Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 14. 9h:08' EZ A 418. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD 419. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
fl 1 50 10 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
ek 7 4 4 | t. energia kisütése: 7 4 4 |
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 261 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pestisaurád 13 sebzést okoz. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 917, sebződés: 115, gyógyulás: 76, összesen: -39 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 254 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás jobb oldalát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. A pestisaura 17 ép-t sebez. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 849, sebződés: 107, gyógyulás: 87, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [359,68] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Felfedeztél egy kátránygödröt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 487 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 75 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (29 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) A pestisaura 13 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1490, sebződés: 415, gyógyulás: 239, összesen: -176 ÉP}
(Továbbmész...) [358,69] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő árnylord nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord bal vállát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord jobb oldalát. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A pestisaura 12 ép-t sebez. Az árnylord megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 0, gyógyulás: 152, összesen: +152 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 459 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Ellenfeled 20 pontot sebződik a pestisaurától. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 53 arany, 2 vas dobónyíl, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 18177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1460, sebződés: 286, gyógyulás: 225, összesen: -61 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 611 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. A pestisaura 3 ép-t sebez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lény elhuhogja magát. 75 életpontot vesztettél. A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vámpírölővel megdöfködöd a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Pestisaurád 18 sebzést okoz. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 77 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 gyöngymangót. 18524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1837, sebződés: 292, gyógyulás: 41, összesen: -251 ÉP}
(Továbbmész...) [360,71] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ében sziklatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Emella a Bombázó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 222 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A pestisaura 9 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A káoszbajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 23, gyógyulás: 200, összesen: +177 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 231 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány drakón testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A márvány drakón feléd harap, de sikertelenül. A márvány drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 67, gyógyulás: 92, összesen: +25 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 258 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A taalru herceg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 36, gyógyulás: 119, összesen: +83 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 196 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (80 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 47 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon jobb karját. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 38 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14284 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1357, sebződés: 523, gyógyulás: 350, összesen: -173 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 284 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás oszlopos lábát. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8404 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 119, gyógyulás: 137, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [361,70] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy Notermanthi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vas dobónyíl, 2 fekete gyöngy, egy fűszertartó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 2, gyógyulás: 72, összesen: +70 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 85 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg véres fejét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) A pestisaura 15 ép-t sebez. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a vámpírféreg fejét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. A lidérced támad! (3 támadással 31 sebzést okozott.) Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 519, gyógyulás: 46, összesen: -473 ÉP}
(Továbbmész...) [363,68] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jose D'Brison Báró egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy térkaput. Keletre nézve látsz egy lávatavat. Északnyugatra egy életszikla van. Északra egy mópat boly van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fattylord. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 394 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord jobb karját. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a fattylord testét. (5 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 160 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó. 14198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 312, gyógyulás: 223, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A messzeségben füstoszlopot látsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy tollaskígyó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 390 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó jobb vállát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tollaskígyó testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tollaskígyó farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot vesztettél. A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 madártollat. 12276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1230, sebződés: 83, gyógyulás: 13, összesen: -70 ÉP}
h 697 500 | használod a 697. tárgyat |
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy éjkornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A pestisaura 18 ép-t sebez. Az éjkornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az éjkornis feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 10 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 21, gyógyulás: 85, összesen: +64 ÉP}
t 6666 470 | támadod a 6666. kalandozót a 470. szörnyet |
p 68 6666 | használod a 68. pszi képességet |
l 6666 | lopsz a 6666. kalandozótól |
vv 64 70 113 | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 113. varázslatot |
v 198 216 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[216,65] Az erdőt dombvidék váltja fel.
vv 203 66 66 | elmormolod a 203. varázslatot a 66. varázslatot a 66. varázslatot |
v 380 6666 | elmormolod a 380. varázslatot |
a 92 6666 1 | átadod a 92. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
a 166 6666 1 | átadod a 166. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
a 6 6666 1 | átadod a 6. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
a 258 6666 4 | átadod a 258. tárgyat a 6666. kalandozónak (4 darabot) |
a 563 6666 1 | átadod az 563. tárgyat a 6666. kalandozónak (1 darabot) |
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
kt 6 2 | elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. A pestisaura 3 ép-t sebez. Az ongóliant vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 11 arany és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 39, gyógyulás: 23, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mantikór bal hátsó lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mantikór jobb szárnyát. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. Karmával néhányszor a mantikór megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Öregedtél 5 évet. Elérted az öregkort. Vámpírölővel megérinted a mantikór jobb hátsó lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A mantikór harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Vitalitásod védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 215, gyógyulás: 189, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mantikór szárnya tövét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (23 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mantikór testét. (6 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Karmával néhányszor a mantikór megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Öregedtél 3 évet. Vámpírölővel jól megszúrod a mantikór bal hátsó lábát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) A pestisaura 6 ép-t sebez. A mantikór néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Purifikálódsz. (+0 jóság.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Öregedtél 2 évet. A mantikór összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 168, gyógyulás: 189, összesen: +21 ÉP}
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight híveié. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 40 arany . magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
be 639 1000 500 | bemész a 639. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 7 spiritusz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
hh 473 1096 1096 | használod a 473. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
f 858 | kísérletezel a 858. tárggyal |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 47 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
ANGYALOK KESZTYŰJE (609. TÁRGY) Az angyalok kesztyűje egy hófehér, csillogó anyagból készült, nagyon vékony kesztyű. Amikor felöltöd, tökéletesen simul a kezedre, mintha a bőröd része lenne! Ezenkívül kellemes, meleg bizsergést érzel. Az angyalok kesztyűjét egy félisteni teremtmény készítette, halandók számára: bizonyos lények masszáját, ha ugyanis halandó kéz érinti, azonnal elenyészik. Az angyalok kesztyűjével azonban ilyen, halálos aurájú teremtményeket is megvizsgálhatsz. Megjegyzés: az angyalok kesztyűjét nem kell viselned, automatikusan használod, ha szükséges. |
SZIKLOZUG RAGU (15. RECEPT) Már a Kratifix kedvéért tett sziklozugcomb vadászatok közben is felmerült benned a kérdés: én nem tudnék finom ételt készíteni belőle, mint ahogy a gnóm tudós is tette? Dehogynem! Fogd az üstöt, tegyél fel 8 csepp vizet forrni, majd rakj bele egy jól megfűszerezett (1 tasak fűszerkeverékkel) sziklozugcombot. Hmm... már most orrcsiklandó illatok szállnak feléd, de ínyenc lévén neked ennyi nem lehet elég: épp ezért díszítsd az ételt még 2 varányszemmel. Miután kellően összerotyogtak az összetevők (ehhez összesen 12 TVP-nyi idő kell), leveheted a tűzről, és el is fogyaszthatod! Fenséges! Abban a körben, amikor sziklozug ragut fogyasztottál, minden nem fegyver szakértelmed dupla sebességgel fejlődik. Az étel elkészítéséhez legalább 9-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Természetesen mostantól, hogy ezt a receptet ismered, egy-egy sziklozug legyőzése után újra mérlegelni fogod a húsáról, hogy fel tudnád e használni egy adag ragu lefőzéséhez (a főzéshez megfelelő combot viszont kisebb eséllyel fogsz találni, mint ha Kratifixnek keresnéd). |
Erő: | 52 (82) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 52 (72) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 52 (77) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/75 év |
Egészség: | 52 (69) | Életpont: | 1007/976 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 64 (89) | Varázspont: | 1826/1318 | Pénz: | 14344 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 179/155 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/4 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 40/21 (+11%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/21 | dobófegyverek: | 35/40 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/45 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 74/94 (+38%) | 3. lopás: | 66/20 (+324%) |
4. mászás: | 17/99 (+411%) | 5. csapdakészítés: | 26/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 68/15 (+309%) |
7. gyógyítás: | 91/87 (+17%) | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/50 |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 127/53 (+86%) | 12. taumaturgia: | 74/22 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 49/38 (+3%) | 14. versengés: | 27/10 (+5%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 35/54 (+20%) | 17. pszi: | 22/16 (+10%) | 18. zárnyitás: | 27/47 (+300%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/47 (+21%) | 21. bányászat: | 30/50 (+5%) |
22. úszás: | 10/3 | 23. főzés: | 11/65 (+10%) | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (7x), a kobuderáktól (8) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (5x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (180,29,2) | halálkapu (#126) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) |
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | felejtés (#68) (6666) | pszi-ernyő (#64) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Nincs jobb tréfa a magatehetetlen mópatok mészárlásánál! Irts ki öt teljes csapat mópat fattyat. (számláló: 0) |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 5 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 10 | víz (#27) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2564 | arany (#50) | 2 | angyalok kesztyűje (#609) | 4 | csalánvirág (#582) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kőkés (#6) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
10 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | sötét ital (#284) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vámpírfog (#1221) | 8 | vas dobónyíl (#189) |