412. forduló, 414. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 23. 9h:23'
EZ A 566. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD
567. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,74] koordinátán.
Swarnold Arceneger, amikor összefutottatok, adott neked 23 galachmitot és 4 kristályfolyadékot.
Arisztotelész, amikor találkoztál vele, adott neked egy szent jogart. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+236 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+125 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1043. hetének nyerőszámai: 19, 5, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kétfejű troll nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 571.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy varázsszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 556.]

ef 26 527 energia fejlesztése 26
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 374.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 364.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

p 69 27 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 349.]

v 21 15 elmormolod a 21. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 344.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 339.]

t 761 1 támadod a 761. szörnyet
FT 761 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[171,73] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [170,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 141-180.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 141-180.}

Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Tguarkhan intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 123-134.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, 3 borostyán függő és egy ezüstshuriken. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy galachmit és 2 gyöngymangó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Te 79 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 68, gyógyulás: 93, összesen: +25 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 1468 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a fekete gyöngy. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 5 bunkó, 2 fémrúd, 1 dárda, 11 kazmár gyökér, 2 csuklyavirág.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (123 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a kísértetvarázsló vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. {támadása: 73.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. A terem túlsó oldalán egy feketeköpenyes alak áll, szeme tűzvörösen izzik csuklyájának sötétjéből. Kezével akrobatikus mozdulatokat végez, közben többször rád mutat. Rádöbbensz, hogy varázsolni készül. - Ez valamilyen átokvarázslat! - döbbensz rá, de aztán eszedbe jut, hogy van áldott kő nálad, hogy megvédjen az ilyen jellegű támadásoktól. Előkeresed a tárgyat, és ellenfeled felé nyújtod. A varázslat ekkor sül el, és a kő ugyanebben a pillanatban, hangos sercegés kíséretében, homokká válik. Amikor újra ellenfeled felé pillantasz, meglepve tapasztalod, hogy már ő sincs a helyén. Úgy tűnik, kudarca láttán sietve elhagyta a termet. A terem sarkában egy szűk folyosó vezet tovább. Tisztában vagy vele, hogy ez a legideálisabb terep a gyanútlan kalandozók tőrbecsalására. Rögtön ki is szúrod a falba ágyazott csapda kilógó széleit. Lassan átléped az árnyékban megbújó kötelet, amely a szerkezet működésének beindítására szolgálna. Hopp, itt van még egy! Annyira nem hajlik a tested, hogy ezt is ki tudd kikerülni, úgyhogy felgyűrt ingujjal a szétszedésébe kezdesz. A csapda élettelen alkotóegységei engedelmeskednek szakértő kezeidnek, úgyhogy hamar túlesel a hatástalanításán. Amikor megbotlasz, váratlan dolog történik. Két méter zuhanás után érsz talajt, de mielőtt feltápászkodnál, már rá is jössz, hol vagy: egy quwarg bolyban. Millió apró szempár szegeződik rád minden irányból, innen-onnan pedig csáprágók közelednek félelmetesen gyorsan feléd. A bátrabb egyedek közül az elsők már tested porcikáit kezdik csipkedni, amikor te még mindig azon töprengsz, hogyan kerülhettél ide a szellemkastélyból. Aztán belecsimpaszkodsz az egyetlen lehetséges megoldásba, ami eszedbe jut: MINDEZ NEM IS LÉTEZIK. Az illúzió azonnal szertefoszlik, és újra a kietlen folyosón találod magad. Hirtelen fény gyullad a téged körülvevő sötétségben és egy pódium jelenik meg előtted. Az emelvényen egy ragyogó tárgy fekszik, talán a legcsodálatosabb dolog, amit életedben eddig láttál.
- Tied halandó - tölti be egy hang a termet, de forrását nem tudod megállapítani, az is lehet akár, hogy csak a fejedben szól. - Fogd a cirkuszosok ajándékát, amiért kiálltad a próbákat. - Közelebb lépsz a nyereményedhez és jobban szemügyre veszed: mihlanil medál. A színpompás ajándékkal a hónod alatt hagyod el a kastélyt, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. (ld. enc.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy csodabazárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [171,71] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Te 38 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Cápafoggal megdöföd a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 3241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 29, gyógyulás: 45, összesen: +16 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [110 pontot használtál fel, van még 229.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[171,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák bal vállát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pszi őselementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [172,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [21 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[174,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg jön feléd. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr és 5 nyílvessző. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany és 2 vasérc. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg támad rád. {támadása: 30.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 1451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 12, gyógyulás: 15, összesen: +3 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru védelmezi a vadászterületét. {támadása: 47.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru póklábát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod a taalru testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy aranygyűrű, 2 ezüst kulcs, 2 gyöngymangó, egy vasérc és egy ezüst karkötő. 5147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, egy ezüsttőr [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 3 vasérc. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [175,66] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.}

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Még semmi! Azért nem adod fel. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd. {max. életpontja: 81-90.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Te 11 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Cápafoggal felnyársalod a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+4.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy szárnyas gömböc előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 126.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható cápafogat markolod. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a cápafogat a másikra ugrasz. {HD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Marokra fogva a cápafogat a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Cápafoggal felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a cápafogat a másikra ugrasz. {GYD:} Cápafoggal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 66.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony cápafogat markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a cápafogat ellenfeledre rohansz. {HD:} Cápafoggal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a megbízható cápafogat markolod. Néhány perc múlva felmész levegőt venni, majd újból lebuksz, de semmi érdekeset sem találsz. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1321 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 24.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[176,65] Továbbra is síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (6 támadással 550 életpontot sebezve.) Te 68 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 4965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 24, gyógyulás: 73, összesen: +49 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [177,64] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy oázis van. Délre egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 396 282 163 keresed a 396. szörnyet a 282. szörnyet a 163. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+2 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat -1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 15, 11.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-2 életerő.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Izmozol kicsit a malomkővel. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +25 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 554 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY)
Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át.

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 413. fordulód.

Erő: 58 (86) Szint: 35 Merészség: 8/5 Magasság: 146 cm
IQ: 34 (43) Támadás: 81 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 37 (46) Védekezés: 82 (89) Menekülés: 42 % Életkor: 36/35 év
Egészség: 32 (42) Életpont: 668/693 Jellem: jó (777) Tul. pont: 15
Szerencse: 44 (48) Varázspont: 864/102 Pénz: 12239 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 84/58 Pszi pont: 212/107 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4364 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51 797 TP-t kaptál. Jelenleg 5 517 545 TP-d van. A következő szinthez még 482 455 TP szükséges. Trófeáid: ezerszemű bestia, kisebb quwarg isten, halálelementál. A 392. fordulódban 16230 arany került a bankszámládra. 17934 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 10 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 (+32%) ökölvívás: 37/35 (+4%) szúrófegyverek: 26/62 (+3%)
vágófegyverek: *19/101 ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 30/17 (+6%)
dobófegyverek: 24/47 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (14 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/1 2. nyomkövetés: 85/37 (+24%) 3. mászás: 16/85
4. csapdakészítés: 29/94 (+17%) 5. csapdaészlelés: 18/0 6. gyógyítás: 39/82
7. titkosírás: 8/88 8. felderítés: 21/16 (+4%) 9. szörnyidomítás: 11/43
10. teológia: 29/80 (+13%) 11. taumaturgia: 31/95 12. szerencsejáték: 5/64
13. versengés: 11/98 (+32%) 14. harcművészetek: 40/9 15. zene: 10/68
16. szörnyismeret: 49/78 (+20%) 17. pszi: *29/100 (+18%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/16 20. vitalitás: 1/96 21. bányászat: 36/30
22. úszás: 8/84 (+30%) 23. főzés: 18/61 (+10%) 24. csapatmunka: 5/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 42% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 16% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó lények (#9097), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), élőholt quwarg (#202), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
varázsszem (#184) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) kí koncentráció (#69)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) vakító fény (#43) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
vakító fény (#43) >> szutykos remák (#191) vakító fény (#43) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> kisebb quwarg isten (#213) tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)
hhaar burka (#32) >> pszi elementál (#221) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (teljesítve)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 662, pontszámod: 12617.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 234 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * cápafog (#833) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126)
Ütőfegyverek
$1 csontpálca ($329)
Lőfegyverek
$1 * hosszú íj ($111) $2 rövid íj ($107)
Lövedékek
23 bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüsttollú nyíl (#363) $2 mérg. ubuk tüske ($137)
29 * mérgezett vasnyíl (#187) 5 nyílvessző (#108) $4 sallank nyíl ($129)
33 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 1 malomkő (#1205)
$1 mérg. vas dobónyíl ($190)
Páncélok
1 * rizspapír-vért (#1366) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 * rubin koszorú (#1599)
Köpenyek
1 * kyorg köpeny (#741) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * che-vállszalag (#1114) $1 féregíz nyakpánt ($1601)
Kesztyűk
1 * Huddens kesztyűje (#649) 1 mászókarom (#78) 1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek és övcsatok
2 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675) $1 sárga erőöv ($276)
Nadrágok
1 * Emma köténye (#835)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 aranyozott klipsz (#1623) $3 borostyán függő ($162) 1 * hókereszt (#843)
$2 igazgy. fülbevaló ($197) $2 obszidián függő ($195) 2 * ryuku függő (#1322)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok
$1 ametiszt medál ($275) $1 aranylánc ($191) 1 bátorság medálja (#1653)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558) 1 korinthai talizmán (#814)
1 mihlanil medál (#823) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * napmedál (#1567)
4 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
$1 Eldaran karkötője ($373) $4 ezüst karkötő ($158) 1 * Luthius karkötője (#527)
3 obszidián karkötő (#229) 4 ónix masszavadító (#438) $1 réz papi karkötő ($307)
1 * teriadan karkötő (#844) $1 umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk
20 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 balkezes gyűrű (#1549)
2 * bo'adhun gyűrű (#743) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * beholderfej medál (#1209) 1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * örök. csillagköve (#2109) 1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * q. pusztító érem (#2086)
Nyergek
1 díszes nyereg (#1645)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
19 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 95]
2 + mágusszelence (#1076) [bennük 1 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 19]
1 sullár hólyag (#168) [benne 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 18]
7 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 70]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
4 vizestömlő (#3) [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 2]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
50 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819) 11 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 1 bronzkulcs (#76)
2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 destabilizátor (#1275) 13 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 6 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 2 fejlődéskő (#1640) 1 fülemüle síp (#1576)
2 gyógykenőcs (#313) 1 Holtak Akarata (#1604) 1 hűségérme (#1141)
16 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 Kragoru iszákja (#2058) 13 kristályfolyadék (#449) 9 kristálygömb (#265)
25 krónika (#1725) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 mágusok itala (#1610)
7 + manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 nagy aranykulcs (#246)
8 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 óelf varázskő (#2002) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 1 pszi kő (#248)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rahn ékkő (#701)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 reflexélesítő (#1407) 2 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 sáfránykő (#979) 1 + Sheran cserepe (#1271)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 174 szent jogar (#150)
1 szerencsekocka (#1693) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
15 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700) 1 varázskorsó (#1546)
1 vaskulcs (#183) 1 viharmadár totem (#1260)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
144 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar bőr (#733) 4 csigakagyló (#1131) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 dorony tüdő (#212) 1 etra hályog (#712) 2 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 33 galachmit (#310) 41 gyöngymangó (#135)
9 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 6 kék orchidea (#68)
4 kreiton esszencia (#892) 16 kvazár (#244) 3 lélekesszencia (#619)
5 lidércesszencia (#1074) 1 lótuszvirág (#447) 83 madártoll (#112)
18 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyöngy (#378) 3 pirkit (#153)
29 polip szívóka (#391) 1 próbakő (#1664) 10 pular kristály (#239)
11 rakolits por (#669) 14 ramit kő (#226) 4 sallank karom (#128)
2 smaragdkő (#678) 1 szulfagor agyar (#677) 15 Thargodan esszencia (#328)
1 trikornis szarv (#198) 25 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (1745) - a befoglaló tárgy: rizspapír-vért (1366)

Összsúly: 155.88 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (40 db, BANKSZÉF MÉRETE: 50)
1 alligátorbőr cipő (#662) 3 bronzpáncél (#90) $1 bronzpenge ($126)
$6 bronzsisak ($88) 7 bunthar bőr (#733) 8 csillezsályalevél (#1253)
$24 dobóháló ($221) 2 gromak páncél (#270) 53 gyöngymangó (#135)
2 ketrec (#216) 3 kis bőrpajzs (#45) 2 kis ónixkulcs (#1110)
2 liumbe bimbó (#656) 8 mandibulakasza (#127) 1 muzsikus füles (#1657)
59 nyílvessző (#108) $73 óndarab ($85) 141 rézdarab (#70)
1 rézpáncél (#71) 1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku nadrág (#691) 7 sáfránypor (#211)
144 spiritusz (#170) $12 szöges páncél ($65) 1 teknősesszencia (#702)
7 Thargodan esszencia (#328) 1 tükörpáncél (#519) 834 ugh méreg (#166)
69 uzbány csőr (#169) 5 vadászkés (#1264) 41 varkaudar pálinka (#1137)
$13 vasalt bunkó ($181) 39 vasérc (#152) $6 vashegyű lándzsa ($182)
97 vashegyű nyíl (#176) $16 vassisak ($160) 10 vasvért (#164)
4 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 fekete gyöngy (#99)
3 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 3 borostyán függő (#162) 2 ezüst karkötő (#158)
2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210)
1 galachmit (#310) 7 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
14 kaja (#2) 1 mihlanil medál (#823) 5 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 polip szívóka (#391) 1 réz papi karkötő (#307)
1 szent jogar (#150) 2 Thargodan esszencia (#328) 6 vasérc (#152)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(170,72) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, korinthai amőba (#420), kísértetvarázsló (#424)
(171,70) áeratikus hasnyákok (#243), 28. jellempróba, oltár, pszi őselementál (#258)
(171,71) csodabazár (#1404), kultúrmasztodon (#227)
(171,73) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 41. jellempróba
(172,69) 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(174,67) Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), oltár
(175,66) tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), tavacska, oltár, művészi porolit (#720), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(176,65) patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ősdentor (#282)
(177,64) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek