Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 14. 9h:17' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 416. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. 1538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
at 2956 8 | TU-t adsz át a 2956. kalandozónak 8 |
ef 18 527 | energia fejlesztése 18 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kf 438 | kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat |
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a massza dermedt torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza dermedt torát. (4 támadással 361 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a massza dermedt torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
kf 844 | kézbeveszed/felveszed a 844. tárgyat |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg királynő testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [168,46] Még mindig bozótos.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [167,47] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét gnóm testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember fejét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a tetemember bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az élőholt mágus testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 2453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, 2 fekete gyöngy, 2 ezüst nyaklánc, egy arany és egy gyöngymangó. 4270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [164,49] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 171-180.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb vállát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók bal oldalát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [163,50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy smirglibokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Affine Fall Merong vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [161,52] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot.
(Továbbmész...) [160,53] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {max. életpontja: 341-390.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 143 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[143,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű jön feléd. {támadása: 26.}
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a tetemember bal lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az élőholt mágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
tk 44 1703 | többszemélyes kaland 44 1703 |
szk 282 765 229 | keresed a 282. szörnyet a 765. szörnyet a 229. szörnyet |
f 244 | kísérletezel a 244. tárggyal |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy manifeszt.nyúlvány. 3941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
FŐMÁGUS (273. ELLENFÉL) A nagy tudású Főmágusok a varázslótornyok teljhatalmú urai, a halhatatlanságra aspiráló, Thargodanokat megidéző több száz éves emberek. Egy Főmágust kihívni balga ötlet, hiszen olyan mágikus arzenált képes rád zúdítani egy pillanat alatt, hogy molekulákra robbansz mielőtt felemelnéd a kardod. Persze ez nemigen fordul elő, hiszen a Főmágust a kalandozók békés konzultáció, tanulni vágyás céljából keresik fel. Probléma csak akkor van, ha Főmágus úgy érzi, MEGZAVARTÁK. Ilyenkor aztán az istenek kegyelmezzenek még a békés tanítványnak is! |
TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY) Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességét, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, biztos győzelmet jelentő varázslatot? |
ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY) Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe. |
VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY) Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik. |
MUEZLI ARANYKEZE (442. TÁRGY) Muezli, a hírhedt árnymanó tolvaj arról volt híres, hogy mindenkitől képes annak legféltettebb tárgyát ellopni. Hogy mindezt csak bűverejű kesztyűjének köszönheti, az csak azután derült ki, hogy Muezlit Kartagonban felakasztották. Azóta a kesztyűnek nyoma veszett, senki sem tud róla semmi pontosat. Kivéve most már téged... [Megjegyzés: mostantól képes vagy a KF ... 3 paranccsal védett tárgyakat is ellopni, de ilyenkor szükséges, hogy a tárgyra direktbe kiadott lopásod legyen, és még így is kisebb lesz az esélyed a lopásra.] |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
AGYARTŐR (420. TÁRGY) Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán. |
FEKETE TŰ (374. TÁRGY) A fekete tű első pillantásra egyszerű, hétköznapi varrószerszámnak tűnik - valódi mibenlétére akkor derül csak fény, mikor varrni kezdesz vele. Nagy meglepetésedre tökéletesen vezeti kezed, holott eddig azt se nagyon tudtad, mi is az a varrás. És az is nagyon furcsa, hogy valahányszor varrni kezdesz, a kész ruhadarab mindig ugyanolyan lesz... |
KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY) Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 58 (84) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 80 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 37 (51) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/35 év |
Egészség: | 32 (47) | Életpont: | 718/687 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 44 (53) | Varázspont: | 870/46 | Pénz: | 14714 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 89/63 | Pszi pont: | 212/299 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 37/50 (+4%) | szúrófegyverek: | 26/68 (+4%) |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 30/35 (+7%) |
dobófegyverek: | 24/47 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 160,53 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 | 2. nyomkövetés: | 85/70 (+8%) | 3. mászás: | 17/20 (+20%) |
4. csapdakészítés: | 30/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/0 | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 8/99 (+11%) | 8. felderítés: | 21/30 (+1%) | 9. szörnyidomítás: | 11/51 (+8%) |
10. teológia: | 29/87 (+2%) | 11. taumaturgia: | 32/0 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 5/64 |
13. versengés: | 12/19 | 14. harcművészetek: | 40/13 (+4%) | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 50/62 (+34%) | 17. pszi: | *29/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 | 20. vitalitás: | 1/96 | 21. bányászat: | 36/32 |
22. úszás: | 8/84 | 23. főzés: | 18/90 (+10%) | 24. csapatmunka: | 5/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csábmosoly (#16) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 299 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1124 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | cápafog (#833) | $1 | ezüsttőr ($322) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | csontpálca ($329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
$2 | * | hosszú íj ($111) | $7 | rövid íj ($107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
21 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
$5 | sallank nyíl ($129) | 32 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | bumeráng ($249) | 2 | esszenciakristály (#350) | $1 | ezüstshuriken ($327) | |||
1 | malomkő (#1205) | $1 | mérg. vas dobónyíl ($190) | $1 | nyu-shuriken ($157) | |||
$1 | vas dobónyíl ($189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |
$2 | szöges páncél ($65) | |||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | rubin koszorú (#1599) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
$1 | szürke bőrkesztyű ($271) | |||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | $1 | sárga erőöv ($276) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $3 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
$2 | igazgy. fülbevaló ($197) | $2 | obszidián függő ($195) | 2 | * | ryuku függő (#1322) | ||
1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||||||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | ametiszt medál ($275) | $4 | aranylánc ($191) | $1 | bátorság medálja ($1653) | |||
$2 | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | * | mihlanil medál (#823) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) |
$5 | trófea nyaklánc ($196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | Eldaran karkötője ($373) | $5 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
3 | obszidián karkötő (#229) | 5 | ónix masszavadító (#438) | $2 | réz papi karkötő ($307) | |||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | $1 | umbatari karkötő ($278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | aranygyűrű ($193) | $1 | balkezes gyűrű ($1549) | ||
2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | $1 | vark. pecsétgyűrű ($1171) | $1 | vérpettyes gyűrű ($1659) | ||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Nyergek | ||||||||
$1 | díszes nyereg ($1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
19 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 95] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 8 csepp spiritusz (#170), fér még: 12] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 64 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 42 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
50 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 11 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
13 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 6 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 2 | fejlődéskő (#1640) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | |||
$1 | hűségérme ($1141) | 27 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 12 | kristályfolyadék (#449) | |||
$9 | kristálygömb ($265) | 25 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 7 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | ||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 8 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | $1 | párducbőr pénztárca ($1118) | |||
1 | pszi kő (#248) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sáfránykő (#979) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
177 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | viharmadár totem (#1260) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | $1 | bordacsont ($16) | $1 | borkonyó bibe ($312) | |||
4 | csigakagyló (#1131) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | $2 | dentor bőr ($551) | |||
$1 | dorony tüdő ($212) | $26 | drótszőr ($37) | 1 | etra hályog (#712) | |||
$5 | fekete gyöngy ($99) | 2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
30 | galachmit (#310) | 2 | gyöngymangó (#135) | $8 | ilkin érc ($232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | $2 | karbin plazma ($199) | $7 | kék orchidea ($68) | |||
4 | kreiton esszencia (#892) | $16 | kvazár ($244) | $7 | lidércesszencia ($1074) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 105 | madártoll (#112) | 20 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa gyöngy (#378) | $2 | mocsári penke ($148) | $1 | ormánygőte csont ($21) | |||
7 | pirkit (#153) | 29 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
$10 | pular kristály ($239) | $3 | quwarg tojás ($360) | $11 | rakolits por ($669) | |||
$13 | ramit kő ($226) | 4 | sallank karom (#128) | 2 | smaragdkő (#678) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | $1 | szvó-ektoplazma ($151) | 15 | Thargodan esszencia (#328) | |||
$1 | trikornis szarv ($198) | 25 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (1366) |
Összsúly: 185.59 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (36 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | $6 | bronzsisak ($88) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 8 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | $13 | vasalt bunkó ($181) | $6 | vashegyű lándzsa ($182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | $16 | vassisak ($160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | |||
8 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | ragasztó (#83) | 1 | rézpáncél (#71) | 3 | rövid íj (#107) | |||
7 | spiritusz (#170) | 2 | szöges páncél (#65) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
142 | 143 | 144 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|