| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2017. jan. 24. 13h:23' EZ A 1160. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 1161. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4255 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
| * 2. KP: kf 853 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
| * 3. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
| vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
| vv 224 227 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
| vv 78 27 23 | elmormolod a 78. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
| vv 8 70 184 | elmormolod a 8. varázslatot a 70. varázslatot a 184. varázslatot |
| vv 296 478 485 | elmormolod a 296. varázslatot a 478. varázslatot a 485. varázslatot |
| hh 1100 1228 1618 | használod az 1100. tárgyat az 1228. tárgyat az 1618. tárgyat |
| hh 1253 1269 1133 | használod az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat az 1133. tárgyat |
| h 1602 27 30 | használod az 1602. tárgyat |
| ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
| h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
| * 4. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
| * 5. KP: v 84 283 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb vállát. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske jobb oldalát. (4 támadással 362 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 86, gyógyulás: 3, összesen: -83 ÉP}
| * 6. KP: h 697 600 0 | használod a 697. tárgyat |
| * 7. KP: ek 215 13 0 | t. energia kisütése: 215 13 |
| * 8. KP: vv 364 177 178 | elmormolod a 364. varázslatot a 177. varázslatot a 178. varázslatot |
| * 9. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
| bb 151 124 304 | beraksz a bankba a 151. tárgyat (124 darabot) |
| hu 243 104 | hulladék: 243 104 |
| pki 15000 | kiveszel a bankból 15000 aranyat |
| vtn 386 | varázslat tanulás: a 386. varázslatot |
| vtn 388 | varázslat tanulás: a 388. varázslatot |
| vtn 389 | varázslat tanulás: a 389. varázslatot |
| vtn 391 | varázslat tanulás: a 391. varázslatot |
| m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvágod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [129,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) [128,4] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű jön feléd. {max. életpontja: 91-110.}
Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Csőrével a dögkeselyű nem tudott megsebezni. A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Megmarkolva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kilukasztod a tetemember nyakát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
472 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus testét. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 13, gyógyulás: 45, összesen: +32 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (47 ép-t sebezve). Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske fejét. (8 támadással 296 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 4, gyógyulás: 97, összesen: +93 ÉP}
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [130,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 25.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a ryuku légiós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
| h 563 | használod az 563. tárgyat |
| m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal egy hatalmas csapással felmetszed az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 30 ép-t sebez. Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [130,8] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. {támadása: 21.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az arató csattanat testét. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 52 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [131,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.
| v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 288 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal súrolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled 32 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 73 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 86, gyógyulás: 4, összesen: -82 ÉP}
| kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
| m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [132,11] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 25.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Pengepajzzsal megvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 52 ép-t sebez. Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal alaposan megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A mentális roncsolás 30 ép-t sebez. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 1 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 273 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 270 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. (8 támadással 302 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a vortexmágus testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vortexmágus testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled 59 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 12 600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1365, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,12] A síkságot ritka erdő váltja fel.
| ek 40 30 | t. energia kisütése: 40 30 |
| kld 31 | küldetés végrehajtása 31 |
| be 752 | bemész a 752. épületbe |
| v 198 131 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
| 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
| 2 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 3 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 4 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 5 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 7 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 8 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 9 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 10 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 11 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 12 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 13 | |
|
|
|
|
|
|
|
[131,55] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (40 ép-t sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mentális roncsolás 33 ép-t sebez. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
741 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a mithril kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal megvágod a csontváz lord fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 31 sebzést okoz. A csontváz lord vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Trákin csákánya. 1 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
| in 5167 36 59 | leírod az 5167. kalandozónak a 36. szörnyet az 59. tárgyat |
| in 5167 37 61 | leírod az 5167. kalandozónak a 37. szörnyet a 61. tárgyat |
| in 5167 41 62 | leírod az 5167. kalandozónak a 41. szörnyet a 62. tárgyat |
| in 5167 75 261 | leírod az 5167. kalandozónak a 75. szörnyet a 261. tárgyat |
| in 5167 87 279 | leírod az 5167. kalandozónak a 87. szörnyet a 279. tárgyat |
| in 5167 125 283 | leírod az 5167. kalandozónak a 125. szörnyet a 283. tárgyat |
| in 5167 162 285 | leírod az 5167. kalandozónak a 162. szörnyet a 285. tárgyat |
| in 5167 167 286 | leírod az 5167. kalandozónak a 167. szörnyet a 286. tárgyat |
| in 5167 168 316 | leírod az 5167. kalandozónak a 168. szörnyet a 316. tárgyat |
| in 5167 171 318 | leírod az 5167. kalandozónak a 171. szörnyet a 318. tárgyat |
| v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
| 130 | 131 | 132 | |
| 54 | |
|
|
| 55 | |
|
|
| 56 | |
|
|
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. Találsz egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
| be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 285 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (8 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal néhányszor megcsapod az ében hadúr testét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ében hadúr jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 177 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (97,107)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a mithril kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 25 sebzést okoz. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar böllér jobb oldalát. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar böllér jobb lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. A varkaudar böllér megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mithril karddal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (23 ép-t sebezve). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. Mosolyogva kidobod a nevetséges kisebb quwarg isten trófeát, és kinyersz egy alkalmas varkaudar böllér trófeát. 16 255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 555, gyógyulás: 312, összesen: -243 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. Marokra fogva a mithril kardot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits farkát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 27 sebzést okoz. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 965 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 35, gyógyulás: 36, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 139 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (8 támadással 292 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csataremák bal oldalát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 52 sebzést okoz. Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Mithril karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák véres nyúlványait. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 42 életpontot sebeztél. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (24 ép-t sebezve). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 10 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1750, sebződés: 200, gyógyulás: 276, összesen: +76 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr bal oldalát. (8 támadással 296 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal párszor kilyukasztod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny megtipor. 67 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 7 775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 198, gyógyulás: 168, összesen: -30 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr testét. (8 támadással 298 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal többször mélyen végigmetszed az ongóliant hadúr bal oldalát. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Összetipor lábával. 83 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. 7 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1111, sebződés: 204, gyógyulás: 161, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mithril kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 29, gyógyulás: 36, összesen: +7 ÉP}
| * 1. BP: le 853 0 0 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
| * 2. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
| * 3. BP: gy 15 0 0 | gyógyítás 3 pontért |
| * 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
| * 5. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
GYÓGYÍTÓ AURA (386. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)Biztos neked is már sokszor eszedbe jutott, milyen jó volna, ha a többszemélyes harcokban, miközben a csapat harcos beállítottságú tagjai elől csépelik az ellent, a hátsó sorokból varázslók segítenék őket az életerejük szintentartásával. Nos, a gyógyító aura erre részben megoldást jelenthet. A varázslatot védekezőként kell elmondani, 90 varázspont és két gyógykenőcs árán, de sajnos ennyitől a bonyolultsága folytán nem fog kitartani az egész csata során. Egy darabig koncentrálnod kell, hogy fenntarthasd, ezért támadó varázslatot nem alkalmazhatsz. A gyógyító aurából te és társaid minden harci kör végén képesek lesztek valamennyi energiát kivonni (egész pontosan elmondójának minden ötödik taumaturgia szintje után 1 ÉP-t). Ha többen felhúzzák a varázslatot, a hatás összeadódik. A gyógyító aurát csak azokban a harcokban alkalmazod, ahol legalább egy társ harcol az oldaladon. |
| FELSŐBB BEAVATKOZÁS (388. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) A régmúlt mágusai olyan hatalom birtokában voltak, mellyel már szinte bármit megtehettek, amihez csak kedvük támadt. Ha nem lettek volna szabályok, melyek az ő tevékenységüket korlátozták, Ghalla hamar a teljes káosz romtelepévé vált volna. A "felsőbb beavatkozás" nevű varázslat az ősi istenek korában egyértelműen tiltott lett volna, olyan szinten nyúl a felsőbb szférákhoz. Manapság azonban komoly összegért hajlandóak azt megtanítani a varázslótornyok korrupt mágusai. A felsőbb beavatkozás hatására, hiába volt az közös élmény másokkal, kitörölhetsz egy fontos momentumot az életedből, melyben teljesítettél egy többszemélyes kalandot. Add ki a V 388 <kaland száma> parancsot, és az adott TK-t a jövőben újracsinálhatod még egyszer. A felsőbb beavatkozás használatának ára 500 VP, 50 TVP és 3 Eldereth szilánk. A varázslatot - mivel eléggé megterheli a szervezetet elmondása - csupán évente egyszer használhatod. |
PUKK (389. TÁMADÓ VARÁZSLAT)A pukk a halálvarázslatok egyike, hatékony, viszont csak akkor jön be, ha egy csatában jelentős hátránnyal indulsz (azaz legalább három ellenféllel harcolsz). Csak rámutatsz a leggyengébbre közülük, és az ujjadba fókuszált mágiának köszönhetően az illető rögvest meghal (valójában 10000 életpontot sebződik). A pukk varázslat ellen nincs mentődobás, 160 VP-be kerül és anyagi komponense egy szent jogar. |
| FEGYVERTÁNC (391. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fegyvertánc valójában egy tökéletes mozdulatsor, melyet követve könnyedén megtalálhatod az ellenfeleid soraiban támadt réseket, körbemozogva őket teljesen összezavarhatod őket, így egy látványos, élvezetes harcot produkálva mind magad, mind azok számára, akik esetleg téged néznek távolról. A fegyvertánc varázslat, melyet védekezőként húzol, felgyorsítja mozgásodat, ellenfeleidét pedig lelassítja, így egy kis segítséget jelent abban, hogy ezt a tökéletes mozdulatsort kivitelezni tudd. A varázslatot csak azokban a csatákban használod majd, ha több szörnnyel nézel szemközt, és ilyenkor ugyan 10%-kal kevesebb sebzést okozol közelharc ütéseiddel, viszont 10%-kal több tapasztalati pontot kapsz majd a szörnyekért. Azokban a körökben, melyekben közelharc ütésre sor sem kerül, természetesen nem jár a +10% TP, hiába húztad fel ezt a varázslatot. Az lényegtelen, hogy van-e ilyenkor még két ellenfeled, ha nincs, akkor az elhullottak holttestét kerülgeted a csatatéren. A varázslatot az ökölharcosok is használhatják, az ő mozdulataikra ugyanúgy hatni fog. A fegyvertánc elmondásának költsége 60 VP és 3 álompor. |
| AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY) Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre. A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
| TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
| MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY) Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez? |
| Erő: | 77 (116) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 160 cm |
| IQ: | 56 (101) | Támadás: | 84 (88) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
| Ügyesség: | 58 (91) | Védekezés: | 141 (150) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 165/165 év |
| Egészség: | 63 (96) | Életpont: | 1161/1484 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 62 (96) | Varázspont: | 2653/2357 | Pénz: | 12560 arany | Kép. pont: | 19 |
| Tudatpont: | 97/41 | Pszi pont: | 680/382 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 10/5 | ökölvívás: | 3/78 | szúrófegyverek: | 32/78 |
| vágófegyverek: | 33/31 (+15%) | ütőfegyverek: | 37/0 | lőfegyverek: | 39/27 (+1%) |
| dobófegyverek: | 17/49 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); tünde nyíl (#554) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| düh vérvörös köde: 10 százalék; |
| 95,107 mezőn táborozol |
| Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 131,55 |
| Kedvenc táborhely: 100,78 |
| Az idő kódexe: legutóbb 769. fordulóban. |
| Legfeljebb 91 TU-t válthatsz TVP-re. |
| JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 59, 61, 62, 57, 58, 65, 63, 56 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 1256 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 142/25 (+54%) | 3. lopás: | 9/39 |
| 4. mászás: | 17/4 | 5. csapdakészítés: | 30/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 29/17 |
| 7. gyógyítás: | 31/85 | 8. titkosírás: | 13/14 | 9. felderítés: | 29/99 (+1%) |
| 10. szörnyidomítás: | 18/11 | 11. teológia: | 102/26 (+33%) | 12. taumaturgia: | 103/97 (+29%) |
| 13. szerencsejáték: | 14/51 (+1%) | 14. versengés: | 25/95 (+5%) | 15. harcművészetek: | 14/15 |
| 16. zene: | 19/48 | 17. szörnyismeret: | 30/37 | 18. pszi: | 73/2 (+195%) |
| 19. zárnyitás: | 19/78 | 20. vadászat: | 20/18 | 21. vitalitás: | 1/71 |
| 22. bányászat: | 40/0 | 23. testépítés: | 10/98 | 24. úszás: | 11/87 |
| 25. főzés: | 19/8 | 26. csapatmunka: | 6/62 | ||
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 | |||
| 1. sebzés bónusz: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 5 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
| deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
| kutatsz max. 120 TVP-ért |
| ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
| készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 15 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod jégtrollt (#164) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 150 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
| trikornis (#104), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), bunthar (#396), quwargok (#9093), jégtroll (#164), hattyúkirály (#776), Rém (#315), varkaudar katona (#691), pattanóböde (#145), manaelementál (#290), sötét ölész (#314), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097), massza (#217), vércápa sámán (#281) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| semlegesek (#989) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
| felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
| Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
| háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
| filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
| gyógyító aura (#386, 90 VP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | pukk (#389, 160 VP) |
| fegyvertánc (#391, 60 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | fekete mágia (#479, 36 VP, 5 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
| életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
| vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
| hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
| erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
| agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
| energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
| életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
| kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
| infralátás (#171, 8 VP) | tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
| tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
| méregfelhő II (#193, 20 VP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
| tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
| agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
| szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
| nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
| az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
| ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
| az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
| fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
| pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) |
| próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (627,15) | áldomás (#6) (860,20) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
| nagyobb agypajzs (#120) | villámmágia (#227) | tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
| jellemrejtés (#23) | varázsszem (#184) | önanalízis (#296) | mentálturbó (#478) |
| próba elemzése (#485) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tolvajvér (#364) |
| túlvilág lehelete (#177) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), tűzgolyó (#155), pusztító végzet (#106), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
| hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), gázpajzs (#467), pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| puha ütés (#60) | >> | q. rohamosztagos (#242) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
| villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | ongóliant hadúr (#178) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
| villámcsapás (#50) | >> | vark. kardtáncos (#693) | pusztító végzet (#106) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
| az agy kifacsarása (#197) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
| izomernyesztés (#33) | >> | sötét ölész (#314) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
| gyilkos szilmill (#7456) (+1 sebzés közelharcban) státusz: OK |
| szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
| 2.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
| 3.) Lássuk, mennyire vagy törtető. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
| HŐSTETTEID |
| Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLV. olimpián. |
| A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 43, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 6, a pontszámod: 8 517. |
| A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2072, pontszámod: 35 205. |
| MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
| 1. makró parancsai: kf 373, tf 3 10, tf 3 11, tf 3 12, tf 3 13, tf 3 14, tf 4 10, tf 4 11, tf 4 12. |
| 2. makró parancsai: vv 71 247 120, vv 224 227 26, vv 78 27 23, vv 8 70 184, vv 296 478 485, hh 1100 1228 1618, hh 1253 1269 1133, h 1602 27 30, ek 275, h 1167 1. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| aranyszámla (126) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| mágiafókusz (275) |
| fejleszt.gyümölcse (292) |
| harci mágia (334) |
| a mágia szeretete (393) |
| időfolyamok (394) |
| Kragoru tanításai (409) |
| éjsötét vortexpálca (425) |
| mágusviadal (426) |
| a mágus kísérői (427) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) OK |
| kőbőr (507) OK |
| varázslómester (508) OK |
| közös ima (509) OK |
| tudati retesz (510) OK |
| tudatkinézis II (511) OK |
| mentális felfrissülés (512) OK |
| tudati gyorsítás II (513) OK |
| tudati kitérés I (514) OK |
| manaszívás (515) OK |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) OK |
| tudati kincstár (518) OK |
| tudati ismétlés (519) OK |
| tudati gyorsítás III (520) OK |
| tudati kitérés II (521) OK |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) OK |
| vakmerőség (526) OK |
| tudati erősítés (527) OK |
| regeneráció (528) OK |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) OK |
| gyűjtögető életmód (533) OK |
| tudati erősítés II (534) OK |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 77 TU. szükséges még: 73 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) OK |
| halhatatlanság (540) OK |
| a düh vérvörös köde (541) OK |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1136 TU szükséges.) |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 778 | fokhagyma (#403) | 280 | adamantit (#627) | 900 | vámpírfog (#1221) | 3890 | isteni könnycsepp (#260) | 70 | magányos zsizsik (#1441) | 7 | törpe őskő (#633) | 2130 | áldott kő (#642) | 27 | titanit kulcs (#1811) | 175 | éjkulcs (#1777) | 700 | anguaxin váladék (#1382) | 9428 | kaja (#2) | 47 | térdeplő tülök (#1440) | 4 | ryuku rúnakulcs (#1984) | 83 | moa kártya (#1349) | 2350 | borkonyó bibe (#312) | 1140 | purifikátor háj (#269) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | $162 | fülemüle agyar ($267) | 3260 | quwarg tojás (#360) | 200 | teriád kobak (#1461) | 310 | ezüstdarab (#326) | 270 | remák szív (#264) | 170 | azúrharmat (#1161) | 400 | Thargodan esszencia (#328) | 950 | pirkit (#153) | 2420 | kővirág gyümölcs (#1956) | 2863 | sallank karom (#128) | 420 | tinta (#101) | 430 | kaktuszbogyó (#429) | $1705 | vízionár szem ($102) | 34 | kristály kulcs (#1818) | 1811 | spiritusz (#170) | 30 | halálfej szimbólum (#1417) | 5 | moa varázsdoboz (#1133) | 21 | behemót amulett (#1872) | 150 | árvalányhaj (#1909) | 500 | tűzbimbó (#623) | 670 | csontkulcs (#74) | 575 | viharhomok (#1919) | 3 | lidérckorona (#531) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | olló (#335) | 176 | kőszem (#304) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5356 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | drótszőr (#37) | |||
| 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
| 1 | kőszem (#304) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
| 1 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
| 1 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 38 | víz (#27) | |||
| 1 | főnixtoll (#563) | 1 | aranypikkely (#415) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 8 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 5 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
| 11 | kaja (#2) | 12 | madártoll (#112) | 2 | rakolits por (#669) | |||
| 1 | remák szív (#264) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
| 1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | |||
| 1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
| 94 | 95 | 96 | |
| 106 | |
|
|
| 107 | |
|
|
| 108 | |
|
|