| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 30. 9h:15' EZ A 1161. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 1162. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| vv 296 478 485 | elmormolod a 296. varázslatot a 478. varázslatot a 485. varázslatot |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb szárnyát. (8 támadással 298 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (5 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 74 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 89, gyógyulás: 110, összesen: +21 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 177 178 | elmormolod a 364. varázslatot a 177. varázslatot a 178. varázslatot |
| * 9. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| fku | felt. kutatás |
| kf 575 1 | kézbeveszed/felveszed az 575. tárgyat a jobb kezedbe |
| kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
| kb 1266 1107 304 | kiveszel a bankból az 1266. tárgyat (1107 darabot) |
| bb 199 292 151 | beraksz a bankba a 199. tárgyat (292 darabot) |
| bb 304 696 196 | beraksz a bankba a 304. tárgyat (696 darabot) |
| bb 1712 215 1551 | beraksz a bankba az 1712. tárgyat (215 darabot) |
| tv | támadó/véd. varázslat |
| tv 31 49 35 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 49. varázslatot a 35. varázslatot |
| tv 33 60 155 | támadó/véd. varázslat a 33. varázslatot a 60. varázslatot a 155. varázslatot |
| tv 106 50 193 | támadó/véd. varázslat a 106. varázslatot az 50. varázslatot a 193. varázslatot |
| tv 162 51 42 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot az 51. varázslatot a 42. varázslatot |
| tv 467 98 38 | támadó/véd. varázslat a 467. varázslatot a 98. varázslatot a 38. varázslatot |
| kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 285 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, 12 arany, 4 gyöngymangó és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 278 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (8 támadással 347 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal felnyitod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 269 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós jobb vállát. (8 támadással 335 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 78 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. A Thargodan légiós karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1141, sebződés: 63, gyógyulás: 97, összesen: +34 ÉP}
| h 1589 101 619 | használod az 1589. tárgyat |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szürke rinocérosz megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
| hh 1266 1534 | használod az 1266. tárgyat az 1534. tárgyat |
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 25 ép-t sebez. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem tűz ellen varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske aranyszárnyát. (8 támadással 292 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 74 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 88, gyógyulás: 101, összesen: +13 ÉP}
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| m 4 | mozogsz délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvágod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
| hh 1266 1107 | használod az 1266. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 405. Kapsz 11 VP-t.]
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| v 84 776 | elmormolod a 84. varázslatot |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a hattyúkirály jobb szárnyát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a hattyúkirály bal szárnyát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). A hattyúkirály feléd csap csőrével, de sikertelenül. A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. A ryuku gárdista vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}
(Továbbmész...) [138,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 17.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra nyakát. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
957 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 10, gyógyulás: 46, összesen: +36 ÉP}
| hh 1266 563 | használod az 1266. tárgyat az 563. tárgyat |
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
| m 4 | mozogsz délre |
Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 26 ép-t sebez. A rőtmanó berzerker karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
| jlk 9296 | jelszó kimondása 9296 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 263 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza egyik karját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Az erszényes elkarog megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 2, gyógyulás: 44, összesen: +42 ÉP}
| be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
| 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
| 3 | |
|
|
|
|
| 4 | |
|
|
|
|
| 5 | |
|
|
|
|
| 6 | |
|
|
|
|
| 7 | |
|
|
|
|
| 8 | |
|
|
|
|
[137,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a bávatag golombár testét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a bávatag golombár testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 955 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 33, gyógyulás: 62, összesen: +29 ÉP}
| m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [138,24] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 26 ép-t sebez. Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [138,25] A bozótost dombság váltja fel. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet.
| v 198 98 73 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 136 | 137 | 138 | 139 | |
| 21 | |
|
|
|
| 22 | |
|
|
|
| 23 | |
|
|
|
| 24 | |
|
|
|
| 25 | |
|
|
|
| 26 | |
|
|
|
[98,73] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Délkeletre tart.
| be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
| 97 | 98 | 99 | |
| 72 | |
|
|
| 73 | |
|
|
| 74 | |
|
|
[113,88] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| hh 1660 563 | használod az 1660. tárgyat az 563. tárgyat |
A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a fagyelementál testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a fagyelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (24 ép-t sebezve). A fagyelementál csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 18, gyógyulás: 43, összesen: +25 ÉP}
| v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 112 | 113 | 114 | |
| 87 | |
|
|
| 88 | |
|
|
| 89 | |
|
|
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal oldalát. (8 támadással 295 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 11, gyógyulás: 65, összesen: +54 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (32 ép-t sebezve). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. A varkaudar bajnok feléd döf, de csak ijesztésképp. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 37, gyógyulás: 30, összesen: -7 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány jobb szárnyát. (8 támadással 283 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a zafír sárkány farkát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 31 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zafír sárkány jobb szárnyát. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 46 arany, egy ezüstshuriken, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (97,107)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (97,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (96,108)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 21 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1694, sebződés: 736, gyógyulás: 293, összesen: -443 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát jobb lábát. (8 támadással 297 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal megcsapod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megvágod a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (28 ép-t sebezve). A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| fku 120 | felt. kutatás 120 |
| m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [112,89] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Van egy ház ajtó nélkül, ablak nélkül, mégis sok száz gyerek lakik bévül.
(Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bandita fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a bandita bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A bandita feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 13 aranyat. 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 13 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
| EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY)A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
| Erő: | 77 (116) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (101) | Támadás: | 84 (88) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 58 (91) | Védekezés: | 141 (150) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 165/165 év |
| Egészség: | 63 (96) | Életpont: | 1161/1339 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 62 (96) | Varázspont: | 2659/2301 | Pénz: | 19427 arany | Kép. pont: | 16 |
| Tudatpont: | 97/85 | Pszi pont: | 716/510 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 10/5 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/78 |
| vágófegyverek: | 33/61 (+11%) | ütőfegyverek: | 37/2 (+2%) | lőfegyverek: | 39/39 (+5%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| düh vérvörös köde: 10 százalék; |
| 112,89 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 100,78 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 29/29 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 143/21 (+54%) | 3. lopás: | 6/39 (-300%) |
| 4. mászás: | 17/4 | 5. csapdakészítés: | 30/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 26/17 (-300%) |
| 7. gyógyítás: | 31/85 | 8. titkosírás: | 13/26 (+12%) | 9. felderítés: | 28/4 (-200%) |
| 10. szörnyidomítás: | 18/11 | 11. teológia: | 103/12 (+40%) | 12. taumaturgia: | 104/49 (+28%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/55 (+3%) | 14. versengés: | 26/0 | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/48 | 17. szörnyismeret: | 30/37 | 18. pszi: | 76/2 (+190%) |
| 19. zárnyitás: | 16/78 (-300%) | 20. vadászat: | 20/18 | 21. vitalitás: | 1/71 |
| 22. bányászat: | 40/7 (+6%) | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/87 |
| 25. főzés: | 19/19 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/62 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 120 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| gyógyító aura (#386, 90 VP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) |
| fegyvertánc (#391, 60 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
| próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (579,15) | áldomás (#6) (837,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
| nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
| jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | önanalízis (#296) | mentálturbó (#478) |
| próba elemzése (#485) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | túlvilág lehelete (#177) |
| tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| 2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 3 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, vv 296 478 485, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 73 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) OK |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1079 TU szükséges.) |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 3890 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9470 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1140 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 3260 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 270 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 370 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2863 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 1811 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 670 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
| 9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | 44 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
| 1 | Numerinor karkötője (#1712) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pirkit (#153) | |||
| 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rákfatty váladék (#333) | |||
| 2 | ryuku buzogány (#696) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
| 1 | spiritusz (#170) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | trófea nyaklánc (#196) | |||
| 40 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1506 | arany (#50) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fémrúd (#104) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 4 | hattyútoll (#1222) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
| 8 | kaja (#2) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 3 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | rinóbőr (#651) | 10 | rókafarok (#124) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
| 1 | stukilövedék (#414) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
| 7 | varkaudar látógömb (#1107) | |||||||
| 111 | 112 | 113 | 114 | |
| 87 | |
|
|
|
| 88 | |
|
|
|
| 89 | |
|
|
|
| 90 | |
|
|
|