Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 29. 15h:01' EZ A 703. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD 704. játékheted kezdete: júl. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: le 711 253 254 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 254. tárgyat |
* 4. KP: kf 560 811 1558 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 811. tárggyal az 1558. tárgyat |
* 5. KP: kf 518 397 0 | kézbeveszed/felveszed az 518. tárgyat a 397. tárggyal |
* 6. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 7. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: vv 188 76 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 76. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
kb 2 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (518 darabot) |
bb 2 590 518 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (590 darabot) |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 3 | növeled a 3. tulajdonságodat |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
h 1894 19 | használod az 1894. tárgyat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
hu 570 | hulladék: 570 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
152 | 153 | 154 | |
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 710 165 26 | bemész a 710. épületbe |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a lidércúr testét. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a lidércúr jobb karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 8 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 12, gyógyulás: 21, összesen: +9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy speciális védelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 478 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Varkaudar che-karddal végigvagdosod a mammut zombi testét. (8 támadással 694 életpontot sebezve.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megcsapod a mammut zombi fejét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-20 védettség). Patájával a mammut zombi többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny megtipor. 195 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal néhányszor megcsapod a mammut zombi testét. (8 támadással 680 életpontot sebezve.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a mammut zombi testét. (8 támadással 351 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-20 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Összetipor lábával. 200 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2553, sebződés: 821, gyógyulás: 121, összesen: -700 ÉP}
(Továbbmész...) [153,94] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Csak egy lidércúr. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 44.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy speciális védelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidércúr bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidércúr köpenyét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 994 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya jobb oldalát. (7 támadással 257 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel meghorzsolod az animált hókutya bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az animált hókutya fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-17 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-17 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az animált hókutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 hókutya nyakörv [hókutya nyakörv ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 10 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1360, sebződés: 205, gyógyulás: 62, összesen: -143 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 470 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi testét. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi testét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a mammut zombi fagyott bőrét. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-20 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny megtipor. 204 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod a mammut zombi testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a mammut zombi jobb első lábát. (8 támadással 341 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-20 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény összetapos! 186 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ).
{Csatastatisztika; sebzés: 2626, sebződés: 920, gyógyulás: 144, összesen: -776 ÉP}
152 | 153 | 154 | |
93 | |
|
|
94 | |
|
|
95 | |
|
|
96 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[152,93] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+11.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rohansz. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (8 támadással 554 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy speciális védelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidércúr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércúr testét. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr jobb karját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 37, gyógyulás: 26, összesen: -11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 474 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt hadúr testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy megvágod az élőholt hadúr bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. Semmi eredménye! Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 59 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 158, gyógyulás: 41, összesen: -117 ÉP}
bb 2369 14 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (14 darabot) |
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 476 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidércóriás bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a Raia pallosát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Raia pallosával megvagdalod a lidércóriás jobb oldalát. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércóriás testét. (7 támadással 253 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Raia pallosával megvagdalod a lidércóriás testét. (8 támadással 496 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércóriás testét. (8 támadással 254 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-8 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 356, gyógyulás: 108, összesen: -248 ÉP}
kb 2369 14 | kiveszel a bankból a 2369. tárgyat (14 darabot) |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 2 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 70, gyógyulás: 30, összesen: -40 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 175 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem kísértetauráját. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvagdalod a quwarg szellem bal karját. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 8 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1290, sebződés: 286, gyógyulás: 73, összesen: -213 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 160 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Otagi csáppal végigvagdosod a quwarg szellem testét. (8 támadással 342 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a quwarg szellem testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 32 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 8 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1300, sebződés: 283, gyógyulás: 72, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [150,91] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy manóodút. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 83.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (8 támadással 422 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 13 kaját. 3 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 115, gyógyulás: 44, összesen: -71 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már speciális védelem vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 483 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal épp hogy eltalálod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 63 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 7 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 172, gyógyulás: 43, összesen: -129 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy speciális védelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolgatod a csontgólem vaskos lábát. (7 támadással 105 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel néhányszor megcsapod a csontgólem bal lábát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal néhányszor megkarcolod a csontgólem fejét. (7 támadással 89 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 288, gyógyulás: 92, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [150,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy manóodú van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 95, gyógyulás: 32, összesen: -63 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 467 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (8 támadással 544 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 186 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel végigvagdosod az élőholt ősmágus törékeny testét. (8 támadással 527 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvagdalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 24 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2053, sebződés: 623, gyógyulás: 106, összesen: -517 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a quwarg szellem testét. (8 támadással 350 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kissé megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 8 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 263, gyógyulás: 69, összesen: -194 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bolyongó lidérc bal vállát. (8 támadással 580 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc testét. (8 támadással 330 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel épp hogy megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal súrolod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 9 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1018, sebződés: 164, gyógyulás: 69, összesen: -95 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 151 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem kísértetauráját. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvagdosod a quwarg szellem ködlő potrohát. (8 támadással 349 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). {GYD:} Óriásölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg szellem testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal kicsit megvágod a quwarg szellem bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+16 életerő ). A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +81 életerőt. 8 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 272, gyógyulás: 70, összesen: -202 ÉP}
be 85 | bemész a 85. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
vv 205 364 161 | elmormolod a 205. varázslatot a 364. varázslatot a 161. varázslatot |
lm 3 17 18 | mozogsz 3 17 18 |
lm 22 205 5 | mozogsz 22 205 5 |
lm 37 3 17 | mozogsz 37 3 17 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: speciális védelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megcsapod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 19 27 30 | mozogsz 19 27 30 |
lm 31 34 42 | mozogsz 31 34 42 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy speciális védelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán csontos karját. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal végigvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy speciális védelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megvágod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 56 arany, -2 ÉP] 2 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy speciális védelem varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo törzsfő jobb lábát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról halálvarázslat varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (143,61)-> 56 arany, -2 ÉP] 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy speciális védelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal felnyitod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy speciális védelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) {GYD:} Otagi csáppal megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 4 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 43 1 | mozogsz 43 1 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 186 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
149 | 150 | 151 | 152 | 153 | |
88 | |
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
92 | |
|
|
|
|
93 | |
|
|
|
|
94 | |
|
|
|
|
[186,107] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.
ef 30 534 | energia fejlesztése 30 |
be 623 30 | bemész a 623. épületbe |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 12 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 6. BP: le 811 1558 518 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1558. tárgyat az 518. tárgyat |
* 7. BP: kf 453 709 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal |
* 8. BP: kf 711 253 254 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 253. tárggyal a 254. tárgyat |
* 9. BP: v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
* 10. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
Erő: | 70 (82) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 63 (66) | Támadás: | 56 (60) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 63 (68) | Védekezés: | 101 (110) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 51 (55) | Életpont: | 866/815 | Jellem: | jó (394) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 63 (76) | Varázspont: | 2362/124 | Pénz: | 22722 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 90/20 | Pszi pont: | 440/265 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/23 | ökölvívás: | 33/7 (+7%) | vágófegyverek: | 49/12 (+12%) |
dobófegyverek: | 40/65 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) << óriásölő (#528) (130%) << varkaudar che-kard (#1112) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
186,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 150,89 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 245 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 239 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/61 | 2. nyomkövetés: | 59/65 | 3. mászás: | 16/79 |
4. csapdakészítés: | 40/10 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 47/86 (+30%) | 6. gyógyítás: | 66/20 (+19%) |
7. titkosírás: | 22/98 | 8. felderítés: | 34/57 | 9. szörnyidomítás: | 14/38 |
10. taumaturgia: | 212/19 (+65%) | 11. szerencsejáték: | 3/4 | 12. versengés: | 18/41 |
13. harcművészetek: | 26/44 | 14. zene: | 39/14 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 30/19 |
16. pszi: | 74/2 (+186%) | 17. zárnyitás: | 43/59 (+12%) | 18. vadászat: | 4/67 |
19. vitalitás: | 1/9 (+2%) | 20. bányászat: | 37/74 (+7%) | 21. testépítés: | 22/49 (+19%) |
22. úszás: | 12/5 | 23. főzés: | 16/50 | 24. csapatmunka: | 11/50 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
elfogod gothag döglidércet (#429) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), krathan csontváz (#432), vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761), bámulatos zombi (#896), kóbor mortag (#558) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 33 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
nagyobb agypajzs (#120) | az elme hatalma (#123) | kí koncentráció (#69) | villámmágia (#227) |
tűzmágia (#157) | pszi-ernyő (#64) | esszenciavédelem 2 (#188) | láthatatlanság (#76) |
varázsszem (#184) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | Pörhemór köre (#205) (85,2,1) |
tolvajvér (#364) | varázsenergia (#161) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
speciális védelem (#292) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 85, 86, 88, 89, 90, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 167, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 12, 16, 17, 18, 19, 30, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 770 (limit: 820), a megölt főholtak száma: 4, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 113103. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 119 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1440 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 145 | varányszem (#30) | 1 | csatabárd (#555) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 1 | fokhagyma (#403) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 139 | kábító nyilacska (#1590) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 5 | moa harci nadrág (#1862) | 1580 | vasérc (#152) | 9859 | quwarg tojás (#360) | 3044 | madártoll (#112) | 531 | drótszőr (#37) | 1195 | pirkit (#153) | 2855 | kaja (#2) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | $336 | sallank karom ($128) | 714 | csuklyavirág (#133) | 121 | bogyógránát (#430) | 21 | szuperkötél (#209) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 23 | bunthar bőr (#733) | 4 | olló (#335) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 8 | káoszkulcs (#884) | $1202 | nyílvessző ($108) | 32 | jégszilánk (#1128) | 2 | tarantulakarom (#887) | 544 | isteni könnycsepp (#260) | 91 | megsemmisítő (#1540) | 630 | ezüstdarab (#326) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | 39 | sötét ital (#284) | 461 | rókafarok (#124) | 907 | gyöngymangó (#135) | 994 | csontkulcs (#74) | 5 | fejsze (#1240) | 93 | Huddens elixírje (#830) | 253 | szent jogar (#150) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1494 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
19 | gernim balzsam (#1894) | 1 | halálkristály (#2372) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
55 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | pirkit (#153) | 2 | pondróvér (#1232) | |||
9 | ragasztó (#83) | 4 | tinta (#101) | 2 | varányszem (#30) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | 1 | védőkristály (#2240) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
911 | arany (#50) | 11 | bomló esszencia (#2367) | 2 | Eldereth szilánk (#512) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gromak páncél (#270) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 17 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 4 | ilkin érc (#232) | 4 | kőszem (#304) | |||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | pszi kristály (#618) | 1 | remák szív (#264) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | varázskő (#305) | 3 | vasérc (#152) | 16 | víz (#27) |
185 | 186 | 187 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|