Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 17. 12h:16' EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 416. FORDULÓD 1187. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 504 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 169 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot |
* 7. KP: vv 157 0 0 | elmormolod a 157. varázslatot |
* 8. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 748 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
d 2 40 | eldobod a 2. tárgyat (40 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt a másikra ugrasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Óriásölővel megvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
tim 30 | titkosírás megfejtése 30 pontért |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza rengő gezemicéjét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a massza a farkával a bal válladra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 jégszivet. 3 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb karját. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy aranytű és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a magger jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 18 életpontot vesztettél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a bávatag golombár szőrös kezét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (73 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 78 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálosztó kain karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 2 1 7 | mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard testét. (6 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammut zombi fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mammut zombi testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Agyarával a mammut zombi a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a mammut zombi fagyott bőrét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a mammut zombi tömzsi lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 272, gyógyulás: 0, összesen: -272 ÉP}
(Továbbmész...) [189,43] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [188,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal megcsapod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az óriáspók bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az óriáspók testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az óriáspók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál nyakát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 304 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [187,40] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [186,38] Még mindig füves síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem testét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem jobb lábát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
usz 20 | úszol 16 pontért |
usz 20 | úszol 16 pontért |
usz 20 | úszol 16 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
ve 153 20 | megveszed a 153. tárgyat 20 |
ea 244 10 | eladod a 244. tárgyat 10 |
ea 264 14 | eladod a 264. tárgyat 14 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 5. BP: v 15 429 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY) Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. |
MITHRIL KARD (575. TÁRGY) Mint az egyik legkeményebb és ellenállóbb anyag, kézenfekvő, hogy a mithril kiválóan alkalmas minőségi kardpengék készítésére. Persze ezt a munkát csak a legképzettebb kvazárkovácsok képesek elvégezni, hosszadalmas munkával. A mithril kard elkészítéséhez szükséges: 50 TVP, 300 arany, egy din formázó minta, 5 mithril, 2 kvazár, egy manakristály és egy tudás gyöngye (ezeket a kard markolatába illesztik). A manakristály és a tudás gyöngye segítségével a penge a kard forgatójával személyes kapcsolatot létesít, így a fegyvert nem adhatod át másnak. A kardot életenergiád egy parányi részével táplálod (emiatt kapsz -10 max. életpontot, amíg a fegyvert forgatod). A mithril kard használatakor +5 támadást kapsz, sebzése 4D8+8. És persze mondani sem kell, hogy a mithril karddal mágikus teremtményeket is meg tudsz sebezni. A mithril kard igazi kardművészek kezébe való, egy kezdő könnyen megvágja magát vele: használatához legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
MAMMUT ZOMBI (654. SZÖRNY) A mammut zombi sokban hasonlít egy élő mammuthoz: hosszúkás fejét két hosszú és görbe agyar keretezi, elefánt méretű testét pedig négy tömzsi láb hordozza. Állítólag a jég létsíkjának fagyurai hadseregeiket mammuthátra ültették, hogy ezzel is különleges előnyöket kovácsolhassanak a társadalom többi uralkodója elleni harcban... Persze ezek csak feltevések, hiszen a jég síkja eddig nem került közvetlen kontaktusba Ghalla kalandozók által lakott területeivel, így a történelméről is csupán homályos feltevések vannak. Mindenesetre a mammutok életükben tényleg tökéletesek hátasállatnak, halálukkal és újra animálásukkal azonban ez a tulajdonság hamar elenyészik, mert olyan vérben forgó szemű fenevadakká válnak, melyeket nem hogy megzabolázni, de legyőzni sem egy egyszerű feladat. |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
Erő: | 47 (62) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 62 (65) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 48 (68) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/172 év |
Egészség: | 42 (62) | Életpont: | 699/540 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (64) | Varázspont: | 1304/88 | Pénz: | 3702 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/242 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/75 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 34/79 (+13%) |
vágófegyverek: | 23/83 (+9%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 29/35 (+3%) |
dobófegyverek: | *26/100 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/79 | 2. nyomkövetés: | 116/99 (+6%) | 3. mászás: | 17/75 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 30/30 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/28 (+9%) | 6. gyógyítás: | 57/1 (+25%) |
7. titkosírás: | 19/75 (+12%) | 8. felderítés: | 31/36 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 61/6 (+7%) | 11. taumaturgia: | 61/46 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 3/64 (+11%) |
13. versengés: | 19/36 | 14. zene: | 170/30 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 39/3 (+22%) |
16. pszi: | 21/49 (+2%) | 17. zárnyitás: | 7/24 | 18. vadászat: | 54/69 (+1%) |
19. bányászat: | 34/34 | 20. úszás: | 17/94 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 174.11 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
40 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
253 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | jégszív (#282) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|