414. forduló, 416. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 13. 15h:10'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [203,59] koordinátán.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+197 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy Rhoi sisakja elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 542.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 530.]
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1184 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 524.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 522.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 227 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 516.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 275 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

v 198 185 30 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

202 203 204
58
59
60

[185,30] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 506.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 471.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[186,30] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 51, gyógyulás: 45, összesen: -6 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,30] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy térkaput. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mantikór. (ld. enc.) {max. életpontja: 901-990.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, körszakállas ember férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lajstrom medált, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. ölő medált, egy ritualista amulettet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy bazaltelementál cipeli. {max. életpontja: 596.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pöcök. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [188,31] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy Cenarius nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 64.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a Cenarius jobb oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány bronzhegyű nyilat lő ki rád. 132 életpontot sebződsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Cenarius testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Cenarius fejét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Cenarius jobb oldalát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Cenarius testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A Cenarius megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A Cenarius összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 íjászkencét. (ld. enc.) 5 754 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 324, gyógyulás: 203, összesen: -121 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy q. pusztító medált visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Nap bírája trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Leon Silver I.. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt. [91 pontot használtál fel, van még 380.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187 188 189
29
30
31
32
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(186,30) őrült varázsló (#255)
(187,30) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 25. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, mantikór (#769), Pöcök (2904. kalandozó)
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 31. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, Cenarius (#7003), Leon Silver I. (3114. kalandozó)

[364,61] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy méregelementál. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a méregelementál fejét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a méregelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A méregelementál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A méregelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 21, gyógyulás: 67, összesen: +46 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hira Lal vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Nyugatra egy ősvortex van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 365.]

fkt 582 999 felt. készítesz az 582. tárgyat (999 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[365,60] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy jégelementál lehet. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál fejét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégelementál fejét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Agyartőrrel megbököd a jégelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 140, gyógyulás: 92, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...) [366,59] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő ében hadúr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az ében hadúr bal karját. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ében hadúr bal karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az ében hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Beugrasz az ében hadúr tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ében hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 152, gyógyulás: 131, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Kaqxar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csalánvirágot.

(Továbbmész...) [367,59] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mópat bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy alanori csatamén. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [57 pontot használtál fel, van még 308.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. (ld. enc.) [2 pontot használtál fel, van még 306.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

h 582 használod az 582. tárgyat
A mópatok hamar felbátorodnak, körüljárnak, aztán egyikük megfogja a tárgyat, amit leraktál, és elviszi. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 302.]

v 96 309 64 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Erőd TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

363 364 365 366 367 368
58
59
60
61
62
(364,61) méregelementál (#306), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), mocsári penke (#148)
(365,60) jégelementál (#277)
(366,59) ében hadúr (#294), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(367,59) mópat boly (#583), művészi porolit (#720)

[309,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. A nyomorúságos Thargodan település fölé fenyegető óriásként emelkedik egy óriási fellegvár, tömérdek ébenfekete toronnyal, groteszk karmokkal, megannyi halálcsapdával, förtelmesen fortyogó katlannal, bugyogó lávapatakkal. Ez bizony a Borzalom Fellegvára, a sötét erők központja. (672. épület.)
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 292.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
Mélyen meghajolsz - bár te nem látsz semmit, nyilván az ajtónálló jól lát - és így szólsz:
- Személyesen szeretném életemet és szolgálatomat felajánlani a Hercegnek! - a vörös szempár résnyire szűkül, ahogy méreget téged. Rettegsz, hogy átlát esetleg az illúziódon, de nem! Pár pillanat múlva csak annyit mond:
- Kövess!
Botorkálsz az iszonyatos sötétségben, lépcsőn fel, lépcsőn le, többször elesel egy-egy gödörben, hiába fogod a falat. Sokszor sikamlós, iszonytató dolgokat tapintasz, néha vérfagyasztó bődülések hatolnak el hozzád a távolból. No igen, ha a Fellegvár börtöneibe vagy kínzókamráiba kerülnél, tested csak néhány pillanatig tartana, amíg túlvilági cellatársaid széttépik, de lelkedet az örökkévalóságig kínoznák a sötét tudományokban jártas Thargodanok. Töprengésedből ajtó nyikordulása riaszt fel. Úgy tűnik, megérkeztetek! A termet, ahová belépsz, áldozati tüzek lángja világítja meg, mindegyik fölött számodra ismeretlen teremtmények megnyúzott, megcsonkított tetemét sütik. A terem közepén, óriási, koponyákból épített trónon egy gigantikus méretű Thargodan ül, mellette még egy ongóliant is eltörpülne. Kísérőd, egy zöld pikkelyes, gyíkszerű Thargodan, valamit mond a Hercegnek, aztán annak egy intésére, mélyen meghajolva kihátrál az ajtón. Letérdelsz, kellő távolságra a tróntól. Igyekszel úgy megszólalni, hogy a hangod ne remegjen, de valahogy képtelenségnek tartod, hogy egy ilyen félisteni hatalmú teremtmény ne látna át az álcádon. Az ébenfekete testű lény bőrén a természetfölötti izmok saját táncukat járják, ahogy felemelkedik a trónból, és lassan körbejár téged. Nem mersz felnézni. A Herceg ekkor megszólal.
- Szóval egy újabb szolga? Szolgálni akarsz? És mit akarsz cserébe? - szíved a torkodban dobog - az álca kitartott!
- Sötét Föld Nagyura, Thargodanok hercege, pusztán a védelemért, a biztonságért akarlak szolgálni, amiben a közeledben részem lesz.
- Haha! Egy hozzád hasonló pondró sehol sincs biztonságban. Nézd csak - ezzel a tűz fölött sülő testekre mutat - ha rossz kedvem van, te is ott végezheted. De most szerencséd van, nem téplek darabokra! Inkább egy feladatot bízok rád, amelyet ha teljesítesz, megérdemled, hogy élj még egy rövid ideig. Először is látni szeretném, igazi Thargodan vagy-e. - összerázkódsz a gondolatra, hogy az álca mégsem ér semmit. - mutasd be, tényleg élvezed a pusztítást, hozz két tucat mópat tetemet!
Fellélegzel. Ez egyszerűbb, mint gondoltad! Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 287.]

m 8 mozogsz északra
[309,63] Még mindig a városban vagy. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek. Hirtelen egy kalandozót pillantasz meg, amint épp kilép a Thargodan mágustorony ajtaján. Természetesen illúzió fedi az alakját, ahogyan a tiédet is. Mikor észrevesz, hosszan vizslat téged, végül határozottan megindul feléd. Vajon mit akarhat?
- Kalandozó vagy Ghalláról - ezt sokkal inkább állítja, mint kérdezi. - Egy versenyt szervezek a hozzád hasonló, kemény kalandozóknak, érdekel a dolog? - kérdi, te pedig elgondolkodsz: vajon mitől olyan furcsa ez a figura? Hogy nem mutatkozott be? Hisz ez elég gyakran előfordul. Hogy nem látsz át az illúzióján? Biztos, valami általad ismeretlen Közös Tudat tagja.
- Miről van szó? Mondjad gyorsan, mert sietek - játszod meg az igen elfoglaltat.
- Egy xh'redqen hasonulót kell becserkészni. Max. ötfős csoportokat versenyeztetek. A nevezési díj fejenként 500 ghallai arany. A hasonuló a mélysivatagban él, és csak nagyon ritkán hagyja el azt, de én történetesen tudom, hogy hol tanyázik egy - mondja, aztán pontosan elmagyarázza, hogyan találhatsz oda, a sivatag közepén álló kátránygödörhöz, ahová a hasonuló néha megmártózni jár. - Nevezni a helyszínen lehet - mondja, aztán halk pukkanással egyszerűen eltűnik!
Gyanús! Nagyon gyanús! De azért megfontolandó ajánlat. (13. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 159, délre 54 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

Egy megkínzott behemót óriási karmához hasonlatos, groteszk képződmény nyúlik ki a kiégett földből. A torony körül mágikus szikrák pattognak, nyilván egy nagyhatalmú Thargodan mágus lakik itt. (675. épület.)
[10 pontot használtál fel, van még 277.]

be 675 bemész a 675. épületbe
Óvatosan, életedért reszketve lépsz be az ajtón. Hirtelen a kevéske fény is eltűnik, ahogy egy Thargodan mágus magasodik eléd. Karmai között kékesen izzó energiagömb ugrál, amely nyilván csak arra vár, hogy gazdája parancsára szétégesse a testedet. A Thargodan mágus szűkszavúan közli, hogy milyen nagyhatalmú rúnavarázslatokat oktat, és milyen mennyiségű aranyat kér egy-egy varázslat megtanításáért. (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
tűzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért,
jégoszlop (#231) 5200 aranyért, Asylux csapdája (#233) 4500 aranyért, Asylux átka (#234) 5800 aranyért, ősvillám (#235) 7000 aranyért,
elnyelés (#236) 7100 aranyért, minta formázása (#237) 12000 aranyért, időtorzítás (#243) 16000 aranyért, sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért,
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért,
helyreállítás (#398) 3000 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, savmágia (#477) 500 aranyért,
fekete mágia (#479) 500 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért, kinematurgia (#482) 1000 aranyért.
Szorongva távozol, örülsz, hogy túlélted a mágussal való találkozást. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[367,59] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ében hadúr közeledik. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 38 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr nyakát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az ében hadúr jobb lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Beugrasz az ében hadúr tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Biami kvazárlándzsával megérinted az ében hadúr bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 143, gyógyulás: 134, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mópat bolyt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
[10 pontot használtál fel, van még 262.]

ef 4 524 energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 234.]

ef 90 531 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-33 TU.] [231 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 24, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 556 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RHOI SISAKJA (1422. TÁRGY)
Lassan belátod, hogy minél többet tudsz meg a ryukukról, annál több új kérdés merül fel benned. Szinte minden legendájuk tartalmaz valami érdekességet, így Rhoi-pex története is biztosan segített felfedezni eme remek fejfedő elkészítésének titkát. A legendás páncélkovács szálfatermetű, izmos fiatalember volt, rettenthetetlen a harcban és igencsak ügyeskezű a fújtató mellett. Ő volt az első ryuku kovács az Élő Istenek korszakának beköszönte óta, aki a titanitot ismét használni kezdte, és újfajta sisakot alkotott belőle. A történet szerint Rhoi-pex épp elkészült az első titanit sisakkal, mikor rablók támadtak rá, az istenek háta mögötti, kis műhelyében. Ő azonban nem rettent meg. Fejébe nyomta e remekművet, és egy szál kovácskötényben, puszta kézzel verte szét a banditákat. Az alapanyag adott: 4 titanit, amit 10 pirkit elégetésével tudsz egy vaskohóban felolvasztani. A sisak pontos alakját 1 bev formázóminta adja, a súlyát pedig 3 mithril csökkenti. Érdekes, hogy ha a mithrilt titanittal ötvözik, a megmunkálásához nem kell mágia, csupán kőkalapács. A munka 150 TVP-nyi ideig tart, de az eredmény megéri a fáradozást: mert ez a fejfedő +10 sebzést és +10 védettséget biztosít viselőjének. Ja, és persze átadhatatlan.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

MANTIKÓR (769. SZÖRNY)
A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni.
A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára.

CENARIUS (7003. SZÖRNY)
Az erdőben rejtőző kentauruszoknak is megvannak a maguk vezetői. A birodalmuk határán portyázó őrjáratok vezetője Cenarius, a délceg, megalkuvást nem tűrő, vérszomjas harcos. Legyőzésére csak akkor van esélyed, ha belülre kerülsz halálosan pontos íjának hatósugarán, ellenkező esetben hamarosan hasonlítani kezdesz a sünmedvéhez. Persze még ezután is komoly problémákba ütközhetsz, a csupa izom kentaurusz nem mindennapi ügyességgel forgatja rövid lándzsáját.

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

MÓPAT TOKEN (585. TÁRGY)
Egy apró, ezüstszínben csillogó karika - egy mópat ajándéka. Vajon mire lehet jó ez a kis token? Mit jelenthetett a mópat számára a tárgy, amit adtál, hogy egy ilyen - legyen mégoly értéktelen is - kacattal ajándékozott meg?

PSZI REGENERÁCIÓ II. (524. TUDATI KÉPESSÉG)
Ezt a képességet csak akkor tudod használni, ha ismered a Pszi regeneráció elnevezésű pszi formulát. Ha a pszi szakértelmed még nem éri el ezt a szintet, akkor számodra, egyelőre ez a képesség nem nyújt semmilyen előnyt.
Köztudomású, hogy a kasztroplanáris térben nem lehet direkt varázslatokat használni, mivel ott a mana közvetlenül nincs jelen úgy, mint a valóságban. Egészen más azonban a helyzet a pszi képességekkel. Ha például tudati portya során próbaképp elcsattintasz egy pszi regenerációt, döbbenten fogod tapasztalni, hogy az visszhangot ver a tudati térben, és a hatása megsokszorozódik! Huh! Micsoda felfedezés! Némi kísérletezgetés után kitapasztalod, hogy miként fordíthatod a magad javára ezt a bámulatos újdonságot... [Mostantól a Pszi regeneráció elnevezésű pszi képességnek megadhatsz egy második paramétert is. A második paraméter azt mutatja meg, hogy a metódus tőled maximum hány mező távolságig hasson. A megadott távolságon belül lévő valamennyi kalandozó áldozatául esik majd a pszi regenerációnak! A távolság maximum a pszi szakértelemszinted egytizede lehet (lefelé kerekítve), de semmiképp sem lehet 10 mezőnél több. A pszi regeneráció költsége az alapérték annyiszorosa lesz, mint amekkora számot a második paraméterben megadtál. Ha nincs elegendő pszi pontod, akkor olyan hatótávolságban használod a regenerációt, amit még finanszírozni tudsz a pontjaidból. A regeneráció továbbra is csak a szabadban működik, az életpontod általa sem mehet a maximum érték fölé, és bizonyos tudati képességek védelmet nyújthatnak a hatása ellen.]

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 415. fordulód.

Erő: 43 (51) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 43 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 115/146 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 471/475 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1371/1371 Pénz: 4558 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 77/23 Pszi pont: 157/357 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4076 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 109 TP-t kaptál. Jelenleg 4 050 442 TP-d van. A következő szinthez még 449 558 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5580 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 30/26 (+10%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: *26/100
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
367,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/73 (+12%) 2. nyomkövetés: 84/20 (+25%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/93 5. csapdakészítés: 33/36 (+9%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 33/58
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 40/93 (+17%) 12. taumaturgia: 67/84 (+31%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 16/28 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 44/36 (+4%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 22/8 (+1%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/80 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 36/86 (+7%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/77
25. főzés: 26/26 (+11%) 26. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (975,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 484 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 97 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2896 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 6 drótszőr (#37)
2 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
9 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 ében toboz (#578) 2 fekete gyöngy (#99) 1 hattyútoll (#1222)
2 íjászkence (#1225) 1 ilkin érc (#232) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mópat token (#585) 2 Thargodan esszencia (#328) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

366 367 368
58
59
60
(367,59) mópat boly (#583), művészi porolit (#720), ében hadúr (#294)

Üzenet küldése a karakternek