Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 4. 12h:15' EZ A 1184. JÁTÉKHETED, 412. FORDULÓD 1185. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas jobb lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vezérfarkas nyakát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vezérfarkas fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a vezérfarkas támadó fejét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a vezérfarkas testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 504 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 169 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A támadás sajnos hatástalan volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb karját. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ősdentor testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 34 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 748 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 224, gyógyulás: 0, összesen: -224 ÉP}
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
h 341 389 2 | használod a 341. tárgyat |
flh 26 554 | felt. lőfegyver haszn. 26 az 554. tárggyal |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 38 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ekharion dárda. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 14 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 2 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a magger testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [188,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat q. rohamosztagos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A 3 q. rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a mélység fattya alaktalan testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a mélység fattya jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal végigvagdosod a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszúrod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [186,68] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [185,67] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 115 pontot kell rákölteni.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Maitreya Mahagatta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 11 kaját. 2 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [183,64] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt ellenfeledre ugrasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 322 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a hordóagyú mameluk bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 30 aranyat. 2 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [182,63] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kor Adalmord vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 748 | keresed a 748. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 30 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
Erő: | 43 (58) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 48 (68) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/171 év |
Egészség: | 42 (62) | Életpont: | 686/684 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (63) | Varázspont: | 1260/449 | Pénz: | 6397 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/249 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/43 (+16%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 34/33 (+15%) |
vágófegyverek: | 23/44 (+7%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 29/25 (+1%) |
dobófegyverek: | 26/48 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -25.); tünde nyíl (#554) (26 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/19 | 2. nyomkövetés: | 116/19 (+64%) | 3. mászás: | 17/6 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 30/2 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 10/19 | 6. gyógyítás: | 56/76 |
7. titkosírás: | 19/54 | 8. felderítés: | 31/15 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 56/85 (+5%) | 11. taumaturgia: | 60/69 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/19 |
13. versengés: | 18/73 | 14. zene: | 168/5 (+74%) | 15. szörnyismeret: | 38/7 (+37%) |
16. pszi: | 21/32 (+3%) | 17. zárnyitás: | 7/13 | 18. vadászat: | 53/99 (+32%) |
19. bányászat: | 34/30 (+5%) | 20. úszás: | 17/40 (+36%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 181.40 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szigony (#389) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
192 | arany (#50) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 31 | kaja (#2) | |||
6 | ragasztó (#83) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|