Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 29. 11h:38' EZ A 1233. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD 1234. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: vv 71 73 24 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 12 28 | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: hh 1253 1618 2306 | használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: vps 100 0 0 | VP spórolása: 100 |
* 5. KP: vv 224 182 0 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot |
* 6. KP: kf 229 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
kf 739 | kézbeveszed/felveszed a 739. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 198 328 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (198 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A lény immúnis erre a varázslatra! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris karmai majdnem eltalálnak! Az élőholt tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
168 | 169 | 170 | |
8 | |
|
|
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a dal.kristálylándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 98 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 57 életpontot vesztettél. {GYD:} Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a korinthai amőba bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 8 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1661, sebződés: 178, gyógyulás: 25, összesen: -153 ÉP}
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón jobb középső lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áldott okerón testét. (7 támadással 459 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar che-pap jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a dal.kristálylándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap izmos testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap fejét. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. {GYD:} Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap bal lábát. (7 támadással 559 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 102 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar che-pap bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1692, sebződés: 383, gyógyulás: 54, összesen: -329 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 56 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 142, gyógyulás: 4, összesen: -138 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a vadász varkaudar bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal vállát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb szárnyát. (9 támadással 575 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 100 aranyat. 5 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 71, gyógyulás: 5, összesen: -66 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ve 176 30 | megveszed a 176. tárgyat 30 |
ve 390 2 | megveszed a 390. tárgyat 2 |
ea 1559 4 | eladod az 1559. tárgyat 4 |
ee 292 70 212 | eladod a 292. tárgyat a 70. tárgyat a 212. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán egyik csápját. (6 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. A feléd közeledő hidra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvagdalod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [167,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy kazmárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy nekrofun van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy Ayagira Tanaka. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ayagira Tanaka jobb lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megvágod az Ayagira Tanaka jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elhajolsz az Ayagira Tanaka ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az Ayagira Tanaka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 megsemmisítő. 1 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}
vd 6 | m 6 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (56 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra nyálkás testét. (8 támadással 423 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hidra egyik fejét. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra jobb első lábát. (4 támadással 310 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hidra bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1064, sebződés: 554, gyógyulás: 102, összesen: -452 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal karját. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc bal karját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal lábát. (3 támadással 295 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
kt 176 14 | elkészíted a 176. tárgyat (14 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Bátran belegázolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idő ideális strandolásra.
(Továbbmész...) [170,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
vd 6 | m 6 |
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [169,8] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy ryuku futárbérenc nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kf 373 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
* 3. BP: ef 6 527 0 | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: hh 1660 507 0 | használod az 1660. tárgyat az 507. tárgyat |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (Köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi hatás! Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb jégisten jobb lábát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Meglengetve a dal.kristálylándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a kisebb jégisten bal oldalát. (7 támadással 695 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kisebb jégisten bal lábát. (7 támadással 259 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. 411 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 174 életpontot vesztettél. (-19 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) {GYD:} Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a kisebb jégisten testét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. Semmi hatás! {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kisebb jégisten bal karját. (7 támadással 251 életpontot sebezve.) Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. 415 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 185 életpontot vesztettél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2068, sebződés: 1185, gyógyulás: 0, összesen: -1185 ÉP}
* 5. BP: vpf 100 0 0 | VP elővétele: 100 |
* 6. BP: v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. BP: vv 83 3 0 | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
HALCSONT (390. TÁRGY) Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
Erő: | 61 (98) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 45 (58) | Támadás: | 70 (74) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 45 (55) | Védekezés: | 110 (119) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 162/172 év |
Egészség: | 45 (58) | Életpont: | 1187/885 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 52 (89) | Varázspont: | 1974/67 | Pénz: | 12983 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 92/32 | Pszi pont: | 322/86 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | *36/100 | szúrófegyverek: | 42/59 (+2%) |
vágófegyverek: | 37/40 (+6%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 41/98 (+10%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
169,8 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 12. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
A következő másznivalókban nem harcolsz az utolsó szörnnyel: sziklafészek. |
JLKzott minoszkúpok: 93, 82, 84, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/62 | 2. nyomkövetés: | 98/85 (+6%) | 3. lopás: | 12/34 |
4. mászás: | 23/72 | 5. csapdakészítés: | 40/84 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 33/87 |
7. gyógyítás: | 70/58 | 8. titkosírás: | 20/58 | 9. felderítés: | 37/54 |
10. szörnyidomítás: | 14/79 | 11. teológia: | 64/50 (+14%) | 12. taumaturgia: | 107/94 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 11/93 | 14. versengés: | 29/16 (+5%) | 15. harcművészetek: | 23/13 |
16. zene: | 17/61 | 17. szörnyismeret: | 50/20 (+22%) | 18. pszi: | 32/59 (+10%) |
19. zárnyitás: | 15/21 | 20. vadászat: | 32/20 | 21. vitalitás: | 1/35 |
22. bányászat: | 38/1 | 23. úszás: | 2/18 | 24. főzés: | 17/4 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 68% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 25 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 80 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261), halálos morf (#7618), öregedést okozó lények (#9095), inváziós ellenfelek (#9089), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 18 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
csupasz izom (#28) | Techiulan aurája (#261) | Symulf rúnája (#182) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | csataremák (#694) | villámcsapás (#50) | >> | lomha morf (#7621) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
umbatari bromag (#770) (őrzi a holmidat: +23 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
3.) Hozz létre mithrilt mesterséges úton! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. bányászház (700): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 82, 84, 89, 93, 99, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 30, 34, 41, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 224, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23750. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 593, az összesen kapott pontszám: 67655. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 261, az összesen kapott pontszám: 43360. (összesen ölhető: 1050 ) |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
A második Végzet Vermében 11 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 58 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6584 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | dorony tüdő (#212) | 12 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
4 | mentát korona (#1559) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
13 | rézdarab (#70) | 5 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 40 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 3 | téfea-agy (#172) | 15 | Thargodan esszencia (#328) | |||
21 | trikornis szarv (#198) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3644 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 2 | halcsont (#390) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 13 | ragasztó (#83) | |||
6 | spiritusz (#170) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 3 | varázskő (#305) |
166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | |
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|