dobófegyverek: | 24/47 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
152,53 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 | 2. nyomkövetés: | 85/70 | 3. mászás: | 17/34 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 30/17 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/0 | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 9/17 | 8. felderítés: | 21/33 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 11/51 |
10. teológia: | 30/96 (+103%) | 11. taumaturgia: | 32/0 | 12. szerencsejáték: | 5/64 |
13. versengés: | 12/43 (+24%) | 14. harcművészetek: | 40/13 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 50/82 (+20%) | 17. pszi: | 30/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 | 20. vitalitás: | 1/96 | 21. bányászat: | 36/32 |
22. úszás: | 9/84 (+100%) | 23. főzés: | 19/0 (+10%) | 24. csapatmunka: | 6/17 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 299 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1121 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | cápafog (#833) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
$1 | * | hosszú íj ($111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
21 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
31 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | bumeráng ($249) | 2 | esszenciakristály (#350) | $1 | ezüstshuriken ($327) | |||
1 | malomkő (#1205) | $1 | vas dobónyíl ($189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | rubin koszorú (#1599) | 1 | ryuku sisak (#688) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | bűzölgő csizma (#898) | 1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $2 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
2 | * | ryuku függő (#1322) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | * | mihlanil medál (#823) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 3 | obszidián karkötő (#229) | 5 | ónix masszavadító (#438) | ||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | ||||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
18 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
39 | sullár hólyag (#168) | [bennük 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 772] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 29] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
50 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 12 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
13 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 6 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | 1 | isteni kehely (#1760) | |||
27 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Kragoru iszákja (#2058) | 12 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mágusok itala (#1610) | 7 | + | manakristály (#500) | ||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 9 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | |||
1 | pszi kő (#248) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sáfránykő (#979) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
177 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | $1 | álompor ($396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | etra hályog (#712) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 30 | galachmit (#310) | |||
43 | gyöngymangó (#135) | 1 | jég dragnit (#1745) | 2 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 105 | madártoll (#112) | 20 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | 2 | mutáns csont (#331) | 7 | pirkit (#153) | |||
29 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | 5 | púderkő (#119) | |||
$5 | quwarg tojás ($360) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | sallank karom (#128) | |||
2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | 15 | Thargodan esszencia (#328) | |||
64 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (1366) |
Összsúly: 150.50 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (36 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | $6 | bronzsisak ($88) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | $8 | mandibulakasza ($127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | $73 | óndarab ($85) | $141 | rézdarab ($70) | $1 | rézpáncél ($71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | $13 | vasalt bunkó ($181) | $6 | vashegyű lándzsa ($182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | $16 | vassisak ($160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bűzölgő csizma (#898) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | púderkő (#119) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku sisak (#688) |
151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|