Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. okt. 7. 9h:16' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor fejét. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ef 26 527 | energia fejlesztése 26 |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
hu 396 312 212 | hulladék: 396 312 212 |
hu 232 68 244 | hulladék: 232 68 244 |
hu 619 1074 239 | hulladék: 619 1074 239 |
hu 669 226 198 | hulladék: 669 226 198 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Véres nyál csordul ki a bűbájlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 480.]
m 6 5 7 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel nyakát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 4965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [177,54] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 51, gyógyulás: 2, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [176,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bohmer Kair vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. {max. életpontja: 171-180.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 8 arany. 2118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [174,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [173,50] Továbbra is síkságon vagy.
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 madártollat. 1105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc bal oldalát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűbájlidérc egyik csápját. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a bűbájlidérc bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4628 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [171,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}
Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a csontváz lord fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [170,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
szk 765 282 351 | keresed a 765. szörnyet a 282. szörnyet a 351. szörnyet |
kb 733 7 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (7 darabot) |
fkt 734 2 | felt. készítesz a 734. tárgyat (2 darabot) |
f 272 | kísérletezel a 272. tárggyal |
f 214 | kísérletezel a 214. tárggyal |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
KŐTIPRÓ (260. SZÖRNY) Ki hitte volna valaha is, hogy a fémbontó szójernek akadhat szörnyűségesebb vetélytársa? De hát hiába: az evolúció nem áll meg, s a föld mélyén már korokkal ezelőtt sokkal rettentőbb lény nyitotta világra hőlátó szemét... Létéről a külvilág mindazonáltal csak nemrég értesült, mikor az alanori egyetem egy igen-igen óvatos (s ezért tetőtől-talpig páncélba öltözött) biológia szakos novíciusa túl közel merészkedett az általa 'bizonyára a Giganteus pyrrohorribilisticus egy ritka subclassisahoz rendelhető szokatlanul termetes speciesbe tartozó kifejlett hímegyed egyik vackához' - azaz egy óriási barlangnyíláshoz. A kirontó szörny láttán szerencséjére kővé dermedt a rémülettől, így nem sérült meg túlzottan (?), miközben az egy villámgyors harapással lemarta róla a fémvértet. A novícius beszámolója érthetően nem túl tudományos, de eleddig ez a rendelkezésre álló egyetlen forrás... "Irtózatos volt! Képzeljenek el egy iszonytató, marjánál másfél ember magasságú tömör fémtestű szörnyeteget, melynek láttán megfagy a vér az erekben, és minden lelkes lény csak a menekülésre gondol - hiszen nyilvánvalóan esélytelen a behemót sebezhetetlen acéltestével szemben, melyről még a savhurrikán iszonytató felhője is ártalmatlanul pereg le" A bátor természetbúvár még nem tudta, hogy léteznek olyan halandók, akik képesek betörni, és sikerrel szolgálatra szoktatni ezt a félelmetes teremtményt. Hogy kik ők, az mindenki számára nyilvánvaló, nem is kell elmondani, hisz most már az eddigieknél is jobban "magasodnak" ki a sok közönséges kalandozó közül. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY) A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal. |
EKHNAGORHU (291. SZÖRNY) Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani. |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
TYRKIAI MÁSZÓGÉP (365. TÁRGY) A tyrkiai mászógép valójában egy kampókból és kötelekből álló szerkezet, melyet kezedre és lábadra erősítve képes leszel olyan helyekre is fel-, le- ill. bemászni, ahová e nélkül az eszköz nélkül soha nem jutnál el. Mostantól nem kell kötelet, mászókampót és más eszközöket hurcolnod magaddal, mindezek helyett használhatod a mászógépet. [A szöveges leírásban továbbra is kötél ill. mászókampó használatára fogunk utalni, attól függően, hogy az adott másznivaló a mászógép mely részének használatát igényli.] Emellett ha ezt használhatod, mászás szakértelmed kettővel magasabbnak számít. A használathoz a H 365 parancsot kell a másznivaló objektummal egy mezőn kiadnod, annyi TVP-ért, amennyi egyébként is szükséges lenne a mászáshoz. |
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY) "Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY) Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. három ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak. Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.) |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
GRÁNÁTCSAPDA (431. TÁRGY) A robbanó kaktuszbogyó újabb találmány ötletét adja - készíts belőle csapdát! A gránátcsapda elkészítése viszonylag egyszerű: végy négy kaktuszbogyót, és négy manifesztátor nyúlványt. Reszeld le a nyúlványokat, és kend be ezzel a bogyókat. A bogyók áttetszők, elmosódottak lesznek: ha beásod őket a földbe, és port szórsz rájuk, gyakorlatilag lehetetlen észrevenni. Nem véletlen, hogy a gránátcsapda egyike a leghatékonyabbaknak, és emellett 5D4 sebzést okoz annak, aki lopni próbál tőled. Sajnos, a bogyók gyakran tönkremennek, akár úgy, hogy egy tolvaj rájuk lép, akár úgy, hogy maguktól kipukkannak. Ezért minden egyes alkalommal, amikor a gránátcsapdát a H 431 paranccsal, 6 TVP-ért felállítod, el kell használnod egy kaktuszbogyót. Újabb nyúlványokra nincs szükség, feltesszük, hogy maradt még a reszelékből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán. Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. |
Erő: | 58 (84) | Szint: | 35 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 34 (43) | Támadás: | 80 (83) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 37 (51) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 42 % | Életkor: | 36/35 év |
Egészség: | 32 (47) | Életpont: | 718/688 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 44 (53) | Varázspont: | 864/29 | Pénz: | 12396 arany | Kép. pont: | 47 |
Tudatpont: | 89/63 | Pszi pont: | 212/271 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 37/46 (+6%) | szúrófegyverek: | 26/64 |
vágófegyverek: | *19/101 | ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 30/28 (+6%) |
dobófegyverek: | 24/47 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
170,47 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/1 | 2. nyomkövetés: | 85/62 (+9%) | 3. mászás: | 17/0 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 30/5 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/0 | 6. gyógyítás: | 39/82 |
7. titkosírás: | 8/88 | 8. felderítés: | 21/29 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/43 |
10. teológia: | 29/85 (+2%) | 11. taumaturgia: | 31/95 | 12. szerencsejáték: | 5/64 |
13. versengés: | 12/19 | 14. harcművészetek: | 40/9 | 15. zene: | 10/68 |
16. szörnyismeret: | 50/28 (+30%) | 17. pszi: | *29/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/16 | 20. vitalitás: | 1/96 | 21. bányászat: | 36/32 |
22. úszás: | 8/84 | 23. főzés: | 18/80 (+10%) | 24. csapatmunka: | 5/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
99. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | vakító fény (#43) | >> | pszi elementál (#221) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | vakító fény (#43) | >> | szutykos remák (#191) | |
vakító fény (#43) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 16, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | |
hhaar burka (#32) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
a Mester hívása (143) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
gyalog-galopp (169) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
tolvajfelismerés (243) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 281 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1162 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | cápafog (#833) | $1 | ezüsttőr ($322) | ||
$1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | bronzpenge ($126) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | csontpálca ($329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
$2 | * | hosszú íj ($111) | $4 | rövid íj ($107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
21 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 29 | * | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
$5 | sallank nyíl ($129) | 32 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | esszenciakristály (#350) | 1 | malomkő (#1205) | $1 | mérg. vas dobónyíl ($190) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rizspapír-vért (#1366) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | |||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | * | rubin koszorú (#1599) | |
Köpenyek | ||||||||
1 | * | kyorg köpeny (#741) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | che-vállszalag (#1114) | $1 | féregíz nyakpánt ($1601) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Huddens kesztyűje (#649) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku ökölgyolcs (#1156) | |
$1 | szürke bőrkesztyű ($271) | |||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | medvebőr öv (#1675) | $1 | sárga erőöv ($276) | |
Nadrágok | ||||||||
1 | * | Emma köténye (#835) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | aranyozott klipsz (#1623) | $3 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hókereszt (#843) | ||
$2 | igazgy. fülbevaló ($197) | $2 | obszidián függő ($195) | 2 | * | ryuku függő (#1322) | ||
1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||||||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | ametiszt medál ($275) | $4 | aranylánc ($191) | $1 | bátorság medálja ($1653) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | mihlanil medál (#823) | ||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | napmedál (#1567) | $4 | trófea nyaklánc ($196) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
$1 | Eldaran karkötője ($373) | $5 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
3 | obszidián karkötő (#229) | 4 | ónix masszavadító (#438) | $2 | réz papi karkötő ($307) | |||
1 | * | teriadan karkötő (#844) | $1 | umbatari karkötő ($278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
20 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | aranygyűrű ($193) | $1 | balkezes gyűrű ($1549) | ||
2 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | $1 | vark. pecsétgyűrű ($1171) | $1 | vérpettyes gyűrű ($1659) | ||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) | 1 | * | lajstrom medál (#1753) |
1 | * | örök. csillagköve (#2109) | 1 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | q. pusztító érem (#2086) |
Nyergek | ||||||||
$1 | díszes nyereg ($1645) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
19 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 95] | ||||||
2 | + | mágusszelence (#1076) | [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19] | |||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19] | ||||||
7 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 70] | ||||||
1 | uzbány csőr (#169) | [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 24] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
50 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 11 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | destabilizátor (#1275) | |||
13 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 6 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüstszelence (#1602) | 1 | fáklya (#36) | 2 | fejlődéskő (#1640) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | |||
$1 | hűségérme ($1141) | 27 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Kragoru iszákja (#2058) | 12 | kristályfolyadék (#449) | |||
$9 | kristálygömb ($265) | 25 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 7 | + | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | ||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 8 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | óelf varázskő (#2002) | $1 | párducbőr pénztárca ($1118) | |||
1 | pszi kő (#248) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | ||
1 | Rahn ékkő (#701) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | reflexélesítő (#1407) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sáfránykő (#979) | |||
1 | + | Sheran cserepe (#1271) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | ||
177 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 15 | titanitdukát (#1480) | 1 | tubarkő (#700) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | viharmadár totem (#1260) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | berzerker tüske (#713) | 4 | csigakagyló (#1131) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
$2 | dentor bőr ($551) | $1 | dorony tüdő ($212) | $18 | drótszőr ($37) | |||
1 | etra hályog (#712) | 2 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
30 | galachmit (#310) | $8 | ilkin érc ($232) | 1 | jég dragnit (#1745) | |||
$7 | kék orchidea ($68) | 4 | kreiton esszencia (#892) | $16 | kvazár ($244) | |||
$7 | lidércesszencia ($1074) | 1 | lótuszvirág (#447) | 91 | madártoll (#112) | |||
19 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa gyöngy (#378) | $1 | ormánygőte csont ($21) | |||
7 | pirkit (#153) | 29 | polip szívóka (#391) | 1 | próbakő (#1664) | |||
$10 | pular kristály ($239) | $11 | rakolits por ($669) | $13 | ramit kő ($226) | |||
4 | sallank karom (#128) | 2 | smaragdkő (#678) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
15 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | trikornis szarv ($198) | 25 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) | |||||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (1745) | - a befoglaló tárgy: | rizspapír-vért (1366) |
Összsúly: 166.96 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 215 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (36 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 3 | bronzpáncél (#90) | $1 | bronzpenge ($126) | $6 | bronzsisak ($88) | 8 | csillezsályalevél (#1253) | $24 | dobóháló ($221) | 2 | gromak páncél (#270) | 2 | ketrec (#216) | 3 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2 | liumbe bimbó (#656) | 8 | mandibulakasza (#127) | 1 | muzsikus füles (#1657) | $73 | óndarab ($85) | 141 | rézdarab (#70) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 7 | sáfránypor (#211) | 144 | spiritusz (#170) | $12 | szöges páncél ($65) | 1 | teknősesszencia (#702) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükörpáncél (#519) | 834 | ugh méreg (#166) | 69 | uzbány csőr (#169) | 5 | vadászkés (#1264) | 41 | varkaudar pálinka (#1137) | $13 | vasalt bunkó ($181) | $6 | vashegyű lándzsa ($182) | 97 | vashegyű nyíl (#176) | $16 | vassisak ($160) | 10 | vasvért (#164) | 4 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 13 | bunthar bőr (#733) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
3 | galachmit (#310) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
66 | arany (#50) | 3 | aranylánc (#191) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 1 | csontpálca (#329) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
18 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | kaja (#2) | 2 | lidércesszencia (#1074) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sallank nyíl (#129) | 4 | víz (#27) |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | |
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|