Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 17. 9h:12' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 415. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 8 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó jobb oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Néhány járókelőtől szerzel egy kis költőpénzt. (+48 arany ). délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}
ve 151 10 | megveszed a 151. tárgyat 10 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó fejét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy karbin plazma. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 99, gyógyulás: 8, összesen: -91 ÉP}
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 287 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. 103 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kentaurusz bal oldalát. (6 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a kentaurusz szügyét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kentaurusz rúgása elől. A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 9 arany, -2 ÉP] 4693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 105, gyógyulás: 196, összesen: +91 ÉP}
vv 161 203 | elmormolod a 161. varázslatot a 203. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dombi óriásyeti testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a dombi óriásyeti bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) A dombi óriásyeti leken néhány pofont. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Néhány döfést ejt rajtad a dombi óriásyeti agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 126, gyógyulás: 130, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mantikór szárnya tövét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mantikór halványvörös testét. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (19 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a mantikór testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Öregedtél 4 évet. Vámpírölővel kicsit megsebzed a mantikór halványvörös testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a mantikór testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A mantikór csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A mantikór harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). Öregedtél 5 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1108, sebződés: 292, gyógyulás: 244, összesen: -48 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (16 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 37 arany és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 778, sebződés: 48, gyógyulás: 81, összesen: +33 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 3067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 45, gyógyulás: 18, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [218,66] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy erdei rém nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erdei rém testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erdei rém testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az erdei rém bütykös gömbtestét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erdei rém testét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az erdei rém bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 76 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Az erdei rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 333, gyógyulás: 284, összesen: -49 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 262 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy becsületjel varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (6 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 36, gyógyulás: 108, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [219,67] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 35, gyógyulás: 17, összesen: -18 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 522 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Felfénylik az esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-74 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). 10170 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 162, gyógyulás: 179, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [221,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy harcos hárpia közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 512 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia fejét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a harcos hárpia szélfútta haját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A szörny vérfagyasztó módon huhog! 59 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 18 madártollat. 9086 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1450, sebződés: 246, gyógyulás: 185, összesen: -61 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dübörgő bahrot fejét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (23 életpontot sebezve.) Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+36 ÉP). A dübörgő bahrot rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 82 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a dübörgő bahrot testét. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a dübörgő bahrot testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A dübörgő bahrot szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). A lény összetapos! 81 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. (ld. enc.) 8413 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1298, sebződés: 705, gyógyulás: 334, összesen: -371 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Látsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 5 sallank nyíl, 2 fémrúd, 3 szvó-ektoplazma, 1 ezüst karkötő, 6 mákrózsa virág.
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Jól kivehetőek a távolban.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Látsz egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy lovagi tábort. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vámpírféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg jobb vállát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a vámpírféreg véres fejét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod a vámpírféreg testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a vámpírféreg véres fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1357, sebződés: 565, gyógyulás: 53, összesen: -512 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 474 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 156 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (102 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 375, gyógyulás: 12, összesen: -363 ÉP}
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 0 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 347 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (71 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg bal oldalát. (5 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a méregféreg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 140, gyógyulás: 203, összesen: +63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 452 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidércóriás jobb oldalát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a lidércóriás jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A lidércóriás meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a lidércóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 88, gyógyulás: 220, összesen: +132 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 347 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (73 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg bal vállát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (13 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 11777 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1206, sebződés: 150, gyógyulás: 237, összesen: +87 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 488 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 97 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (99 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány bal vállát. (6 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a zafír sárkány fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy arany és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1400, sebződés: 451, gyógyulás: 261, összesen: -190 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 255 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a taalru herceg fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 57, gyógyulás: 210, összesen: +153 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 9 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
KYORG TŐR (902. TÁRGY) Egy igazán csodálatos ősi ereklye! A kyorgok, ha az önvédelemről volt szó, inkább hatalmas varázstudásukra támaszkodtak, de ez a díszes csecsebecse mégis ott lógott az oldalukon, akár a hadba, akár csupán egy törzsi tanácskozásra tartottak. A széles pengéjű, rövid szúrófegyver akár bal kézben is forgatható, sebzése 4D8+2. Persze csak akkor, ha elég képzett vagy ahhoz, hogy kihasználd a tulajdonságait, vagyis szúrófegyver szakértelmed már elérte a 30. szintet. |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
BAHROT BŐR (938. TÁRGY) A dübörgő bahrotok bőrét egy éles szerszámmal lenyúzva a vadásztatu bőrnél pont százszor ellenállóbb anyaghoz juthatsz. Bár kérges és vastag felülete miatt nehéz lenne megmunkálni, de azért lehet, hogy érdemes megpróbálkozni vele. |
Erő: | 52 (82) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 52 (72) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 52 (77) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/84 év |
Egészség: | 52 (69) | Életpont: | 1008/782 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (89) | Varázspont: | 1826/876 | Pénz: | 9679 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 179/220 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 40/35 (+14%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/21 | dobófegyverek: | 35/52 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/45 | 2. nyomkövetés: | 75/8 (+14%) | 3. lopás: | 66/56 (+36%) |
4. mászás: | 13/99 (-400%) | 5. csapdakészítés: | 26/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 68/23 (+8%) |
7. gyógyítás: | 92/21 (+34%) | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/50 |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 128/17 (+64%) | 12. taumaturgia: | 74/46 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 49/38 | 14. versengés: | 27/14 (+4%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 35/74 (+20%) | 17. pszi: | 22/17 (+1%) | 18. zárnyitás: | 27/47 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/59 (+12%) | 21. bányászat: | 30/52 (+2%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (6x), a kobuderáktól (8) bármit (1x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (180,29,2) | halálkapu (#126) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
állatvédelem (#192) | felejtés (#68) (6666) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 0) |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | tinta (#101) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
935 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | |||
1 | csalánvirág (#582) | 2 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 12 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 201 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | |||
9 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
10 | vaspánt (#1241) |