413. forduló, 415. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 13. 9h:18'
EZ A 473. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
474. játékheted kezdete: ápr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,60] koordinátán.
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vps 800 0 0 VP spórolása: 800
Félreraktunk, letiltottunk neked 800 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy titanit dobópálca képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 541.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 536.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

vpf 800 VP elővétele: 800
Felszabadítottunk neked 800 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 227 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 515.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[205,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csataremák került az utadba. {támadása: 78.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Csápok csapnak le rád minden irányból! (12 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csataremák véres nyúlványait. Kritikus ütés! (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 286, gyógyulás: 258, összesen: -28 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [204,59] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csataremák. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csataremák fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (12 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csataremák egyik csápját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A csataremák csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 277, gyógyulás: 237, összesen: -40 ÉP}

Találsz egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy ekharion bébi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba. {max. életpontja: 799-818.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 45 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 4 783 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 181, gyógyulás: 170, összesen: -11 ÉP}


A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (126 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, a csontváz hadúr áll. Amint megpillant, feléd indul. {max. életpontja: 256.}

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. {KCC:} Sajnos nem sikerült a csontváz hadúr minden csapását hárítanod. (3 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 44 életpontot vesztettél. {KCC:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! {KCC:} A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 286, gyógyulás: 43, összesen: -243 ÉP}

Mérgesen hagyod ott a kastélyt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +112 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar vajákos. {max. életpontja: 801-1000.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar vajákos bal lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. 46 életpontot vesztettél. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a varkaudar vajákos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy természet haragja varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 098 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 347, gyógyulás: 156, összesen: -191 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő táborát. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon szerzetese. Egy bo'adhun tiarát, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vállvédőt, egy teriadan karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy bo'adhun lidérc trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 1171.} Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [203,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy rát-fát. Látsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kreommat-liliomot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy raaba-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy csataremák. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csataremák nyakát. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a csataremák testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (12 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1077, sebződés: 287, gyógyulás: 248, összesen: -39 ÉP}

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nőstény varkaudar. {max. életpontja: 341-350.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar bal oldalát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 54, gyógyulás: 57, összesen: +3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [401 pontot használtál fel, van még 114.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ef 20 524 energia fejlesztése 20
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 90 531 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 17, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 555 pontot. A következő körben tehát 552 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TITANIT DOBÓPÁLCA (1421. TÁRGY)
Mikor a törpe bánya mélyén talált furcsa fémet a kezedbe veszed, akaratlanul is a már jól ismert vas, mihlanil és adamantit tárgyak jutnak eszedbe, ezek közül is elsőképp a vas dobónyíl. Mi sem könnyebb, mint egy arasznyi, vaskos pálcát kovácsolni a titanitból, aminek egyik végét alaposan kihegyezed, másikat papírvékony háromszöggé lapítod. A kapott pálca olyan nehéz, hogy pontos találattal szinte bármilyen, nem mágikus páncélt, vagy pajzsot képes átütni. Sebzése is ehhez méltó: 7D8. Ha szeretnéd elkészíteni, 15 TVP-ért megteheted 1 titanit és 1 pirkit felhasználásával, kőkalapácsot használva egy vaskohónál. Mivel a titanit olyan ritka, mint a hófehér gitonga, majd bolond lennél önként megválni a dobópálcától!

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

Erő: 43 (51) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 28 (45) Támadás: 43 (46) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 26 (34) Védekezés: 62 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 115/146 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 470/416 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 34 (41) Varázspont: 1371/634 Pénz: 7454 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 77/45 Pszi pont: 157/309 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4070 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 864 TP-t kaptál. Jelenleg 4 019 333 TP-d van. A következő szinthez még 480 667 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5580 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 30/16 (+11%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: *26/100 (+6%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
203,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 401 691 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/61 2. nyomkövetés: 83/95 (+15%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 18/93 (+3%) 5. csapdakészítés: 33/27 (+7%) 6. csapdaészlelés: 29/43
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 33/58
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 40/76 (+15%) 12. taumaturgia: 67/53 (+16%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 16/28 (+18%) 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 44/32 (+2%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 22/7 (+2%)
19. zárnyitás: 23/14 20. vadászat: 23/80 21. vitalitás: 1/74
22. bányászat: 36/79 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/77
25. főzés: 26/15 (+11%) 26. csapatmunka: 2/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (981,0) Pörhemór köre (#205) (95,30,4) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) harci induló (#443)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) agyburok (#90)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Páratlan varázspárviadalban lesz részed, amikor kihívod és legyőzöd a Sötétség Hercegét.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 4 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 7 drótszőr (#37) 4 gyógykenőcs (#313)
2 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2) 5 nyílpuska lövedék (#547)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 9 borkonyó bibe (#312) 15 ében toboz (#578)
1 ilkin érc (#232) 1 korinthai talizmán (#814) 1 quwarg tojás (#360)
15 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

202 203 204 205 206
58
59
60
61
(203,59) Elenios rúnaköve, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Dornodon oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), csataremák (#694), nőstény varkaudar (#689)
(204,59) csataremák (#694), varkaudar falu (#1109), Fairlight oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 40. jellempróba, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), szent liget (#439), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), korinthai amőba (#420), csontváz hadúr (#423), varkaudar vajákos (#690), egy elf nő
(205,59) csataremák (#694), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek