Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 22. 9h:10' EZ A 586. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 587. játékheted kezdete: okt. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat az 1676. tárggyal az 1368. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat az 511. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat a 722. tárggyal az 560. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
hu 268 85 | hulladék: 268 85 |
im 38 | imádkozol |
tv 38 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot |
vv 209 | elmormolod a 209. varázslatot |
bb 739 1 | beraksz a bankba a 739. tárgyat (1 darabot) |
v 181 184 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,31] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2250 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {FM:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {HD:} Nitmák pengével alaposan megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
hh 1546 473 473 | használod az 1546. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 112 71 72 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
ve 168 4 | megveszed a 168. tárgyat 4 |
ve 170 80 | megveszed a 170. tárgyat 80 |
ve 85 5 | megveszed a 85. tárgyat 5 |
ve 153 20 | megveszed a 153. tárgyat 20 |
ve 268 1 | megveszed a 268. tárgyat 1 |
m 6 6 2 | mozogsz nyugatra, nyugatra, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Barnega horpadt páncélját. (3 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével megcsapod a Barnega bal lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője [Huddens alkarvédője ládikóba-> (184,32)-> 170 arany, -2 ÉP]. 1782 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 21, gyógyulás: 74, összesen: +53 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével megvagdalod a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {HD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 206, gyógyulás: 81, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[292,9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy káoszdémon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a káoszdémon testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (234 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: uzbány csőr, 8 nyílvessző, 2 gyöngymangó. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszdémon testét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a káoszdémon testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 59 életpontot sebeztél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 154 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 165 életpontot vesztettél. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a káoszdémon testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a káoszdémon testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 153 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 161 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17922 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2571, sebződés: 867, gyógyulás: 334, összesen: -533 ÉP}
(Továbbmész...) [293,9] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Csak egy tengeri parduan. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan farkát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tengeri parduan bal oldalát. (8 támadással 785 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) {FM:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tengeri parduan testét. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan világoszöld farkát. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Transzformálsz! (+78 varázspont.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tengeri parduan világoszöld farkát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. A tengeri parduan harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tengeri parduan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 drakolder póráz (ld. enc.) és 1 parduanhályog. 13414 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2577, sebződés: 603, gyógyulás: 389, összesen: -214 ÉP}
v 198 295 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[295,31] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tengeri parduan. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tengeri parduan testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a tengeri parduan testét. (6 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tengeri parduan testét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A tengeri parduan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a tengeri parduan fejét. (6 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {HD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tengeri parduan farkát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2361, sebződés: 601, gyógyulás: 358, összesen: -243 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a kísértetvándor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (8 támadással 768 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). {FM:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kísértetvándor kopott ruháját. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a kísértetvándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 36 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor ködös testét. (8 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {HD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a kísértetvándor ködös testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 30 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14248 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1953, sebződés: 569, gyógyulás: 398, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [293,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy kyorg őrgólem volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kt 968 1 | elkészíted a 968. tárgyat (1 darabot) |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg bamba pofáját. (5 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 áldott kő. 5329 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 83, gyógyulás: 117, összesen: +34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök jobb vállát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-473 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 473, gyógyulás: 4, összesen: -469 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az eszement trappoló bordás testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az eszement trappoló jobb oldalát. (8 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 95 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod az eszement trappoló fejét. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 333 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 110 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2033, sebződés: 824, gyógyulás: 244, összesen: -580 ÉP}
(Továbbmész...) [294,27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy pszionikus entitás. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 1622 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 61 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A pszionikus entitás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
9840 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 61, gyógyulás: 2, összesen: -59 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló fejét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bosszúálló testét. (8 támadással 784 életpontot sebezve.) {HD:} Nitmák pengével végigvagdosod a bosszúálló szellemtestét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a bosszúálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 127, gyógyulás: 6, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [293,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy ősi rúnatornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy szellemdarázs!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs fejét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (8 támadással 795 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {FM:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a szellemdarázs testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7071 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 343, gyógyulás: 191, összesen: -152 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 80 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét ülnök testét. (8 támadással 776 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével végigvagdosod a sötét ülnök jobb karját. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a sötét ülnök bal lábát. (3 támadással 300 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével megkarcolod a sötét ülnök fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 38 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 10104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 606, gyógyulás: 4, összesen: -602 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót termetes combját. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Te 58 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+94 életerő). {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan behemót jókora fejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Te 58 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tleikan behemót egyik csápját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 299 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1574, sebződés: 955, gyógyulás: 370, összesen: -585 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bosszúálló testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bosszúálló szellemtestét. (8 támadással 749 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a bosszúálló nyakát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod a bosszúálló testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) {FM:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a bosszúálló testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15301 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1950, sebződés: 168, gyógyulás: 6, összesen: -162 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Beletörődéssel fogadod a halált. A mérhetetlen élni akarás segít csak: mielőtt ellenfeled kitépné a szívedet, magadhoz térsz, és a fájdalom segít lerázni az illúzió okozta kábultságot. [4 életpontod maradt.] Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [291,26] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült kyorg szolgasárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a kyorg szolgasárkány nyakát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Nincs időd félrehajolni. (85 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 tinta, 2 lótuszvirág, kaja. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kyorg szolgasárkány bal lábát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a kyorg szolgasárkány bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kyorg szolgasárkány megcsapja a fejedet. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A kyorg szolgasárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7414 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 356, gyógyulás: 6, összesen: -350 ÉP}
v 84 156 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 156 200 | idomítod a 156. szörnyet 200 pontért |
szk 286 | keresed a 286. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | leveszed/lerakod az 1297. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 6. BP: | leveszed/lerakod az 1322. tárgyat a 722. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat az 511. tárggyal az 533. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 882. tárgyat az 1158. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 600 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kóbor mortag testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag jobb oldalát. (8 támadással 729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). {HD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a kóbor mortag jobb karját. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a kóbor mortag fegyverével. (3 támadástól 395 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {FM:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a kóbor mortag jobb karját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a kóbor mortag. (3 támadástól 443 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2269, sebződés: 838, gyógyulás: 264, összesen: -574 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
DRAKOLDER PÓRÁZ (773. TÁRGY) Soha Ghalla történetében nem volt faj a kyorgokon kívül, amely akár csak megpróbálta volna a triklem drakoldereket engedelmességre kényszeríteni. A kyorgok azonban nemcsak megpróbálták, de sikerrel is jártak. Óriási fókuszgömbjeik segítségével közvetlenül a Mágia létsíkjáról nyerték az energiát a varázslathoz, amelyet egyszerre százötvenegy mágus mormolt el. A drakolderek közel kétszáz éven át szolgálták a kyorgokat - ez a mágikus póráz volt egy-egy ilyen lény engedelmességének záloga - azonban amikor a fogva tartó varázslat meggyengült, és a drakolderek elszabadultak, az egyben a kyorg birodalom végét is jelentette. A drakolder póráz nem átadható. |
Erő: | 57 (74) | Szint: | 45 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 58 (63) | Támadás: | 94 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 58 (65) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 36/45 év |
Egészség: | 56 (67) | Életpont: | 1451/1269 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 57 (74) | Varázspont: | 2280/403 | Pénz: | 1594 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 34/24 | Pszi pont: | 194/78 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 36/38 (+8%) | szúrófegyverek: | 32/39 |
vágófegyverek: | 29/42 (+7%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 37/42 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); vas dobónyíl (#189) (41 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/10 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 97/89 (+47%) | 3. mászás: | 33/92 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 36/76 (+35%) | 5. csapdaészlelés: | 30/36 | 6. gyógyítás: | 38/99 (+3%) |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 26/60 | 9. szörnyidomítás: | 21/61 (+29%) |
10. teológia: | 127/4 (+110%) | 11. taumaturgia: | 113/77 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 16/69 (+8%) | 14. harcművészetek: | 36/28 | 15. zene: | 7/12 |
16. szörnyismeret: | 50/28 (+18%) | 17. pszi: | 22/7 (+94%) | 18. zárnyitás: | 7/33 |
19. vadászat: | 10/49 | 20. vitalitás: | 4/30 | 21. bányászat: | 38/17 |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 9/16 | 24. csapatmunka: | 1/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 112 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), zombi mágus (#389), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), Zinthurg (#180), Strissha (#528), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 39. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 1 | Batharak vértje (#739) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 5 | drótszőr (#37) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 54 | kaja (#2) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | 9 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | rézdarab (#70) | 2 | tinta (#101) | |||
12 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 13 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
176 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
1 | drakolder póráz (#773) | 1 | dramoan talizmán (#968) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 2 | óndarab (#85) | 1 | parduanhályog (#909) | |||
14 | pirkit (#153) | 169 | víz (#27) |