Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 23. 12h:16' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3863 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
* 1. KP: hh 1133 1253 1269 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 2. KP: vi 8 5 30 | viselkedésed: 8 5 30 |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: bb 2 1113 331 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1113 darabot) |
* 5. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
* 6. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 7. KP: kf 1558 820 0 | kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat a 820. tárggyal |
* 8. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: vv 364 165 59 | elmormolod a 364. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
ftv 122 162 | felt. tám/véd. varázslat a 122. varázslatot a 162. szörnyet |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 26 123 71 | elmormolod a 26. varázslatot a 123. varázslatot a 71. varázslatot |
fok 1745 1826 | összerendeled az 1745. tárgyat az 1826. tárggyal |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
kf 1826 | kézbeveszed/felveszed az 1826. tárgyat |
kb 124 1 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Pikoló testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel végigvágod a Pikoló borzalmas agyarát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a Pikoló nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mellkasodba bök a Pikoló néhányszor agyarával! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fülemüle síp. 1 263 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
v 181 139 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
93 | 94 | 95 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|
[139,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Utad során felfedezel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.)
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns bal lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns jobb karját. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns testét. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Biami kvazárlándzsával a mutáns több döféssel felnyársalja a testedet. (5 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ellenfeled meginog, majd zsákként dől el. Halott! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 20 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 197, gyógyulás: 195, összesen: -2 ÉP}
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lajhárlord fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a lajhárlord fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 32, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [93,68] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [92,67] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az óriáspók bal oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel végigmetszed a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. [sallank karom ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 9, gyógyulás: 5, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [90,67] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
kb 2 6 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot) |
v 84 162 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontakt. II pszi támadással. Elszívod ellenfeled mágikus energiáit! (+120 varázspont.) Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hadroszaurusz jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz fejét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A hadroszaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
bb 2 100 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (100 darabot) |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 115 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
[115,72] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Látsz egy quwarg bolyt. Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (7 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 51, gyógyulás: 22, összesen: -29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel megvagdalod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 58, gyógyulás: 32, összesen: -26 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 7 spiritusz. 3 732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 111, gyógyulás: 46, összesen: -65 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [114,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [113,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy márványtornyot. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a kőkorszaki szaki testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 34, összesen: +29 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm jobb vállát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 24, gyógyulás: 31, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét főgnóm fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 25, gyógyulás: 35, összesen: +10 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az uzbány testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [111,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy nekrofunt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Dornodon templom van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy halálvarázslat varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (7 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1237, sebződés: 12, gyógyulás: 63, összesen: +51 ÉP}
be 190 | bemész a 190. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ek 7 6 22 | t. energia kisütése: 7 6 22 |
lm 4 5 17 | mozogsz 4 5 17 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 8, gyógyulás: 6, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 29, gyógyulás: 9, összesen: -20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok jobb lábát. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 36, gyógyulás: 48, összesen: +12 ÉP}
lm 6 7 16 | mozogsz 6 7 16 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 313 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 50, gyógyulás: 38, összesen: -12 ÉP}
lm 13 16 11 | mozogsz 13 16 11 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 55, gyógyulás: 44, összesen: -11 ÉP}
lm 15 15 14 | mozogsz 15 15 14 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 815 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 12, gyógyulás: 43, összesen: +31 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 13, gyógyulás: 36, összesen: +23 ÉP}
lm 11 905 13 | mozogsz 11 905 13 |
vv 109 126 | elmormolod a 109. varázslatot a 126. varázslatot |
lm 12 905 1 | mozogsz 12 905 1 |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
ek 503 116 82 | t. energia kisütése: 503 116 82 |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | |
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
[116,82] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre halálvarázslat varázslatot lősz. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (7 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Kétfejű csatabárddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 124 2 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (2 darabot) |
* 1. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 238 20 0 | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 12 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért |
AGYBÉNÍTÁS II. (246. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás továbbfejlesztett változata gyakorlatilag mindenben megegyezik az eredeti képességgel, azonban sokkal hatékonyabb. Annak az esélye, hogy az ellenfél a támadást elkerüli, jóval csekélyebb, és még kevesebb pszi pontba is kerül, mindössze 15-be. További információkért lásd az Agybénítás (114. pszi támadó képesség) enciklopédiáját. |
KHÓR KESZTYŰJE (1746. TÁRGY) A legendás varkaudar hős, Khór viselte ezt az adamantitból készült, mágikus kesztyűt. Amikor kezedre húzod, a fém úgy viselkedik, mint egy kitinpáncélos rovar, az illesztések elcsúsznak, a fémpikkelyek megmozdulnak és az egész kesztyű átrendeződik, mégpedig úgy, hogy a legjobban illeszkedjen a kezedre. Ha Khór kesztyűjét hordod, védettséged 8-cal, erőd pedig 5-tel nő meg. Egy ilyen relikviát biztosan soha nem adsz át másnak. |
Erő: | 30 (43) | Szint: | 38 | Merészség: | 8/10 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 39 (56) | Támadás: | 46 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 491 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 50 (57) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/30 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 569/850 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 1097/295 | Pénz: | 6312 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 75/2 | Pszi pont: | 341/1 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/73 | ökölvívás: | 7/45 | szúrófegyverek: | 17/12 |
vágófegyverek: | 35/29 (+9%) | ütőfegyverek: | 40/34 (+1%) | lőfegyverek: | 19/96 (+3%) |
dobófegyverek: | 36/42 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << raptor szablya (#482) (200%) << méregfog (#1553) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -17.); kerek kő (#19) (18 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -30.); tolmokov-koktél (#351) max. 9 db (31 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
116,82 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 111,75 |
Kedvenc táborhely: 116,82 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 58, 61, 62, 60, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 64 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 020 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/16 | 2. nyomkövetés: | 111/2 (+47%) | 3. lopás: | 4/17 |
4. mászás: | 22/46 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 35/98 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 37/0 (+2260%) |
7. gyógyítás: | 36/70 | 8. titkosírás: | 27/26 | 9. felderítés: | 36/67 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 31/67 | 11. teológia: | 37/72 (+55%) | 12. taumaturgia: | 54/4 (+53%) |
13. szerencsejáték: | 3/80 | 14. versengés: | 10/94 | 15. harcművészetek: | 4/32 |
16. zene: | 29/38 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 64/60 (+37%) | 18. pszi: | 50/8 (+97%) |
19. zárnyitás: | 19/26 | 20. vadászat: | 39/66 (+25%) | 21. bányászat: | 52/52 (+12%) |
22. úszás: | 7/70 | 23. főzés: | 11/31 | 24. csapatmunka: | 1/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 17 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 200 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot ), hebrencs csapdát (#147) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), parittyát (#18) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 2 darabot ), smaragd karkötőt (#707) (max. 1 darabot ), harci kalapácsot (#174) (max. 2 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), szerencsekockát (#1693) (max. 1 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
sünmedve (#33), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), khór darázs (#348), bíbor szulfagor (#358), hadroszaurusz (#162), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), láplidérc (#352), liumbe (#349), jók (#990), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
északi tűzsárkány (#219), zafír sárkány (#329), bumshir óriásmacska (#492), aranyfecske (#283), semlegesek (#989), gonoszok (#988), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 11 vp; taumaturgia: 11 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (9173) | méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) |
az elme hatalma (#123) | vámpirizáció (#1) (9972,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vérbeli borzongás (#46) | >> | velociraptor (#161) | agybénítás (#114) | >> | ongóliant (#159) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | nők (#999) | agybénítás (#114) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
villámcsapás (#50) | >> | acélkolosszus (#35) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
agybénítás (#114) | >> | Orkhan Thai (#238) | agybénítás (#114) | >> | káoszteknőc (#235) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
halálvarázslat (#124) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | halálvarázslat (#124) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
villámcsapás (#50) | >> | massza (#217) | halálvarázslat (#124) | >> | szőrös azuka (#903) | |
halálvarázslat (#124) | >> | manaelementál (#290) | direkt kontakt. II (#122) | >> | hadroszaurusz (#162) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | nők (#999) | pszi-acéltorony (#98) | >> | férfiak (#998) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | tükörpajzs (#101) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
tompítás (#40) | >> | troll bányász (#679) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0) |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
102 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | Khór kesztyűje (#1746) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | pular kristály (#239) | 5 | rézdarab (#70) | |||
3 | rókafarok (#124) | 13 | spiritusz (#170) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
2 | uzbány csőr (#169) |