Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 31. 15h:04' EZ A 1090. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 1091. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4261 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
* 3. KP: bb 347 1205 1271 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 71 123 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 123. varázslatot a 70. varázslatot |
* 8. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az aranyfecske farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske csillogó testét. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+54 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az aranyfecske nyakát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 56, gyógyulás: 3, összesen: -53 ÉP}
* 9. KP: vv 165 188 178 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 178. varázslatot |
* 10. KP: vv 209 213 485 | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot a 485. varázslatot |
hu 470 471 472 | hulladék: 470 471 472 |
hu 472 942 943 | hulladék: 472 942 943 |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im | imádkozol |
mak 1 | makró 1 |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
t 290 0 0 | támadod a 290. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Teriád pöröllyel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+53 varázspont.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál egyik csápját. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2458, sebződés: 11, gyógyulás: 494, összesen: +483 ÉP}
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
vps 180 0 0 | VP spórolása: 180 |
h 697 2000 0 | használod a 697. tárgyat |
ff 0 0 0 | felt. fegyverváltás: |
m 1 0 0 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a jégtroll testét. Kritikus ütés! (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ryuku kalapáccsal gyengén megütöd a jégtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A jégtroll mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-15 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 823 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 34, gyógyulás: 37, összesen: +3 ÉP}
v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ryuku kalapáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézsisak felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Szögletes kővel néhányszor megcsapod az aranyfecske bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ryuku kalapáccsal csak érinted az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 124, gyógyulás: 137, összesen: +13 ÉP}
kno 17 1 0 | képesség-növelés 17 |
vv 11 112 0 | elmormolod a 11. varázslatot a 112. varázslatot |
kf 840 2 1283 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe az 1283. tárgyat |
ff 1283 422 | felt. fegyverváltás: 1283 422 |
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
ek 7 18 28 | t. energia kisütése: 7 18 28 |
lm 16 17 18 | mozogsz 16 17 18 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 142 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az árnyékdémon sötét masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnyékdémon testét. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az árnyékdémon lángoló karját. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 35 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnyékdémon jobb vállát. (6 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az árnyékdémon nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges viharóriás trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő árnyékdémon trófeát. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 456, gyógyulás: 323, összesen: -133 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 143 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az árnyékdémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon jobb vállát. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az árnyékdémon testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 50 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon sötét masszáját. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az árnyékdémon jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az árnyékdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 474, gyógyulás: 330, összesen: -144 ÉP}
lm 21 20 19 | mozogsz 21 20 19 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 140 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az árnyékdémon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az árnyékdémon lángoló karját. (7 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 37 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnyékdémon testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az árnyékdémon nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az árnyékdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 470, gyógyulás: 312, összesen: -158 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 128 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnyékdémon bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon testét. (7 támadással 511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az árnyékdémon lángoló karját. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 33 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon testét. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával súrolod az árnyékdémon testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 451, gyógyulás: 316, összesen: -135 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 134 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnyékdémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnyékdémon testét. (7 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az árnyékdémon lángoló karját. (7 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 32 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnyékdémon testét. (7 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod az árnyékdémon testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1246, sebződés: 447, gyógyulás: 306, összesen: -141 ÉP}
lm 19 5 1 | mozogsz 19 5 1 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az árnyékdémon fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 34 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az árnyékdémon sötét masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az árnyékdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1315, sebződés: 452, gyógyulás: 317, összesen: -135 ÉP}
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával megütöd a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [137,38] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy legyengült ekharion bébi lehet. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi lába tövét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával megütöd az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kobudera csont. 893 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [137,39] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz a ryuku futárbérenc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (98,20)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 1 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 10, gyógyulás: 33, összesen: +23 ÉP}
kt 56 6 | elkészíted az 56. tárgyat (6 darabot) |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
vpf 180 | VP elővétele: 180 |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 724 2 17 | kézbeveszed/felveszed a 724. tárgyat a bal kezedbe a 17. tárgyat |
v 198 108 100 | elmormolod a 198. varázslatot |
v 96 45 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
ve 205 10 | megveszed a 205. tárgyat 10 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kétfejű troll testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ryuku kalapáccsal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kétfejű troll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 25, gyógyulás: 33, összesen: +8 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Szögletes kővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ryuku kalapáccsal súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [140,38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szögletes követ a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske testét. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal megütöd a proteinfecske testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a szögletes követ ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg bal első lábát. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ a másikra ugrasz. Szögletes kővel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Szögletes kővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [140,35] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Leah hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a szögletes követ ellenfeledre rontasz. Szögletes kővel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. Kritikus ütés! (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Ryuku kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,34] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy érző szívű dromedár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
[116,82] A terep vált: bozótos területen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy csillezsályát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Roxxon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Little Green Snake-kel. Sheran főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy örökkéval. éjkövét, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy ritualista övet, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ryuku vadászing (ld. enc.)} Kockázni fogtok! A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, te dobsz először: ötös. Ellenfeled egy négyest gurít. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 3 027 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött.
[-1 TU.] [32 pontot használtál fel, van még 277.]
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
ef 30 552 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: kb 2 13 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (13 darabot) |
* 4. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 5. BP: kb 347 1205 1271 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 6. BP: szk 765 361 163 | keresed a 765. szörnyet a 361. szörnyet a 163. szörnyet |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
ÉRCKONVERZIÓ (275. VARÁZSLAT) A törpe ősök jobban ismerték az érceket, mint manapság bárki is e világon. Mérhetetlen tudásuk odáig terjedt, hogy már szinte bármit meg tudtak tenni a bányásztermékekkel. Az Érckonverzió varázslattal egy kevés mágikus energia koncentrálásával 2 ezüstdarabból némi varázspontot lehet kinyerni. Minél ügyesebb bányász vagy, annál több lesz a kinyert varázspont, vagyis a kinyert energia mennyisége a bányászat szakértelmeddel arányos. A varázslatot a V 275 paranccsal mondhatod el 5 TVP-ért és 3 VP-ért. Kísérletezhetsz más fémekkel is, ebben az estben a V 275 (érc) parancsot kell kiadnod. Minél értékesebb fémet használsz, annál több varázspontra tehetsz szert. Az eljárás annyira megterheli a szervezetet, hogy egy körben max. egyszer használhatod ezt a varázslatot. |
RYUKU VADÁSZING (1158. TÁRGY) Ez a terepmintás ing egy a ryukuk azon holmijai közül, melyet szigorúan csak szabadidejükben hordhatnak, szolgálatban sosem. Azokon a leigázott kontinenseken, ahol az ő törvényeik élnek, gyakoriak a lakomába fulladó egész napos hajtóvadászatok, és ilyenkor a résztvevők tiszteletsorrendjét bizony az elejtett vadak száma határozza meg - és az élen kivétel nélkül mindig efféle holmit viselő ryuku vadászok végeznek. Csak a leghatalmasabb ryuku nemesek engedhetik meg maguknak, hogy saját vadászingük legyen, hiszen az előállítás maga eléggé egyedi technikát igényel, költségei pedig igencsak borsosak. A köpenyként KFelhető tárgy maga azonban csodálatos tulajdonságokkal bír, elég csak magadra öltened ahhoz, hogy vadászat és szörnyismeret szakértelmed egyaránt megnőjön 2-vel, szerencséd pedig 6-tal. Igazi haszna persze csak akkor tapasztalható meg, ha arra használod, amire tervezték, az E (élelemszerzés) paranccsal becserkészett ennivalóból dupla annyit fogsz találni, a táborozás alatt lezajló vadászataid során pedig van némi esélyed arra, hogy kettőt is találsz a keresett állatból (ez az esély annál nagyobb, minél nagyobb az eredeti esélyed is a sikeres szörnykeresésre). A ryuku vadászing viseléséhez legalább 13. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 69 (87) | Szint: | 29 | Merészség: | 99/4 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 32 (63) | Támadás: | 43 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 30 (51) | Védekezés: | 81 (86) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 60/100 év |
Egészség: | 30 (53) | Életpont: | 1256/1256 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 47 (74) | Varázspont: | 1441/0 | Pénz: | 6209 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 49/5 | Pszi pont: | 454/171 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/18 | ökölvívás: | 7/18 | szúrófegyverek: | 13/84 |
vágófegyverek: | 23/84 | ütőfegyverek: | 47/6 (+6%) | lőfegyverek: | 26/45 |
dobófegyverek: | 36/63 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,34 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 3. hónapban. |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 61, 60, 63, 62, 58, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 662 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 2, 4, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/63 | 2. nyomkövetés: | 113/51 (+8%) | 3. mászás: | 11/42 |
4. csapdakészítés: | 29/43 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/86 (+6%) | 6. gyógyítás: | 63/56 |
7. titkosírás: | 7/39 | 8. felderítés: | 30/68 | 9. szörnyidomítás: | 16/68 |
10. teológia: | 92/13 (+42%) | 11. taumaturgia: | 76/50 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 8/49 (+1%) |
13. versengés: | 24/66 | 14. harcművészetek: | 13/40 | 15. zene: | 20/74 |
16. szörnyismeret: | 56/86 (+20%) | 17. pszi: | 65/2 (+100%) | 18. zárnyitás: | 30/74 (+2922%) |
19. vadászat: | 15/10 | 20. vitalitás: | 2/85 | 21. bányászat: | 47/81 (+25%) |
22. testépítés: | 13/27 | 23. úszás: | 15/9 | 24. főzés: | 21/85 (+9%) |
25. csapatmunka: | 1/96 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
udvarolsz a 4630. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), hattyúkirály (#776), aranyfecske (#283), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), zafír sárkány (#329), láncravert quwarg (#744), qwarg rohamosztagos (#242), lidércúr (#252), lidérckirály (#316) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 13 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | próba elemzése (#485) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | csontváz hadúr (#423) | |
villámcsapás (#50) | >> | kísértetvarázsló (#424) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
szőrös bozsó (#149) (építő: +41% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
2.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 453 (limit: 609), pontszámod: 16 370. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 5, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 1 154. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: kf 840 2 1283, t 290, kf 724 2 17, vps 180, h 697 2000, ff, m 1, v 84 283, kno 17 1, vv 11 112. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 793 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | bumeráng (#249) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | varázskő (#305) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
522 | arany (#50) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszív (#282) | 5 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 1 | kobudera csont (#705) | 4 | madártoll (#112) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 2 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) |