Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jan. 28. 12h:10' EZ A 1183. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD 1184. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 12 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 58 443 224 | elmormolod az 58. varázslatot a 443. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. KP: ef 4 503 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: vv 182 19 165 | elmormolod a 182. varázslatot a 19. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 6. KP: vv 71 72 169 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 169. varázslatot |
* 7. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal karját. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy téfea-agy. 2 227 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
fog 260 219 | elfogod a 260. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 748 219 | elfogod a 748. szörnyet a 219. tárggyal |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
hu 315 | hulladék: 315 |
ef 2 503 | energia fejlesztése 2 |
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrjáratozó katona bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 8 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal súrolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a 7 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (7 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 228, gyógyulás: 0, összesen: -228 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és egy karbin plazma. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
ve 334 50 | megveszed a 334. tárgyat 50 |
ve 333 48 | megveszed a 333. tárgyat 48 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 5 gyenge méreg. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (4 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 32 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Óriásölővel megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 33 életpontot sebeztél. Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a bávatag golombár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (74 életpontot vesztettél) Véres nyál csordul ki a bávatag golombár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zombi mester jobb vállát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [190,66] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Látsz egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [189,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a taalru fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 14 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (185,60)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}
(Továbbmész...) [190,68] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.
szk 748 | keresed a 748. szörnyet |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
ef 4 504 | energia fejlesztése 4 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: e 20 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
Erő: | 43 (58) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 47 (57) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 48 (68) | Védekezés: | 94 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/171 év |
Egészség: | 41 (61) | Életpont: | 686/503 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (63) | Varázspont: | 1260/435 | Pénz: | 6205 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 236/206 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/27 (+12%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 34/18 (+12%) |
vágófegyverek: | 23/37 (+6%) | ütőfegyverek: | 20/36 | lőfegyverek: | 29/24 |
dobófegyverek: | 26/35 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (180%) << óriásölő (#528) (160%) << ryuku buzogány (#696) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
190,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/19 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 115/55 (+30%) | 3. mászás: | 17/0 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 29/92 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 10/19 | 6. gyógyítás: | 56/76 |
7. titkosírás: | 19/54 | 8. felderítés: | 31/10 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 20/62 |
10. teológia: | 56/80 (+13%) | 11. taumaturgia: | 60/64 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 3/19 |
13. versengés: | 18/73 | 14. zene: | 167/31 (+37%) | 15. szörnyismeret: | 37/70 |
16. pszi: | 21/29 (+5%) | 17. zárnyitás: | 7/13 | 18. vadászat: | 53/67 |
19. bányászat: | 34/25 (+3%) | 20. úszás: | 17/4 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 75 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 1 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 8 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 8 darabot ), acéltűt (#334) (max. 8 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 8 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), aurapollátort (#222) hurokcsapdával (#217), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), kőtiprót (#260) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 130 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | harci induló (#443) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), gigaököl (#49), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 13, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +18 lopás ellen) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +102% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 3) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 81, 84, 88, 89. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 11, 12, 14, 18, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 44, 46, 49, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 350 TU szükséges.) |
Összsúly: 172.86 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 191 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | madártoll (#112) | 3 | óndarab (#85) | |||
2 | optiri agysisak (#315) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | spiritusz (#170) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
228 | arany (#50) | 2 | fokhagyma (#403) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
6 | tünde nyíl (#554) | 14 | víz (#27) |
187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|